Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 15510000-6 Молоко та вершки (молоко згущене, молоко, молоко сухе)
Code after ДК 021: 2015- 15510000-6 Milk and creams (condensed milk, milk, powdered milk)
Очікувана вартість
3 616 571,40 UAH
UA-2019-11-14-000307-a cb2a36af34534539affe644aaf0f693c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament for Education of Enerhodar City Council
National ID: 20520150
Contact point: Popkova Yevheniia Anatoliivna
+380613931432
en.uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 11:46
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2019 11:46
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:13
Очікувана вартість: 3 616 571,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 083,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36166 UAH
Publication date: 14 листопада 2019 11:41
Enquiries until: 05 грудня 2019 11:46
Complaints submission until: до 11 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2019 11:46

Information

Estimated total value: 3 616 571 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 083 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3066 кг
молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

condensed milk
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
127144 літр
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

milk
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
980 кг
молоко сухе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

powdered milk
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату в національній валюті України, на підставі накладних шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника відповідно до умов даного Договору в межах виділених у 2020 році Замовнику бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 12:03
Порівняльна таблиця змін.pdf
14 листопада 2019 12:03
Тендерна документація у новій редакції.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 6 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 5 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 4 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 3 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 2 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 1 до ТД.pdf
14 листопада 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 12:03
Порівняльна таблиця змін.pdf
14 листопада 2019 12:03
Тендерна документація у новій редакції.pdf
14 листопада 2019 11:42
Тендерна документація.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 6 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 5 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 4 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 3 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 2 до ТД.pdf
14 листопада 2019 11:42
Додаток 1 до ТД.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2019
UA-2019-11-14-000307-acb2a36af34534539affe644aaf0f693c
Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Місцезнаходження: 71503, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Учасник Документи Рішення
ФОП "ГОРБАКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "СОЛПІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 09:26
Документи 2.rar
29 листопада 2019 09:26
Документи 1.rar

Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:34
Статут копія.pdf
11 грудня 2019 16:34
ст 17.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про чисті активи.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про товариство.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про ПДВ.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про ед. под., ПДВ.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про банки.PDF
11 грудня 2019 16:34
Опис.PDF
11 грудня 2019 16:34
опис документів.pdf
11 грудня 2019 16:34
Лист-згода.pdf
11 грудня 2019 16:34
Держпродспожив.pdf
11 грудня 2019 16:34
Відомості.PDF
11 грудня 2019 16:34
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 16:34
Техн.завдання.pdf
11 грудня 2019 16:34
Тех. паспорт авто.PDF
11 грудня 2019 16:34
Працівники.PDF
11 грудня 2019 16:34
Мат база.PDF
11 грудня 2019 16:34
Код на устав документи.PDF
11 грудня 2019 16:34
договір оренди автон.pdf
11 грудня 2019 16:34
Декларац_я молоко.pdf
11 грудня 2019 16:34
відгук молоко.pdf
11 грудня 2019 16:34
Витяг речові права.pdf
11 грудня 2019 16:34
АКТ сан обробки.pdf
11 грудня 2019 16:34
Акт прийому-передачі.pdf
11 грудня 2019 16:34
акт звірки.pdf
11 грудня 2019 16:34
ISO 9001.pdf
11 грудня 2019 16:34
ISO 22.pdf

Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 09:44
Електронний підпис
26 грудня 2019 09:40
Пропозиція молоко.pdf
26 грудня 2019 09:40
Паспорт директора.pdf
26 грудня 2019 09:40
ІПН директора.pdf
26 грудня 2019 09:40
Довідка ст. 17.pdf
13 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:58
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:56
Нарахування ПДВ.pdf
13 грудня 2019 16:56
Статут підприємства.pdf
13 грудня 2019 16:56
Погодження ДПСС.pdf
13 грудня 2019 16:56
Наказ №1.PDF
13 грудня 2019 16:56
Код доступу.pdf
13 грудня 2019 16:56
Довідка ст. 17.pdf
13 грудня 2019 16:56
Довідка з Альянс банку.pdf
13 грудня 2019 16:56
Довідка з Альфа банку.pdf
13 грудня 2019 16:56
Довідка ДФС.pdf
13 грудня 2019 16:56
Витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2019 16:56
БГ молоко.zip
13 грудня 2019 16:56
Пропозиція молоко.pdf
13 грудня 2019 16:56
Наявність працівників.rar
13 грудня 2019 16:56
Наявність МТБ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРБАКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ПП "СОЛПІТ"

ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+" 3 615 964,80
UAH з ПДВ
3 615 964,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СОЛПІТ" 3 616 470,80
UAH з ПДВ
3 616 470,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 09:44
Електронний підпис
26 грудня 2019 09:40
Пропозиція молоко.pdf
26 грудня 2019 09:40
Паспорт директора.pdf
26 грудня 2019 09:40
ІПН директора.pdf
26 грудня 2019 09:40
Довідка ст. 17.pdf
13 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:58
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:56
Нарахування ПДВ.pdf
13 грудня 2019 16:56
Статут підприємства.pdf
13 грудня 2019 16:56
Погодження ДПСС.pdf
13 грудня 2019 16:56
Наказ №1.PDF
13 грудня 2019 16:56
Код доступу.pdf
13 грудня 2019 16:56
Довідка ст. 17.pdf
13 грудня 2019 16:56
Довідка з Альянс банку.pdf
13 грудня 2019 16:56
Довідка з Альфа банку.pdf
13 грудня 2019 16:56
Довідка ДФС.pdf
13 грудня 2019 16:56
Витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2019 16:56
БГ молоко.zip
13 грудня 2019 16:56
Пропозиція молоко.pdf
13 грудня 2019 16:56
Наявність працівників.rar
13 грудня 2019 16:56
Наявність МТБ.rar

Публічні документи

11 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:34
Статут копія.pdf
11 грудня 2019 16:34
ст 17.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про чисті активи.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про товариство.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про ПДВ.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про ед. под., ПДВ.PDF
11 грудня 2019 16:34
Про банки.PDF
11 грудня 2019 16:34
Опис.PDF
11 грудня 2019 16:34
опис документів.pdf
11 грудня 2019 16:34
Лист-згода.pdf
11 грудня 2019 16:34
Держпродспожив.pdf
11 грудня 2019 16:34
Відомості.PDF
11 грудня 2019 16:34
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 16:34
Техн.завдання.pdf
11 грудня 2019 16:34
Тех. паспорт авто.PDF
11 грудня 2019 16:34
Працівники.PDF
11 грудня 2019 16:34
Мат база.PDF
11 грудня 2019 16:34
Код на устав документи.PDF
11 грудня 2019 16:34
договір оренди автон.pdf
11 грудня 2019 16:34
Декларац_я молоко.pdf
11 грудня 2019 16:34
відгук молоко.pdf
11 грудня 2019 16:34
Витяг речові права.pdf
11 грудня 2019 16:34
АКТ сан обробки.pdf
11 грудня 2019 16:34
Акт прийому-передачі.pdf
11 грудня 2019 16:34
акт звірки.pdf
11 грудня 2019 16:34
ISO 9001.pdf
11 грудня 2019 16:34
ISO 22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"

ПП "СОЛПІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"
#41697275
Переможець 3 615 964,80
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 09:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"
#41697275
3 615 964,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:54
Додаткова угода 6 укладений
26 січня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:47
Додаткова угода 6 до 06-20.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 09:32
Додаткова угода 5 до 06-20.pdf зміни до договору
18 січня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:37
Додаткова угода 4 до 06-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:31
Додаткова угода 3 до 06-20.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:32
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 13:52
Додаткова угода 2 до 06-20.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 16:20
Додаткова угода 1 до 06-20.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 16:33
Договір укладений
10 січня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» зі змінами, навчальний процес в закладах дошкільної освіти призупинений, у зв’язку з чим, керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару: молоко 2,5 % жирності на 12 106 л., на підставі чого, зменшити суму договору на 299 986,68 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят шість гривень 68 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 3 315 978,12 грн. (три мільйона триста п’ятнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 12 копійок) з ПДВ». п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2020 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, Додаток 2, 4)»; абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 09.04.2020.
Номер договору про закупівлю: 06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару: молоко 2,5 % жирності на 4036 л., на підставі чого, зменшити суму договору на 100 012,08 грн. (сто тисяч дванадцять гривень 08 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 3 215 966,04 грн. (три мільйони двісті п’ятнадцять тисяч дев’ятсот шістдесят шість гривень 04 копійки) з ПДВ». п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2020 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, Додаток 2, 4, 5)»; абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо».2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.09.2020. Кількість товару після внесення змін до договору вказана в доданому файлі Додаткової угоди №2 від 08.09.2020 до договору (див. доданий файл Додаткової угоди №2 від 08.09.2020 до договору).
Номер договору про закупівлю: 06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару: молоко 2,5 % жирності на 18836 л., молоко згущене 8,5% жирності на 855 кг., молоко сухе на 625 кг., на підставі чого, зменшити суму договору на 631 615,98 грн. (шістсот тридцять одну тисячу шістсот п’ятнадцять гривень 98 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 2 584 350,06 грн. (два мільйони п’ятсот вісімдесят чотири тисячі триста п’ятдесят гривень 06 копійок) з ПДВ». п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2020 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, Додаток 2, 4, 5, 6)»; абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 14.12.2020. Див. доданий файл Додаткової угоди №3 від 21.12.2020
Номер договору про закупівлю: 06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». Керуючись ч.5 ст. 36, п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 ЦК України, пп.3.2 Договору, Сторони домовились продовжити термін дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, у зв’язку з чим: пп.5.1 договору викласти в наступній редакції: «Місце поставки: навчальні заклади управління освіти міста Енергодара Запорізької області (Додаток 3). Термін поставки: по 31.12.2020. Термін поставки: з 01.01.2021 по 28.02.2021»; пп.12.1 договору викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє по 31.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань Сторонами. Дію договору продовжено з 01.01.2021 по 28.02.2021 року, в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань Сторонами». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». У зв’язку із застосуванням ч.5 ст. 36, керуючись п.7,8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3.2 договору, ст. 651 ЦК України, , Сторони домовились внести зміни до договору, у зв’язку з чим: п. 1.1. договору викласти в новій редакції: «Учасник зобов’язується у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п. 1.3. договору викласти в новій редакції: «Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021»; п. 2.1. договору викласти в новій редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, Додаток 2, 4, 5, 6, 7)»; абзац 2 п.3.1 договору викласти в новій редакції: Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо»; п.3.1 договору доповнити абзацом 3 в наступній редакції: «Ціна цього Договору у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 становить 57 571,86 грн. з ПДВ (п’ятдесят сім тисяч п’ятсот сімдесят одна гривня 86 копійок)»; п. 3.3. договору викласти в новій редакції: «Сторони зобов’язується протягом 2020 року, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021, шляхом укладення додаткової угоди, вживати відповідних заходів стосовно приведення у відповідність ціни за одиницю товару до показників середніх споживчих цін на продовольчі товари в Запорізькій області»; п.4.1 договору викласти в новій редакції: «Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) виділених Замовнику у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника»; п. 4.2 договору викласти в новій редакції: «Замовник здійснює оплату на підставі накладних шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника відповідно до умов даного Договору в межах виділених у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 Замовнику бюджетних асигнувань»; пп. 6.2.2 договору викласти в новій редакції: «Зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків Замовника у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021. У такому разі сторони вносять відповідні зміни до цього Договору». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару молоко 2,5 % жирності на 32 л., на підставі чого, зменшити суму договору у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 на 792,96 грн. (сімсот дев’яносто дві гривні 96 копійок), у зв’язку з чим: абзац 3 п.3.1 договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 становить 56 778,90 грн. з ПДВ (п’ятдесят шість тисяч сімсот сімдесят вісім гривень 90 копійок)»; п. 1.1. договору викласти в новій редакції: «Учасник зобов’язується у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7, 8), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п. 2.1. договору викласти в новій редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, Додаток 2, 4, 5, 6, 7, 8)»; абзац 2 п.3.1 договору викласти в новій редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7, 8) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. У зв’язку з повним виконанням умов договору Сторони досягли згоди припинити дію цього договору. 3. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 2 385 552,62
UAH (в тому числі ПДВ 397 592,10 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до Додаткової угоди №6 від 25.01.2021 до договору №06-20 від 08.01.2020, договір з 25.01.2021 вважається таким, що виконаний в повному обсязі та припинив свою дію. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів.