Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (системний блок, ноутбуки)
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002815-b 3b4ca942c67f41bb960c9d3cb304141a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:41
Очікувана вартість: 64 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Додаткове фінансування (довідка про зміни до кошторису від 25.10.2019 № 4152/29/01-2019)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Декабристів,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Декабристів,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно наданої накладної та рахунку протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 17:47
Оголош.doc
13 листопада 2019 17:47
додаток 1.docx
13 листопада 2019 17:47
додаток 2.docx
13 листопада 2019 17:47
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 63 999,00
UAH з ПДВ
63 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 17:28
Гарантійний лист на товар.pdf
20 листопада 2019 17:28
Dell CЕС.pdf
20 листопада 2019 17:28
CЕС Lenovo.pdf
20 листопада 2019 17:28
HP ноутбуки CEC до 23 05 23.pdf
20 листопада 2019 17:28
HP 250 G7.pdf
20 листопада 2019 17:28
Аналогічні договори 2017-2018.pdf
20 листопада 2019 17:28
ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ.pdf
20 листопада 2019 17:28
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 12:53
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 12:53
Досвід 2000.rar
20 листопада 2019 12:53
Документы Компаком 2000_1.rar
20 листопада 2019 12:53
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 63 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:08

Документи

25 листопада 2019 17:08
Електронний підпис
25 листопада 2019 17:08
протокол347від25.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 17:08
Електронний підпис
25 листопада 2019 17:08
протокол347від25.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 19:11
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 16:14
договір788від28.11.2019.pdf укладений
28 листопада 2019 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 500,00 UAH)