Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт із заміною двох стояків холодного, гарячого водопостачання, рециркуляції та каналізації спального корпусу № 2 санаторію "Трускавець" СБ України по вул. Шевченка,23 в м. Трускавець Львівської обл. (ДК 021:2015 "45400000-1 Завершальні будівельні роботи").
Очікувана вартість
379 828,00 UAH
UA-2019-11-14-002952-b 5b85e68e71b04fe484b6e5a459e54129
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Костецька Костецька

+380324766155 santruskavec@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторій "Трускавець" СБУ
Код ЄДРПОУ: 20000060
Вебсайт: http://santruskavec.com.ua/uk
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., м Трускавець, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Оксана Костецька Костецька
+380324766155
santruskavec@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Санаторій уклав з Приватним підприємством «Виробничо-комерційна фірма «Політерм» Договір про закупівлю робіт за державні кошти №203 від 22 липня 2019 року, за результатом проведеної переговорної процедури, ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-26-001883-a ● 752507756ec64bca871afcd158bc9e12. Договір укладеного на суму 2227491,60 грн. При виконанні ПП «ВКФ «Політерм» робіт за вказаним договором виникла необхідність в проведенні додаткових будівельних робіт, непередбачених в початковій проектно-кошторисній документації. Про це було складено акт і нову проектно-кошторисну документацію, проведено державну будівельну експертизу проектно-кошторисної документації (експертний звіт від 12.11.2019 року №14-2076-19). Додаткові будівельні непередбачувані роботи технічно пов’язані з попереднім укладеним договором.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», при необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:09
Оскарження наміру укласти договір: 25 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт із заміною двох стояків холодного, гарячого водопостачання, рециркуляції та каналізації спального корпусу № 2 санаторію "Трускавець" СБ України по вул. Шевченка,23 в м. Трускавець Львівської обл. (ДК 021:2015 "45400000-1 Завершальні будівельні роботи").
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кошти державного бюджету України Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

14 листопада 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПОЛІТЕРМ"
#31895914
Переможець 379 827,17
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 17:09

Документи

14 листопада 2019 17:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 17:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПОЛІТЕРМ"
#31895914
379 827,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 17:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 10:50
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 березня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 15:07
дод.уг.№2 до дог. №345.pdf зміни до договору
03 березня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:28
дод.уг.№1 до дог. 345 від 25.11.19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 14:51
дог.№345 від 25.11.2019.pdf укладений
25 листопада 2019 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.4 ч.4 ст 36 Закону України " Про публічні закупівлі " у зв"язку з наявністю об"єктивних обставин щодо необхідності виконання Генпідрядником додаткових, непередбачуваних проектом будівельних робіт, продовжується строк виконання робіт до 31.08.2020 року та строк дії договору по 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг. 1 до дог. 345
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми бюджетних призначень на 2020р. в розмірі 69253,36 грн.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг. 2 до дог. 345
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору на 27794,25 грн
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг. 3 до дог. 345
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 352 032,92
UAH (в тому числі ПДВ 58 672,15 UAH)