Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер у комплекті
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000811-c f88b4e6ac023454ab9bf0c3f3d1f66e1
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Журавська Вікторія Петрівна

380444240067 37498625@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498625
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 97
Контактна особа: Журавська Вікторія Петрівна
380444240067
37498625@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 12:44
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про предмет закупівлі та кваліфікаційні критерії до Учасників зазначені у Оголошенні. Додаток № 1 – Технічні вимоги до предмету закупівлі. Додаток № 2 – Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції. Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Персональний комп’ютер у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97, 4 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 7 робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника(Покупця) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 19 980,00
UAH з ПДВ
19 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 450,00
UAH з ПДВ
19 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 17:12
Досвід 2000.rar
18 листопада 2019 17:12
Документы Компаком 2000_1.rar
18 листопада 2019 17:12
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 19 080,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:28
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 19 100,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:52

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
19 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ПК.pdf укладений
10 грудня 2019 12:49