Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 38650000-6 Фотографічне обладнання (проектори)
Очікувана вартість
238 000,00 UAH
UA-2019-11-14-002876-b a39d2715a6f14b779cb4a5f286e85ef1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слабик Олена

+380332244468 delivery-dep@eenu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Вебсайт: http://eenu.edu.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13
Контактна особа: Слабик Олена
+380332244468
delivery-dep@eenu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 17:30
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:12
Очікувана вартість: 238 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Код ДК 021:2015 –38650000-6 Фотографічне обладнання (проектори). Детально викладено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів про отримання товару, але не пізніше терміну закінчення строку дії Договору. Детально викладено в проекті договору. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:45
38650000-6_Тендерна документація.pdf.p7s
14 листопада 2019 16:45
38650000-6_Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 19 листопада 2019 23:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І.
від 19 листопада 2019 року

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Код ДК 021:2015 – 38650000-6 Фотографічне обладнання (проектори) ”,
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І. від 14 листопада 2019 року р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

15 листопада 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-11-14-002876-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?
4) Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:

Щодо питання першого повідомляємо, що умовами Тендерної документації, а саме пунктом 1.1.4 Додатка 3 передбачено, що у разі якщо умови цього Додатку містять посилання на конкретні торговельні марки чи фірму (фірмові найменування, комерційні назви, моделі), патент (патентована назва), конструкцію або тип продукції, джерело походження або виробника, то учасник має право пропонувати на торги (включати до своєї тендерної пропозиції) продукцію (товари, матеріали, обладнання) вказаних торгівельних марок / фірм, патентів, конструкції / типів предмета закупівлі, джерел походження / виробників або еквівалент (еквівалентні товари, еквівалентна продукція) з урахуванням вимог цього Додатку.

Щодо питання другого наголошуємо: підпунктом (a) пункту 3.4.1 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою № 1 згідно з Додатком 5 до Тендерної документації. Тобто за даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі можна ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Тобто Тендерна документація в останній редакції відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (в даному випадку на етапі оголошення даних закупівлі (в тому числі вимоги тендерної документації) та подання тендерних пропозицій);
недискримінація учасників.
Окрім того частиною п’ять статті 10 Закону передбачено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), є вільним. Отже всі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитись із відповідною закупівлею (в тому числі точно ідентифікувати товар і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника).

Щодо питання третього, то пунктом 35 частини першої статті 1 Закону визначено термін «учасник процедури закупівлі», тобто учасником може бути і фізична особа – підприємець (в тому числі неплатник ПДВ), яка подала тендерну пропозицію. Одночасно повідомляємо: вимогами Закону не передбачено функцій Замовника в частині допускати або не допускати учасників до участі в закупівлі та технічно дані дії здійснити, з використанням ресурсів авторизованих електронних майданчиків та веб-порталу Уповноваженого органу, неможливо. Окрім того вимогами Тендерної документації не встановлено обмеження щодо участі у торгах фізичних осіб – підприємців.

На питання четверте надаємо наступну інформацію:
На виконання вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, пунктом 5.1 Розділу 5 Тендерної документації та пунктом 6.1 Додатка 3 до Тендерної документації визначено перелік критеріїв і методика оцінки тендерної пропозиції.
При чому даними пунктами встановлено, що ціна тендерної пропозиції повинна включати (враховувати):
(a) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України;
(b) витрати на сплату інших податків і зборів (обов’язкових платежів), які сплачуються, або мають бути сплачені відповідно до законодавства, і які включаються у собівартість продукції (товарів, робіт і послуг);
(c) усі інші, крім ціни, умови тендерної пропозиції, зокрема умови щодо строку виконання договору про закупівлю, умов оплати, якості, гарантій якості (гарантійних строків, строків експлуатації товару) тощо;
(d) усі витрати на виконання договору про закупівлю на умовах, визначених замовником, в тому числі ті, що стосуються супутніх послуг. Неврахована учасником в ціні вартість або супутніх послуг замовником окремо оплачуватися не буде, а витрати на їх поставку/виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції.
Окрім того статтею 28 Закону передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Причому за результатами аукціону система розкриває дані щодо учасників, їх пропозицій та встановлюється остаточна ціна в гривнях з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми), яка відображається в подальшому в документах закупівлі. Тому замовник не має технічної можливості приймати участь в процесі розгляду, оцінки тендерних пропозицій та коригуванні ціни пропозицій. Тобто система запропонує замовнику для вивчення тендерну пропозицію на відповідність вимогам Тендерної документації, з остаточною ціною, яка встановлюється за результатами аукціону і при чому складова ціни формується учасником самостійно при поданні власної пропозиції (в тому числі врахування/не врахування ПДВ), а замовник не може її змінювати.
Одночасно повідомляємо, що уповноважена особа не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід" 197 889,00
UAH з ПДВ
197 889,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОРВЕТ 234 000,00
UAH з ПДВ
232 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 11:07
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:06
Підписаний_МВС.pdf
13 грудня 2019 11:06
Підписаний_ДПС.pdf
28 листопада 2019 14:01
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:36
Технічний опис.zip
28 листопада 2019 13:36
Повноваження.zip
28 листопада 2019 13:36
Кваліфікаційні документи.zip
28 листопада 2019 13:36
Інші документи.zip
28 листопада 2019 13:36
Інформація щодо статті 17.rar

Публічні документи

27 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:43
5-Інші документи.zip
27 листопада 2019 15:43
4-Повноваження.zip
27 листопада 2019 15:43
3-Технічний опис.zip
27 листопада 2019 15:43
2-Інформація щодо статті 17.zip
27 листопада 2019 15:43
1-Кваліфікаційні вимоги.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Європа-Схід"

ТОВ КОРВЕТ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 20:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід"
#31526583
197 889,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 19:11
Договір.pdf укладений
23 грудня 2019 19:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 197 889,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 981,50 UAH)