Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони майна замовника Київської міської дирекції
Security services of the Kyivska miska dyrektsia property
Очікувана вартість
4 458 324,00 UAH
UA-2019-11-13-002840-b 779fd24ea6454415afd5629d7a84aa01
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Anisiforova Svitlana
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi kyivskoi miskoi dyrektsii
National ID: 01189979
Contact point: Anisiforova Svitlana
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Additional contacts: Anisiforova Svitlana
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:18
Очікувана вартість: 4 458 324,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 583,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 13 листопада 2019 17:59
Enquiries until: 03 грудня 2019 20:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2019 20:00

Information

Estimated total value: 4 458 324 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 583 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Охоронні послуги (Послуги з охорони майна замовника Київської міської дирекції).
УВАГА! У зв'язку з внесенням змін до тендерної документації - просимо учасників врахувати останню дату внесення змін при оформленні банківської гарантії, які повинні містити посилання на документ з якого виникають базові відносини - тендерну документацію з зазначенням дати затвердження та дати внесення останніх змін.
Розгорнути Згорнути
Security services (Security services of the Kyivska miska dyrektsia property).
Attention! Because of the changes to the tender documentation, please take into account the latest date of these changes when making the bank guarantee for this tender. The bank guarantee must include a reference to the document from which the basic relationship arises - the tender documentation with the date of approval and the date of the latest changes.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
Послуги з охорони майна замовника Київської міської дирекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security services of Kyivska miska dyrektsia property
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до договору: оплата здійснюється за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг охорони за формою згідно Додатку № 3 до цього Договору та надання Виконавцем рахунку на оплату. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 10:49
Перелік змін до ТД _18.11.19.doc
18 листопада 2019 10:49
ТД зі змінами_охорона 2020.docx
18 листопада 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 10:49
Перелік змін до ТД _18.11.19.doc
18 листопада 2019 10:49
ТД зі змінами_охорона 2020.docx
13 листопада 2019 17:59
ТД _охорона 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення договору
Дата подання: 14 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 14 листопада 2019 12:40
Доброго дня! Вкажіть будь ласка розмір забезпечення Договору? Дякуємо!
Відповідь: Вітаємо! На ваше питання повідомляємо, Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 32 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 8.1.3.1 проекту договору (Додаток 6) - сума банківської гарантії забезпечення виконання Договору становить 5% (п’ять відсотків) ціни Договору в валюті платежу – гривня. Запрошуємо до участі у закупівлі.
Технічне завдання
Дата подання: 14 листопада 2019 10:39
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:56
Учасник повинен надати: - копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці; - копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки. Чи можливо надати не Витяги з протоколів, а витягі з Журналів з перевірки знань? Це допускається чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником розглянуто ваше питання та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Загальне питання
Дата подання: 14 листопада 2019 11:00
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:23
Доброго дня! Скільки охоронників повинно бути на кожному посту в зміні?
Відповідь: Вітаємо! На ваше питання повідомляємо наступне: відповідно до «Технічної специфікації», наведеної в додатку 3 до тендерної документації, Учасник (Виконавець) повинен організовувати та забезпечувати охорону та недоторканість майна Замовника, (на строк визначений умовами підписаної угоди), прийнятого під охорону, згідно дислокації в Таблиці 1 цієї специфікації.
Послуги охорони на кожному пості забезпечуються одним охоронцем.
Відповідно до пункту 5.1.17 проекту договору, наведеному в додатку 6 до тендерної документації, Виконавець забезпечує наявність необхідної кількості охоронців та матеріально-технічних ресурсів для належного виконання обов’язків за договором. Запрошуємо до участі у закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002840-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 14 листопада 2019 10:59
Технічна частина
У додатку № 3 зазначено, що Учасник повинен надати: - копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Не зрозуміло, про які посвідчення йде мова? Посвідчення видаются технічним спеціалістам, які проходять періодичні перевірки знань, а охоронники не входять до "Переліку посад, які підлягають обовязковому навчанню з пожежної безпеки". (Законодавчі підстави: ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), та Типове положення про інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підприємствах, в установах і організаціях України). Ця категорія осіб проходе інструктажи на підприємстві і відповідно не отримує посвідчення, а робиться відповідний запис у Журналі перевірки знань й все. Тому Ми, просимо змінити цей пункт та привести його у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 11:00
Вітаємо! Розглянута ваша вимога ідентифікатор UA-2019-11-13-002840-b.b1 від 14.11.2019 до цієї закупівлі. Прийняте рішення про її задоволення та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Запрошуємо до участі у закупівлі.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2019
UA-2019-11-13-002840-b779fd24ea6454415afd5629d7a84aa01
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:55
8. Ліцензія МВС.pdf
13 грудня 2019 15:55
7. Відомості з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 15:55
6. Витяг єдиний податок.pdf
13 грудня 2019 15:55
4.2. Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 15:55
2. Ст. 17.pdf

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 10:23
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:42
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:42
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:35
Тех. вимоги.pdf
13 грудня 2019 16:35
Стаття 17.pdf
13 грудня 2019 16:35
Аналогічний досвід.pdf
13 грудня 2019 16:35
Vutyag z nakazu Savchenko (3).zip
13 грудня 2019 16:35
Dovirenist_Savchenko (2).zip
13 грудня 2019 16:35
Dovidka pro nazvu (3).zip
13 грудня 2019 16:35
Bankivska Licenzia (4).zip
13 грудня 2019 16:35
201877_ГР_1171_50_000.00.zip
13 грудня 2019 16:35
Рішення.pdf
13 грудня 2019 16:35
Приказ с 29.03.2019 pdf.pdf
13 грудня 2019 16:35
Лицензия Альфа.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС"

ТОВ "АЛЬФА СБ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 3 967 908,36
UAH з ПДВ
3 829 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС" 4 252 555,20
UAH з ПДВ
3 829 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 10:23
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:42
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:42
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:35
Тех. вимоги.pdf
13 грудня 2019 16:35
Стаття 17.pdf
13 грудня 2019 16:35
Аналогічний досвід.pdf
13 грудня 2019 16:35
Vutyag z nakazu Savchenko (3).zip
13 грудня 2019 16:35
Dovirenist_Savchenko (2).zip
13 грудня 2019 16:35
Dovidka pro nazvu (3).zip
13 грудня 2019 16:35
Bankivska Licenzia (4).zip
13 грудня 2019 16:35
201877_ГР_1171_50_000.00.zip
13 грудня 2019 16:35
Рішення.pdf
13 грудня 2019 16:35
Приказ с 29.03.2019 pdf.pdf
13 грудня 2019 16:35
Лицензия Альфа.jpeg

Публічні документи

13 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:55
8. Ліцензія МВС.pdf
13 грудня 2019 15:55
7. Відомості з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 15:55
6. Витяг єдиний податок.pdf
13 грудня 2019 15:55
4.2. Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 15:55
2. Ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
3 829 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 15:51
Додатк. угода №1 від 16.01.2020 до Договору №17-54.pdf зміни до договору
16 січня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 12:40
Договір №17-54 від 15.01.2020.pdf укладений
16 січня 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Загальна ціна договору становить 3325740,80 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 17-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 939 515,44
UAH (в тому числі ПДВ 489 919,24 UAH)