Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
911 900,74 UAH
UA-2019-11-13-002929-b f986ed5a7ce140a9a45b5fe2dff5f755
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріна Наталія Олександрівна

+380631966003 natalia.hurina@nszu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 42032422
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 19
Контактна особа: Гуріна Наталія Олександрівна
+380631966003
natalia.hurina@nszu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:02
Очікувана вартість: 911 900,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51078 од.
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська обл., Київ, проспект Степана Бандери, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти Державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:24
ТД канцелярське приладдя зі змінами.docx
19 листопада 2019 16:24
Договір канцелярське приладдя зі змінами.docx
19 листопада 2019 16:24
Перелік змін.doc
19 листопада 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:24
ТД канцелярське приладдя зі змінами.docx
13 листопада 2019 19:17
ТД канцелярське приладдя.docx
19 листопада 2019 16:24
Договір канцелярське приладдя зі змінами.docx
13 листопада 2019 19:17
Договір канцелярське приладдя.docx
19 листопада 2019 16:24
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:43
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,

Повідомляємо, що вимог щодо торгової марка або моделі товару тендерною документацією не передбачено. Товар повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі, які наведені в додатку 3 до тендерної документації.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Під час проведення процедури торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів, витрати на доставку товарів тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002929-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 грудня 2019 12:30
Порушення технічного завдання
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2019-11-13-002929-b «Канцелярське приладдя», який проходив 29.11.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу (файл 021219 вимога UA-2019-11-13-002929-b.pdf) та відхилити пропозицію учасника ТОВ «Бумвест» як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 18:16
Доброго дня,
Розглянувши вимогу від ТОВ «Український папір», щодо рішення Національної служби здоров’я України (далі – Замовник) про визнання пропозиції ТОВ «Бумвест» (далі – Учасник) переможцем та наміру укласти договір про закупівлю за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя) повідомляємо.
Відповідно до пункту 3 Додатку 4 тендерної документації пропозиція Учасника повинна містити інформацію про опис товару, що пропонується до постачання у вигляді заповненої таблиці, основних характеристик/параметрів запропонованого товару за вимогами замовника, із зазначенням конкретної торгової марки та моделі товару, запропонованого Учасником.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації в складі своєї пропозиції учасник надає порівняльну таблицю відповідності технічних характеристик кожної позиції запропонованого товару вимогам замовника, підписану та завірену належним чином уповноваженою особою Учасника, за відповідною формою. Вимог щодо підтвердження технічних характеристик кожної позиції запропонованого Товару вимогам Замовника тендерна документація не передбачає.
За результатами розгляду пропозиції Учасника Замовником встановлено, що ним подано передбачені тендерною документацією документи та інформацію, розбіжності зазначених Учасником технічних характеристик складових предмета закупівлі із вимогами тендерної документації відсутні.
Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не конкретизує визначення достовірної інформації, що ним використовується, а відтак факт розміщення в мережі Інтернет певної інформації не створює таку її властивість, як достовірність. Навіть якщо ця інформація розміщена на сайті імпортера товарів, про що зазначає ТОВ «Український папір».
Наразі інформація про документально підтверджені виробником або органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції властивості (включаючи сертифікати, висновки, вимірювання тощо) зазначених ТОВ «Український папір» позицій предмета закупівлі у Замовника відсутні.
Також у Замовника відсутні підстави стверджувати про неприйнятність та неможливість використання за призначенням запропонованої Учасником нитки прошивальної.
Крім того, слід зазначити, що згідно пропозиції Учасника від 29 листопада 2019 наведеній у файлі «Тендерна пропозиція - остаточна.pdf», розміщеному в електронній системі закупівель , вартість пропозиції «Нитка прошивальна, товщина від 250 текс, бавовна від 850м» становить 263,40 грн, або 0,04 % вартості пропозиції, при тому що наступна цінова пропозиція більша на 5 153,34 грн.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 624 705,36
UAH з ПДВ
624 705,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 629 858,70
UAH з ПДВ
629 858,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 661 152,78
UAH з ПДВ
661 152,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 752 393,46
UAH з ПДВ
752 393,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 13:48
Електронний підпис
28 листопада 2019 19:21
Електронний підпис
28 листопада 2019 19:16
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 19:16
Технічна специфікація.pdf
28 листопада 2019 17:15
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 17:15
Лист-згода щодо договору.pdf
28 листопада 2019 17:15
Лист-згода.pdf
28 листопада 2019 17:15
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 17:15
Статут.pdf
28 листопада 2019 17:15
Установчий договір.pdf
28 листопада 2019 17:15
Паспорт, код - директор.pdf
28 листопада 2019 17:15
Завірена копія - Статут.pdf
28 листопада 2019 17:15
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 17:15
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 листопада 2019 17:15
Витяг з ЄДРПОУ - 07.11.2019.pdf
28 листопада 2019 17:15
Довідка 4-ОПП.pdf
28 листопада 2019 17:15
Виписка з ЄДРПОУ - 10.08.2015.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 20:29
Електронний підпис
28 листопада 2019 20:28
Установчі документи (к).pdf
28 листопада 2019 20:28
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
28 листопада 2019 20:28
Статут (о).pdf
28 листопада 2019 20:28
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 листопада 2019 20:28
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 20:28
Паспорт, код Житнікова (о).pdf
28 листопада 2019 20:28
Лист-гарантія ст.17.pdf
28 листопада 2019 20:28
Лист про не сертифікацію (к).pdf
28 листопада 2019 20:28
Контракт Житнікова С.С. (о).pdf
28 листопада 2019 20:28
Захист довкилля.pdf
28 листопада 2019 20:28
Відгук СЗРУ.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 20:18
Електронний підпис
28 листопада 2019 20:18
Статут_копія-06.06.PDF
28 листопада 2019 20:17
Статут в_д 06.06.2019р..pdf
28 листопада 2019 20:17
Сертифікат_папір_копія.pdf
28 листопада 2019 20:17
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
28 листопада 2019 20:17
Протокол та наказ_копия.pdf
28 листопада 2019 20:17
Протокол _ 26 в_д 06.06.2019р..pdf
28 листопада 2019 20:17
Проект_договору_площадка.pdf
28 листопада 2019 20:17
ППротокол_26_Копія.PDF
28 листопада 2019 20:17
Паспорт+код-копія.pdf
28 листопада 2019 20:17
Опис в_д 07.06.2019р..pdf
28 листопада 2019 20:17
Довідка_субпідрядники.pdf
28 листопада 2019 20:17
Довідка_керівництво.pdf
28 листопада 2019 20:17
Довідка_істотні_умови.pdf
28 листопада 2019 20:17
Витяг_ПДВ-копія.PDF
28 листопада 2019 20:17
Витяг ПДВ 18.11.19р..pdf
28 листопада 2019 20:17
Виписка_ЄДР_копія.PDF
28 листопада 2019 20:17
в_дгук ПАТ _Ки_вобленерго_.PDF
28 листопада 2019 20:17
Баланс_копія.pdf
28 листопада 2019 20:17
Баланс з а 9 м_сяц_в 2019 р..pdf
28 листопада 2019 20:17
Опис_товару.pdf
28 листопада 2019 20:17
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:32
Сертифікати.pdf
27 листопада 2019 16:32
Сертифікати 4.pdf
27 листопада 2019 16:32
Сертификация Axent.pdf
27 листопада 2019 16:32
Конверти_СЕС.pdf
27 листопада 2019 16:32
карандаши.pdf
27 листопада 2019 16:32
Ежедневник.pdf
27 листопада 2019 16:32
Висновок_ручки кулькові_.PDF
27 листопада 2019 16:32
Висновок ДСЕЕ ручки Flair_.pdf
27 листопада 2019 16:32
ZOOM_80.pdf
27 листопада 2019 16:32
Spectra color (3).jpg
27 листопада 2019 16:32
Spectra color (2).jpg
27 листопада 2019 16:32
Spectra color (1).jpg
27 листопада 2019 16:32
Magistr.pdf
27 листопада 2019 16:32
Centropen.4Office.Norma.Sholz.pdf
27 листопада 2019 16:32
AXENT.pdf
27 листопада 2019 16:32
Цінова пропозиція (Дод. 5).pdf
27 листопада 2019 16:32
Тех. характеристика (Дод.3).pdf
27 листопада 2019 16:32
Проект договору (Дод. 6).pdf
27 листопада 2019 16:32
Лист гарантія ст 17 (Дод. 2).pdf
27 листопада 2019 16:32
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
27 листопада 2019 16:32
Довідка экологічні норми.pdf
27 листопада 2019 16:32
Довідка про печатку.pdf
27 листопада 2019 16:32
Довідка про банкруцтво 14.11.pdf
27 листопада 2019 16:32
Довідка НАЗК 14.11.zip
27 листопада 2019 16:32
Довідка ДФС (25.11.19).pdf
27 листопада 2019 16:32
Браво_МВС 28.10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 624 705,36
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
624 705,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:07
договір 244.pdf укладений
20 грудня 2019 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 624 705,36
UAH (в тому числі ПДВ 104 117,56 UAH)