Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

журнали вхідної і вихідної кореспонденції, канцелярські книги, за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
7 920,00 UAH
UA-2019-11-14-002206-b f74c3d55200b406f891eff98f0dcb7a4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капітанчук Костянтин

+380432661596 kkapitan1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40112249
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24
Контактна особа: Капітанчук Костянтин
+380432661596
kkapitan1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


2.1. Продавець зобов'язаний передати Покупцеві Товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам, законодавству України щодо показників якості такого роду/виду товарів та умовам цього Договору.
2.2. Продавець відповідає за належну якість Товару.
2.3. У разі невідповідності Товару умовам цього Договору, Покупець має право відмовитись від прийняття і оплати такого Товару, а якщо Товар уже оплачений Покупцем – вимагати повернення сплаченої суми від Продавця.
2.4. Продавець відповідає за всі недоліки Товару, які не могли бути виявлені Покупцем під час звичайного прийому Товару.
2.5. Гарантійний строк придатності Товару складає 12 місяців з моменту надання Товару Покупцеві, якщо інше не встановлено Договором. Гарантійний строк придатності є чинним за умов зберігання Товару Покупцем в належних для даного Товару умовах та дотримання інструкції з його експлуатації.
2.6. Якщо протягом гарантійного строку Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок у строк, погоджений з Покупцем.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
журнали вхідної і вихідної кореспонденції, канцелярські книги (додаткові кошти(довідка № 31/3654 від 11.11.2019))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

14 листопада 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СЕНС-СВ"
#23104854
Переможець 7 920,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 15:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 15:24
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 15:24