Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт для амбулаторій загальної практики сімейної медицини)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002679-b 21905f7932ca49b3bd4378dba96a3ecd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матеївецька сільська рада об'єднаної територіальної громади

+380343392197 mateivtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04354048
Місцезнаходження: 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10
Контактна особа: Матеївецька сільська рада об'єднаної територіальної громади
+380343392197
mateivtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:11
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Службовий автотранспорт для амбулаторій загальної практики сімейної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78267, Україна, Івано-Франківська область, с. Матеївці , вул. Відродження 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюєтьсяв національній валюті України – гривні, в безготівковій формі протягом 15 банківських днів з моменту отримання Товару та підписання відповідних видаткових накладних і актів приймання-передачі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 17:11
ДКТ Автомобіль.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-18-000006 ● 28330d9e41b6442f9db824850beb1137
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.12.2019 № 68

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2019 №68


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-11-13-002679-b 13.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-27 16:21:24

У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 20 грудня 2019

У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 20 грудня 2019 повідомляємо вам наступне:
Щодо довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів)
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII, статті 14 подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи норми Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV статті 7, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", у разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа. Закон України «Про електронні довічні послуги» від 05.10.20172155-VIII, статті 17, електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях не повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких здійснюється обробка таких електронних даних, можуть здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг або без отримання таких послуг, за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії щодо порядку електронної ідентифікації учасників таких правових відносин. Державна податкова служба України (далі – ДПС ) у зв’язку з модернізацією електронних сервісів інформацією з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними, відтепер можна користуватись у режимі реального часу електронні сервіси «Дані про взяття на облік платників», «Дані реєстру платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Реєстр страхувальників», «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО», «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального», «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами» розміщені в режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника», що знаходиться по наступному посиланні : https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. Дійсність довідки, наданої ТОВ "Богдан-Авто Івано-Франківськ" можна перевірити підтвердити за вище вказаним ресурсом.


Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені зауваження неможливо усунути.
Голова тендерного комітету М.М. Підлетейчук

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК" 920 000,00
UAH з ПДВ
918 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОДЕРН-АВТО" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 17:19
Dovidka_МВС.pdf
29 листопада 2019 15:09
цінова пропозиція.PDF
28 листопада 2019 12:52
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:52
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:40
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:39
СТАТУТ (1).PDF
27 листопада 2019 16:39
ст.17.PDF
27 листопада 2019 16:39
Сертифікат акредитації СТО.PDF
27 листопада 2019 16:39
підтвердження досвіду.PDF
27 листопада 2019 16:39
наявність обладнання.PDF
27 листопада 2019 16:39
Наказ, протокол.PDF
27 листопада 2019 16:39
досвід роботи працівників.PDF
27 листопада 2019 16:39
ДОДАТОК 1.PDF
27 листопада 2019 16:39
Довідка про підприємство.PDF
27 листопада 2019 16:39
Витяг ПДВ.PDF
27 листопада 2019 16:39
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК"

ТОВ "МОДЕРН-АВТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК"
#37582219
Переможець 918 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК"
#37582219
918 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:37
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:54
SCAN0021.PDF укладений
16 грудня 2019 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 918 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 000,00 UAH)