Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трос сантехнічний в комплекті
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001831-c 74a1d1e32dac490ebaedfbe2dc4e4c93
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 16:50
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п. 3.5. Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Трос сантехнічний в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе, 148-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 16:45
ДЕЗ_Трос сантехнічний.pdf
14 листопада 2019 16:44
ДЕЗ_Трос сантехнічний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що всі учасники під час подання своїх пропозицій мають змогу зазначити торгову марку та модель, модифікацію, артикул тощо щодо запропонованого товару. Водночас, нами будуть розглядатись технічні та якісні характеристики запропонованих товарів, які мають в обов’язковому порядку відповідати технічним вимогам, вказаним в п. 3.5. Документації.
У той же час, повідомляємо, що наше Комунальне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг бюджет закупівель включає ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що розглядатиме не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна перевищувати бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"" 52 600,00
UAH з ПДВ
52 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД""
#37566899
Переможець 52 600,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:54

Документи

22 листопада 2019 16:54
Протокол_ВП_Трос.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД""
#37566899
52 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 16:54
Протокол_ВП_Трос.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_11_26-ЕТ_1172_Трос.pdf укладений
26 листопада 2019 18:25