Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2019-11-14-002866-b 2827f0a5844d43b19910aad2de45e4c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Дмитрович Юрченко

+380462674902 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Юрій Дмитрович Юрченко
+380462674902
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 17:15
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:07
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька. 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:44
ТД Персональний комп..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 15 листопада 2019 15:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваші запитання повідомляємо наступне: Тендерні пропозиції повинні відповідати вимогам тендерної документації за вказаним предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати наведеним у додатку № 1 до тендерної документації технічним, якісним та кількісним характеристикам. Згідно примітки до додатку №1: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками). Конкретна марка, модель зазначається учасником у додатку 2 форма "Тендерна пропозиція" у графі 2 "Найменування товару". Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціни включно з ПДВ. В разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 167 424,00
UAH з ПДВ
167 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 167 900,00
UAH з ПДВ
167 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 09:48
ДФС 29.11.zip
05 грудня 2019 09:48
МВС 04.12.zip
29 листопада 2019 16:23
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:18
довідка санкції.pdf
29 листопада 2019 16:18
Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 16:18
Статут копія.pdf
29 листопада 2019 16:18
повноваження директора.pdf
29 листопада 2019 16:18
13573407_пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:31
цінова.pdf
29 листопада 2019 16:27
технічні.pdf
29 листопада 2019 16:27
Довідка_працівники.pdf
29 листопада 2019 16:27
Довідка_обладнання та МТБ.pdf
29 листопада 2019 16:27
Витяг з ЄДР Поліщук А.В..pdf
29 листопада 2019 16:27
Довідка з банку Поліщук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 167 424,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
167 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 14:29
договір 451.pdf укладений
16 грудня 2019 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 167 424,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 904,00 UAH)