Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вулиці Єдності в м.Марганець Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
1 127 124,30 UAH
UA-2019-11-14-001706-c 060b222a66e64a94a5b07a3a67e2695b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетеріна Світлана Володимирівна

+380500348011 zamownuk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40211027
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
Контактна особа: Тетеріна Світлана Володимирівна
+380500348011
zamownuk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
"Капітальний ремонт зовнішнього вуличного освітлення по вулиці Єдності в м.Марганець Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору По завершенню робіт Підрядник надає Замовнику Акт виконаних робіт, виконавчі схеми, журнал виконаних робіт, документи до акту, та документи згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 У разі виявлення в процесі приймання-передачі закінчених робіт недоліків, допущених з вини Підрядника, він у 10-ти денний строк зобов'язаний усунути їх і повторно повідомити Замовника про готовність до передачі закінчених робіт. Якщо Підрядник не бажає чи в процесі робіт виявляється неможливість усунення недоліків, Підрядник повинен повідомити про це Замовника терміново в ту ж добу. Замовник може, попередньо повідомивши Підрядника, усунути недоліки своїми силами або із залученням третіх осіб. Витрати, пов'язані з усуненням недоліків, виявлених Замовником, компенсуються Підрядником. Якщо виявлені недоліки не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою, Замовник має право відмовитися від прийняття таких робіт або вимагати відповідного зниження договірної ціни чи компенсації збитків. Підписання остаточного акта приймання-передачі готового об’єкту та реєстрація дозвільних документів про готовність об’єкту до експлуатації є підставою для проведення остаточних розрахунків між сторонами. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 листопада 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:16
110-Р.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Центр комунальних послуг та комунального майна територіальної громади м. Марганцяя"Комунальне підприємство "Центр комунальних послуг та комунального майна територіальної громади м. Марганця"
#40479932
Переможець 1 127 124,30
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 16:23

Документи

14 листопада 2019 16:23
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:22
110-Р.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:05
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:45
ду1 110-Р (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 16:27
110-Р.pdf укладений
14 листопада 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли домовленності про зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 110-Р/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 121 287,44
UAH (в тому числі ПДВ 186 881,24 UAH)