Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки веб-сайту НШСУ
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000663-a fd8173f0bff547dd936eb47584b2c2d0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панасенко Ірина Володимирівна

+380445970936 iawyer@nsj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна школа суддів України
Код ЄДРПОУ: 37451388
Вебсайт: http://www.nsj.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Липська 16-Г
Контактна особа: Панасенко Ірина Володимирівна
+380445970936
iawyer@nsj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 12:47
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки веб-сайту НШСУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 120-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 72413000-8 — Послуги з розробки веб-сайтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:21
Зміни до ТД.docx
21 листопада 2019 15:21
ТД розробка веб-сайту.docx
14 листопада 2019 15:22
Договір розробка веб-сайту.docx
21 листопада 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:21
Зміни до ТД.docx
21 листопада 2019 15:21
ТД розробка веб-сайту.docx
14 листопада 2019 15:22
ТД розробка веб-сайту.docx
14 листопада 2019 15:22
Договір розробка веб-сайту.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до технічного завдання
Дата подання: 18 листопада 2019 10:09
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:49
1. Підтвердження кваліфікації. Яким чином замовник буде кваліфікувати переможця тендеру? Сертифікати, дипломи ви їм довіряєте? В цій сфері? Займаюсь розробкою веб-сайтів з 2005 року. Працював в основному з закордонними замовниками. Ні разу не пред'явив портфоліо. Бо не веду його. Зустрічав людей, які потребували портфоліо, але на запитання навіщо і для чого їм потрібно, і в якому вигляді, я не отримував внятної відповіді. І в 95% випадків питання про портфоліо відпадало на моменті запитань по Технічному завданню до сайту, сервісу, або проблеми на сайті. Тому прошу відповісти на питання щодо кваліфікації, щоб я не втрачав свій час та гроші, і ваш час на вивчення документів. 2. В технічній документації є пункт про людей з індивідуальністю. В мене цей пункт викликав найбільше суперечностей чим структурної реалізації і використання такого функціоналу на сайті. Задавши питання на тендері відповідь мене завела ще в більший ступор. Ваша відповідь: “Зазначені вимоги стосуються системи управління сайту – зокрема адаптивності сторінок сайту та елементів управління сайту до пристроїв перегляду – мобільні пристрої, різні операційні системи та браузери (лупа, голосовий набір по пошуку інформації на сайті, аналогічний тому, як запит був би надрукований у строчці пошуку, але реалізований голосом (при наявності відповідного технічного оснащення у користувача)). Реалізованим аналогом голосового пошуку є пошукова система Google.” Будь ласка розясніть: 2.1. .Адміністрування сайту буде вести людина яка не бачить? Ви довіряєте повне керування веб сайтом людині яка не бачить? Для мене це не прийнятно, як не зрячий водій якому ви віддаєте керування свого авто. Це по перше безпека, а по друге ваше лице. 2.2. Пошук в адмін панелі? Що людина з індивідуальністю буде шукати? 2.3. Компанія Google витратила не мало грошей і не один рік на реалізацію такого функціоналу на своєму сайті. Ось припустимо що я реалізую таку функцію в адміністрації сайту або на клієнтській частині. Ось вона ввела, пошук спрацював, знайшов, що далі? 2.4. І при цьому Ви зможете забезпечити серверну частину на обробку голосового потоку і переведення його в текст? 2.5.А якщо це стосується клієнтської частини. На яку частину користувачів сайту це розраховано? Ви готуєте незрячих суддів? Я б зрозумів якщо б це був соціальний проект для людей з обмеженими можливостями… За сим прошу вилучити цей пункт з технічного завдання. Або надати більше детальних розяснень до пункту. Прикласти посилання на державні веб сайти де реалізований даний функціонал!!! Люди з проблемами зору мають апаратне та програмне забезпечення і не потребують такої реалізації зі сторони сайту. 3. Розділення прав керування доступу до інформації. З технічної документації я не зрозумів внятно функціоналу за сим пропонує свій. 3.1. Адміністративна частина 3.1.1. Адміністратор сайту - група користувачів, що мають повний доступ до всіх модулів сайту. 3.1.2. Редактори-модератори - група користувачів, що мають повний доступ до окремих модулів і інформації в адміністративній панелі. Може редагувати як матеріали, що додав сам і ті що додали інші. 3.1.3. Редактори - група користувачів, що мають доступ до певних модулів сайту. Матимуть можливість додавати матеріали і редагувати тільки свої матеріали. Безпека адміністративної частини буде захищатися криптографічним захистом. Паролі будуть зберігатися в базі даних тільки в закодованому форматі. Тому доступ до адміністративної частини сайту не отримати навіть якщо мати базу даних або частину бази з паролями. В системі буде реалізовано захист від підбору паролів. Після другого невірного введення час відтермінування наступного введення буде збільшуватися в геометричній прогресії. 3.2. Клієнтська частина. 3.2.1. Реєстрація на сайті - пропоную дозволити всім бажаючим. У власному кабінеті можна додати або змінити свою інформацію. Підписатися на розсилку новин та іншої інформації 3.2.2. Створити різни групи користувачів сайту з різним доступом до закритої інформації. Користувач коли просто реєструється потрапляє до загальної групи. На сайті можна налаштувати доступ наприклад група 1, група 2 … група 10 і так далі. Наприклад один користувач може мати доступ до інформації групи 1, групи 6 та групи 112. Другий до групи 3, 12 та 54. Третій до всіх. 3.2.3. Вхід до кабінету пропоную зробити за технологією oAuth через Facebook, Google. Без форми реєстрації і вводу даних через форми. Що забезпечує більш надійну роботу сайту. Менша кількість спаму і спроб несанкціонованого входу в клієнтську частину. Або через BankID. 4. Розясніть про масове введення інформації з мінімальним натиском на клавіатуру. Будь-ласка надайте приклад такої інформації для введення і опишіть більш детальніше потреби! 5. “Слово Національної школи суддів України” - пропоную зробити як Інформаційної системи і зробити кожну статтю як окремий інформаційний елемент. З базовими додатковими властивостями такими як Номер журналу, Авторів матеріалу. Додатково створити інформаційну систему з повним описом та Авторів. Їхні нагороди, біографія інше. Можливо як додаткові властивості модулю Користувачі сайту. Створити Архів інформаційну систему в якому будуть зберігатися архів журналів. 6. Поясніть будь ласка Архітектуру сайту, яка буде не прив'язана до Програмного апарату і апаратної складової серверу. В мене було з практики, що запускали сервер на nokia. В мене є критерії яким має відповідати сервер і з яким навантаженням він має працювати. А саме: 6.1. Веб-сервер на базі Apache 2.x, Microsoft IIS 7 або nginx 6.1.1. Додаткові модулі Apache - Mod_rewrite, mod_php. Mod_security повинені бути відключений. 6.1.2. Додаткові модулі IIS 7 ISAPI_Rewrite. 6.2. PHP 7.3.x 6.2.1. мають бути додані модулі: GD, EXIF, Zlib, Zip, cURL, iconv, JSON, Multibyte String, SimpleXML, Libxslt, PCRE7.0+, OpenSSL, IMAP 6.2.2. Обсяг пам'яті на процес мінімум 512 Мб, рекомендовано 1024+ Мб, час виконання 180 секунд 6.2.3. Заборонено використання Suhosin 6.3. MySQL 5.7.xx 6.3.1. Користувачеві повинні бути дані наступні привілеї: ALTER, CREATE, CREATE TEMPORARY TABLES, DELETE, DROP, INDEX, INSERT, LOCK TABLES, SELECT, UPDATE. 6.3.2. Опції в sql-mode не повинні містити ONLY_FULL_GROUP_BY, NO_ZERO_IN_DATE, NO_ZERO_DATE. Відключити їх ви можете в файлі конфігурації my.cnf, додавши sql-mode = "" в секцію [mysqld]. 6.4. До апаратної частини мають бути вимоги: 6.4.1. Записи, зчитування, зміни до бази даних має бути більшим чим 10000 операцій за секунду 6.4.2. Файлова система витримувати 50000 запитів за секунду 6.4.3. Процесорна алгебра 50000 6.4.4. Процесорні строкові запити 1 500 000 6.4.5. Швідкість скачування з серверу не менша 25 МБ/с 6.4.6. Поштова система 0,05 секунд 7. Поясніть пункт публічного API, щодо обмеження запитів до бази. Як ви собі це уявляєте? Я розумію, що питання стоїть в тому щоб забезпечити роботу сайту 24/7. Витримати навантаження від зловмисників. Захищення даних, щодо несанкціонованого проникнення. Я ж розумію це що сайт повинен витримувати будь яке навантаження. На сервері має бути запущений процес який що 15-60 хвилин перевіряє базу на цілісність і відсутність помилок. Якщо такі виявлені ремонтувати своїми силами, або сповіщати про неможливість виправлення адміністратора сайту. Зменшення навантаження на сайт можна досягти шляхом апаратного та файлового кешування. Сайт має витримувати будь-яке навантаження і бути захищеним! 8. В адмініструванні сайту буде реалізована система моніторингу за всіми операціями які відбуватимуться на сайті: нейтральні успішні зауваження попередження критичні помилки 9. В технічному завданні є норма про зберігання бази в форматі UTF-8, але в технічній документації щодо дизайну пункт 10 додатку 5 про використання windows-1251. Поясніть доцільність цього використання. На мою думку все повинно кодуватися згідно UTF-8. 10. В ТД є норма що сайт має відкриватися максимум за 30 секунд. З технічного боку моє завдання, щоб сторінка сайту була сформована менш чим за 1 секунду. Для високо навантажених сторінок максимум 4-6. І у користувача воно має бути ще за 2-4 секунди. 11. Як розробник сайту може розробити ПО для моделювання навантаження на сайт? На цьому пункті замовник отримає ефект “плацебо”. Є технічна підтримка! Є договір! Я не уявляю що хтось створить програмне забезпечення яке буде реально робити шкоду сайту. 12. Резервне копіювання буде проводитись в автоматичному режимі 1 раз на день. Файли резервних копій будуть переміщатися на хмарні сервіси. 13. Технічна підтримка: пропоную оформити в договорі за такими критеріями. 13.1. Невідкладні проблеми на сайті мають вирішуватися за 2-48 годин. 13.2. Середньої важливості до 7 робочих днів 13.3. Низької важливості до 30 календарних днів. 14. Те що у Вас є сайт і структура наче ясна! Для мене як кандидата з виконання робіт зовсім не ясна. Сайт застарів і має розділи з переадресуванням на інші сайти. Є розділи закриті без авторизації яких я оцінити не можу. В такому вигляді я не зможу Вам гарантувати виробництво продукту, який буде відповідати Вашим вимогам! Тому що з мого боку замовник докорінно не розуміє чого насправді очікує від продукту, що замовляє. Прошу створити більш детальну технічну документацію щодо продукту замовлення. З мого боку як виконавця буде надане зворотня технічна пропозиція, щодо вдосконалення технічного завдання. Без структури сайту які відповідають Вашим вимогам на теперішній час, розуміння контенту по типу та класу, що буде закритий від сторонніх очей неможливо оцінити складності і часу виконання. Для мене важливо, щоб замовник отримав продукт який не стане для замовника проблемою, а стане незамінним інструментом в повсякденні. Для мене дуже цікавий цей проект. Я дуже б хотів би по працювати в ньому. Це неоціненний досвід та знання в юридичній сфері. Але хочу відразу зрозуміти структуру та важкість. Оцінити витрачені сили, час та гроші. Я розумію відповідальність, що в школі суддів найкращі спеціалісти з юридичного напрямку і якщо я не виконаю вимог щодо технічного завдання і продукту що вимагається я не отримаю гонорару і отримаю купу проблем. Тому мені важливе кожне слово в технічному завдані. Я прийняв рішення, що в будь-якому випадку буду приймати участь в тендері але якщо буде відповідь щодо кваліфікації. І якщо ви не надасте мені технічних вимог та структури сайту я приїду і доки не отримаю докоріної інформації щодо структури сайту та технічної реалізації, не поїду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Підтвердження кваліфікації. Яким чином замовник буде кваліфікувати переможця тендеру? Сертифікати, дипломи ви їм довіряєте? В цій сфері?
Відповідь
Підтвердження кваліфікації учасників здійснюється у відповідності до чинного законодавства з питань державних закупівель та пунктів 1, 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» технічної документації до предмету закупівлі. Оцінка відповідності учасника здійснюється за пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» документації до предмету закупівлі.
Детальна інформація щодо підтвердження кваліфікації учасником (кваліфікаційні критерії) сформульована у розділах «Кваліфікаційна вимога до учасників процедури закупівлі» і є наступною:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, що має бути підтверджено наступними документами:
Заповнена довідка за формою, викладеною у Таблиці 1 Додатку № 1 ТД, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки Учасника (у разі використання), у якій має бути наведений перелік виконаних, не менше двох, аналогічних договорів за останні 2 роки.
Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які містять інформацію про виконання аналогічних договорів на побудовану та створення офіційних веб-сайтів державних органів, а саме: завірені скан-копії договору(ів), акту(ів) наданих послуг та/або актів приймання - передачі виконаних робіт до договору, що підтверджують виконання договору.
При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити конфіденційну інформацію та комерційну таємницю.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, що має бути підтверджено наступними документами:
Заповнена довідка за формою, викладеною у Таблиці 2 Додатку № 2 ТД, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки Учасника (у разі використання), у якій має бути інформація про наявність у складі суб’єкта господарювання (учасника) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що працюють на умовах повної зайнятості, та/або з якими укладений трудовий/цивільно-правовий договір та будуть залучені до надання Послуги з розробки офіційного веб-сайту Національної школи суддів України із зазначенням кваліфікації (наявність відповідного диплому, сертифікату, тощо), спеціальності та стажу роботи.
Запитання до процедури
2. В технічній документації є пункт про людей з індивідуальністю. В мене цей пункт викликав найбільше суперечностей чим структурної реалізації і використання такого функціоналу на сайті. Задавши питання на тендері відповідь мене завела ще в більший ступор. Ваша відповідь: “Зазначені вимоги стосуються системи управління сайту – зокрема адаптивності сторінок сайту та елементів управління сайту до пристроїв перегляду – мобільні пристрої, різні операційні системи та браузери (лупа, голосовий набір по пошуку інформації на сайті, аналогічний тому, як запит був би надрукований у строчці пошуку, але реалізований голосом (при наявності відповідного технічного оснащення у користувача)). Реалізованим аналогом голосового пошуку є пошукова система Google”.
Відповідь
Відповідь на зазначене питання надавалась при попередньому оголошенні тендеру, про що зазначено у самому запитанні. Запитання 2.1.- 2.5. – є дискутивними і неоднозначними, у зв’язку з чим, пропонуємо звернутись в індивідуальному порядку за контактами вказаними у тендерній документації для отримання роз’яснень.
Зазначені зауваження та пропозиції, сформульовані у пунктах 3-6 запитання - є слушними та потребують більш детального обговорення і представлення у вигляді технічної документації, у зв’язку з чим, пропонуємо звернутись в індивідуальному порядку за контактами вказаними у тендерній документації.
Склад сайту (структура, бізнес процеси, тощо) повинна бути прописана у технічній документації на сайт та повинна розроблятись Виконавцем робіт, про що чітко визначено у вимогах до процесу розробки (Додаток 5).
Проект технічного завдання на сайт може бути наданий Учасником в складі тендерної документації (пропозиції).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шевченко Олег Олександрович 95 000,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛОУС ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" 130 000,00
UAH з ПДВ
108 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОРКIН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 142 500,00
UAH з ПДВ
142 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2019 20:37
паспорт.PDF
01 грудня 2019 20:37
Лист-згода.pdf
01 грудня 2019 20:37
Додатки до договору 9.pdf
01 грудня 2019 20:37
Додатки до договору 5.pdf
01 грудня 2019 20:37
Договир _9.pdf
01 грудня 2019 20:37
Захист сайту.pdf
01 грудня 2019 20:37
Договир _5.pdf
01 грудня 2019 20:37
Додаток 6.pdf
01 грудня 2019 20:37
Додаток 5.pdf
01 грудня 2019 20:37
Довідка банка.pdf
01 грудня 2019 20:37
Додаток 4.pdf
01 грудня 2019 20:37
Додаток 3.pdf
01 грудня 2019 20:37
Відгуки.PDF
01 грудня 2019 20:37
Додаток 2.pdf
01 грудня 2019 20:37
Додаток 1.pdf

Публічні документи

01 грудня 2019 17:30
Скан 26 нояб. 2019 г..pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 09:52
Електронний підпис
02 грудня 2019 09:49
UA-2019-11-14-000663-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевченко Олег Олександрович

ФОП "БІЛОУС ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "ОРКIН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шевченко Олег Олександрович
#2554513855
Очікує рішення 95 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:14

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2019 17:46
Коментар щодо відміни: Відповідно до вимог ст. 31 Закону замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Документи:
09 грудня 2019 17:45
протокол відміни торгів