Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
конверти немарковані ДЛ, за кодом ДК 021:2015 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 880,00 UAH
UA-2019-11-14-002045-b ● 624c3f95a72c44b78d5a2324827cbddf
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
14 листопада 2019
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40112249 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24 |
Контактна особа: |
Капітанчук Костянтин +380432661596 kkapitan1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
2.1. Продавець зобов'язаний передати Покупцеві Товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам, законодавству України щодо показників якості такого роду/виду товарів та умовам цього Договору.
2.2. Продавець відповідає за належну якість Товару.
2.3. У разі невідповідності Товару умовам цього Договору, Покупець має право відмовитись від прийняття і оплати такого Товару, а якщо Товар уже оплачений Покупцем – вимагати повернення сплаченої суми від Продавця.
2.4. Продавець відповідає за всі недоліки Товару, які не могли бути виявлені Покупцем під час звичайного прийому Товару.
2.5. Гарантійний строк придатності Товару складає 12 місяців з моменту надання Товару Покупцеві, якщо інше не встановлено Договором. Гарантійний строк придатності є чинним за умов зберігання Товару Покупцем в належних для даного Товару умовах та дотримання інструкції з його експлуатації.
2.6. Якщо протягом гарантійного строку Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок у строк, погоджений з Покупцем.
Розгорнути
Згорнути
2.2. Продавець відповідає за належну якість Товару.
2.3. У разі невідповідності Товару умовам цього Договору, Покупець має право відмовитись від прийняття і оплати такого Товару, а якщо Товар уже оплачений Покупцем – вимагати повернення сплаченої суми від Продавця.
2.4. Продавець відповідає за всі недоліки Товару, які не могли бути виявлені Покупцем під час звичайного прийому Товару.
2.5. Гарантійний строк придатності Товару складає 12 місяців з моменту надання Товару Покупцеві, якщо інше не встановлено Договором. Гарантійний строк придатності є чинним за умов зберігання Товару Покупцем в належних для даного Товару умовах та дотримання інструкції з його експлуатації.
2.6. Якщо протягом гарантійного строку Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок у строк, погоджений з Покупцем.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штука
конверти немарковані ДЛ, С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
14 листопада 2019 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СЕНС-СВ" #23104854 |
Переможець |
2 880,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 15:03
|