Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцтовари
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-11-14-002097-c ● 643326bd0ef941b8a25e030c1ddb19cc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Джуринська Наталія Валеріївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Папір для нотаток 90*90 мм, не проклеєний, колір білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Набір скобів № 24/6 (1 шт. включає 10 уп. по 1000 шт. скоб в кожній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Бокс для паперу 90*90*90 мм, колір димчастий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Шпагат поліпропіленовий, (діаметр 1,6 мм, довжина 500 м, розривне навантаження 30 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Зшивач № 24/6, 10 арк., розмір 120*50*32, металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Корзина для паперу з прорізом, пластикова, 8 л, колір - чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Лоток вертикальний, колір димчастий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Набір настільний, вертушка, колір – чорний, 9 предметів, з наповненням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Шпагат поліпропіленовий, (2500 текстиль, 5 кг, 2000 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 флакон
Штемпельна фарба на водній основі, колір – синій, 30 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Стрічка клейка пакувальна прозора, ширина – 48мм*100м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Щотижневики датовані, А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Канцтовари | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 19:09 |
ТД по закупівлі Канцтоварів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 3 до Тендерної документації .
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгляд пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу III та V Тендерної документації.
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 3 до Тендерної документації .
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгляд пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу III та V Тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
30 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій