Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покриття даху та утеплення горища і фасадів з заміною віконних блоків ІІ-го корпусу та флігеля Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002580-b ● 5abb47e3d7ed425ea9434c7d95a1a9f8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03539024 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Геннадій Левадний +380442567151,+380442567093 levadnyi@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 16:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 16:21 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 13:22 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покриття даху та утеплення горища і фасадів з заміною віконних блоків ІІ-го корпусу та флігеля Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 травня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться Замовником поетапно відповідно до плану фінансування (Додаток № 4), протягом 10 календарних днів, після отримання від Підрядника позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної документації на проектні роботи, проміжними платежами по мірі виконання робіт, на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 16:51 |
Оголошення-71320000-7.doc | |
13 листопада 2019 16:51 |
Додаток 4 до ТД - проект договору.docx | |
13 листопада 2019 16:51 |
Додаток 6 до ТД - вимоги до електронноi банкiвскоi гарантii.docx | |
13 листопада 2019 16:51 |
Додаток 5 до ТД - технiчнi, якiснi та iншi характеристики.docx | |
13 листопада 2019 16:51 |
Додаток 3 до ТД - тендерна пропозицiя.docx | |
13 листопада 2019 16:51 |
Додаток 1 до ТД - вимоги згiдно статтi 16 Закону.docx | |
13 листопада 2019 16:51 |
Додаток 7 до ТД - згода на обробку персоналних даних.docx | |
13 листопада 2019 16:51 |
Додаток 2 до ТД - вимоги згiдно статтi 17 Закону.docx | |
13 листопада 2019 16:51 |
ТД - 71320000-7.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови оплати
Дата подання: 14 листопада 2019 11:36
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:27
Як можуть проводитися поетапно розрахунки Замовником, при умові що розрахунки виконуються після отримання Виконавцем позитивного експертного звіту, враховуючи одне стадійне проектування "РП"???
Це 100% післяплата!!!
Виправте умови оплати або поетапна оплата або післяплата.
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Законом України "Про публічні закупівлі" не визначено особливого порядку розрахунків у договорі про закупівлю. Відтак, замовник на власний розсуд встановлює умови оплати/розрахунків, з урахуванням вимог, передбачених статтями 36, 37 Закону.
У проєкті Договору про закупівлю (Додаток 4 до ТД), а саме у пункті 2.6, визначено загальний порядок розрахунків між замовником та переможцем, а саме поетапні розрахунки відповідно до плану фінансування (Додаток №4), які включають в себе:
- розрахунки протягом 10 календарних днів, після отримання від Підрядника позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної документації на проектні роботи та
- розрахунки проміжними платежами по мірі виконання робіт, на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт.
Встановлення такого порядку оплати (розрахунків) не суперечить чинному законодавству.
Проведення розрахунків відповідно до плану фінансування зумовлене тим, що замовник є бюджетною установою.
У проєкті Договору про закупівлю (Додаток 4 до ТД), а саме у пункті 2.6, визначено загальний порядок розрахунків між замовником та переможцем, а саме поетапні розрахунки відповідно до плану фінансування (Додаток №4), які включають в себе:
- розрахунки протягом 10 календарних днів, після отримання від Підрядника позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної документації на проектні роботи та
- розрахунки проміжними платежами по мірі виконання робіт, на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт.
Встановлення такого порядку оплати (розрахунків) не суперечить чинному законодавству.
Проведення розрахунків відповідно до плану фінансування зумовлене тим, що замовник є бюджетною установою.
Зміст оформлення тендерної докментації
Дата подання: 19 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:43
Скажіть будь ласка, якщо ми державне підприємство, то Згоду на обробку персональних данних потрібно подавати тільки від директора чи ні, та в якому вигляді оформлювати?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації, обов'язковою вимогою є надання Згоди на обробку персональних даних для Фізичних осіб-підприємців, що є учасниками
процедури закупівлі. Для всіх інших Учасників - ця вимога не є обов'язковою до виконання. У разі заповнення форми згідно додатку 7 до тендерної документації, вона подається від керівника підприємства (підписанта).
процедури закупівлі. Для всіх інших Учасників - ця вимога не є обов'язковою до виконання. У разі заповнення форми згідно додатку 7 до тендерної документації, вона подається від керівника підприємства (підписанта).
Зміст ТД
Дата подання: 20 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:51
Скажіть будь ласка, якщо номера ліцензій на продукти програмного забезпечення для виконання проектної документації є таємною інформацією, чи достатньо буде надати до тендерної документації договір про покупку ліцензій програмного забезпечення?
Відповідь: Відповідно до другого і третього речення ч. 2 ст. 27 Закону України "Про публічні закупівлі" не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, критерій наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
У примітках Додатку 1 до тендерної документації вказано, що учасник повинен подати довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт з обов’язковим зазначенням номера ліцензії.
Отже, подання учасником інформації про номер ліцензії відповідає положенням Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерною документацією не передбачено можливість подання договору про покупку ліцензій програмного забезпечення.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, критерій наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
У примітках Додатку 1 до тендерної документації вказано, що учасник повинен подати довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт з обов’язковим зазначенням номера ліцензії.
Отже, подання учасником інформації про номер ліцензії відповідає положенням Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерною документацією не передбачено можливість подання договору про покупку ліцензій програмного забезпечення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" |
1 535 861,00
UAH з ПДВ
|
1 198 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САБІ" |
2 009 124,03
UAH з ПДВ
|
1 198 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" |
2 223 942,00
UAH з ПДВ
|
1 199 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
2 248 560,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" |
2 913 116,40
UAH з ПДВ
|
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "ІЗОБУД"" |
2 952 376,61
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛД ОАЗИС" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проектна компанія "Аркон" |
2 849 254,08
UAH з ПДВ
|
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САБІ" #31943632 |
Очікує рішення |
1 198 888,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" #38630975 |
Відхилено |
1 198 800,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 грудня 2019 16:22 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до Протокольного рішення від 11.12.2019 № 805 |
Документи:
11 грудня 2019 16:22
|
Електронний підпис |
11 грудня 2019 16:22
|
Протокол від 11.12.2019 №805.pdf |