Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (35212 Голка спінальна, одноразового застосування; 35212 Голка спінальна одноразового застосування; 32111 Голка фістульна, одноразового використання; 37704 Контур дихальний анестезіологічний, одноразового використання, нестерильний; 59038 Трубка шлункова для гастростомічної аспіраційної системи; 46542 Інфузійна еластомірна помпа; 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер; 34842 Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; 34842 Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; 35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування; 17935 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування; 46 816 Нестерильний тепло / вологообмінний / бактерійний фільтр)
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001488-b e87c4716b42440db94f1369e4d7f85ec
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нікітенко

+380507686423 plan@okl.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999106
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Наталія Нікітенко
+380507686423
plan@okl.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 11:43
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 11:43
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:11
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 295,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Голка для спинно-мозкової пункції типу "Квінке" G 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штука
Голка для спинно-мозкової пункції типу "Олівець" G 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штука
Голка артеріально-венозна G 18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штука
Дихальний контур з резервним мішком для анестезії довжина 1,5 м для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Зонд шлунковий № 18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Інфузійна помпа з регулюваною швидкістю введення однор. викор. 275 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штука
Катетер Фолея латексний 4-ходовий (Fr 18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Набір для епідуральної анестезії голка 18 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Набір для спинальної анестезії голка 18 G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Трахеостомічна трубка з манжетою розм. 7,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Трубка ендотрахеальна з манжетою, роз.7,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штука
Фільтр вірусобактеріальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 13:29
ТД (медичні и матеріали).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-001488-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД", Код ЄДРПОУ:14146931
Дата подання: 20 листопада 2019 11:00
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 11:42
• Відповідно до п.п.18, п.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до аб. 2, п.1, розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі - Уповноважений̆ орган) № 454 від 17.03.2016 року зі змінами і доповненнями (далі - Порядок): «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Норма Порядку стосовно визначення Замовником окремих частин предмету закупівлі не є імперативною та може застосовуватись на його розсуд. З огляду на вищевикладене, вважаємо що Замовником при визначенні предмета закупівлі жодним чином не було порушено норми діючого законодавства України, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», окрім цього було враховано і те, що медичні вироби, що є складовими предмету закупівлі, використовуються для проведення однієї процедури, а саме коронарного стентування або коронарної ангіопластики. Окрім цього, вважаємо за необхідне зазначити що при підготовці тендерної документації, Замовником було чітко дотримано вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», про відповідність медико – технічним вимогам, що наявні у даній закупівлі Товару, щонайменше двох виробників.

Номер вимоги: UA-2019-11-14-001488-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41404407
Дата подання: 04 грудня 2019 11:31
Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Текст вимоги викладено у долученому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 16:27
На Вимогу щодо неправомірного визачення Замовником переможця торгів надаємо інформацію:
Відповідність запропонованих переможцем виробів медичного призначення медико технічним вимогам була зазначена у таблиці відповідності
-Технічними вимогами тендерної документації було необхідно надати Декларацію відповідності або Сертифікат відповідності запропонованого товару. Відповідно на Голки для спинно-мозкової пункції типу «Квінке» та голки для спинно-мозкової пункції типу «Олівець» було надано Декларацію відповідності №014 на Голки спинальні “GREETMED” одноразового використання стерильні, чим було дотримано Технічні вимоги. Детальніша інформацію щодо типу голок (тип «Квінке» і тип «Олівець») вказується виробником у Сертифікатах якості.
-Згідно загальних вимог до предмету закупівлі вимагалося надати та було надано:
- копію реєстраційного посвідчення або сертифікату чи декларацію про відповідність
- гарантійний лист про застосування захисту довкілля……..
- таблицю відповідності медико - технічним вимогам
Учасником надається "Форма тендерної пропозиції" в якій зазначено: «Вивчивши тендерну документацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у пропозиції. Що підтверджує згоду Учасника на всі вимоги замовника.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - не більше однієї копії договору за 2018-2019 рік на вибір.
Лист відгук контрагента не завірений, але він наданий на офіційному бланку лікувального закладу з вихідним номером. Також згідно тендерної документації Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення Учасником формальних помилок,а саме невірне (неповне) завірення або не завірення окремого аркушу(аркушів) підписом учасника торгів.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. Тому вважаємо, що Замовником було правомірно визнано переможця торгів.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001488-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41404407
Дата подання: 11 грудня 2019 18:02
Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Текс вимоги викладено у долученому файлі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

20 листопада 2019 11:00
Scanitto_2019-11-20_001.jpg
20 листопада 2019 11:00
Scanitto_2019-11-20_002.jpg

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 11:31
Скарга

Документи подані скаржником

11 грудня 2019 18:02
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІ КОМ 210 400,00
UAH з ПДВ
184 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 203 480,00
UAH з ПДВ
203 185,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОН ІНВЕСТ" 277 558,00
UAH з ПДВ
277 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 15:05
Переможець
29 листопада 2019 10:28
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:26
Установчі документи.pdf
29 листопада 2019 10:26
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 10:26
Реєстр поданих документів.pdf
29 листопада 2019 10:26
Інші документи.pdf
29 листопада 2019 10:26
Документи щодо ст.16 та ст.17.pdf
29 листопада 2019 10:26
Документи щодо підпису.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 17:37
Цінова (тендерна) прпозиція.pdf
29 листопада 2019 17:37
Технічна частина 2.pdf
29 листопада 2019 17:37
Технічна частина 1.pdf
29 листопада 2019 17:37
Реєстр.pdf
29 листопада 2019 17:37
Проект договору_ лист-згода.pdf
29 листопада 2019 17:37
Інші документи.pdf
29 листопада 2019 17:37
Інформація щодо ст 17.pdf
29 листопада 2019 17:37
Документи щодо підпису.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 11:05
Пропозиція UA-2019-11-14-001488-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОФІ КОМ

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ТОВ "ЛЕОН ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОФІ КОМ
#42434736
Переможець 184 200,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІ КОМ
#42434736
184 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 грудня 2019 09:20
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби закупівлі
Документи:
18 грудня 2019 09:20
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:16
протокол№ 236.pdf