Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покриття даху та утеплення горища і фасадів з заміною віконних блоків ІІ-го корпусу та флігеля Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002580-b 5abb47e3d7ed425ea9434c7d95a1a9f8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 16:21
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 16:21
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:22
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покриття даху та утеплення горища і фасадів з заміною віконних блоків ІІ-го корпусу та флігеля Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться Замовником поетапно відповідно до плану фінансування (Додаток № 4), протягом 10 календарних днів, після отримання від Підрядника позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної документації на проектні роботи, проміжними платежами по мірі виконання робіт, на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 14 листопада 2019 11:36
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:27
Як можуть проводитися поетапно розрахунки Замовником, при умові що розрахунки виконуються після отримання Виконавцем позитивного експертного звіту, враховуючи одне стадійне проектування "РП"??? Це 100% післяплата!!! Виправте умови оплати або поетапна оплата або післяплата.
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Законом України "Про публічні закупівлі" не визначено особливого порядку розрахунків у договорі про закупівлю. Відтак, замовник на власний розсуд встановлює умови оплати/розрахунків, з урахуванням вимог, передбачених статтями 36, 37 Закону.
У проєкті Договору про закупівлю (Додаток 4 до ТД), а саме у пункті 2.6, визначено загальний порядок розрахунків між замовником та переможцем, а саме поетапні розрахунки відповідно до плану фінансування (Додаток №4), які включають в себе:
- розрахунки протягом 10 календарних днів, після отримання від Підрядника позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної документації на проектні роботи та
- розрахунки проміжними платежами по мірі виконання робіт, на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт.
Встановлення такого порядку оплати (розрахунків) не суперечить чинному законодавству.
Проведення розрахунків відповідно до плану фінансування зумовлене тим, що замовник є бюджетною установою.
Зміст оформлення тендерної докментації
Дата подання: 19 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:43
Скажіть будь ласка, якщо ми державне підприємство, то Згоду на обробку персональних данних потрібно подавати тільки від директора чи ні, та в якому вигляді оформлювати?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації, обов'язковою вимогою є надання Згоди на обробку персональних даних для Фізичних осіб-підприємців, що є учасниками
процедури закупівлі. Для всіх інших Учасників - ця вимога не є обов'язковою до виконання. У разі заповнення форми згідно додатку 7 до тендерної документації, вона подається від керівника підприємства (підписанта).
Зміст ТД
Дата подання: 20 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:51
Скажіть будь ласка, якщо номера ліцензій на продукти програмного забезпечення для виконання проектної документації є таємною інформацією, чи достатньо буде надати до тендерної документації договір про покупку ліцензій програмного забезпечення?
Відповідь: Відповідно до другого і третього речення ч. 2 ст. 27 Закону України "Про публічні закупівлі" не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, критерій наявності обладнання та матеріально-технічної бази.

У примітках Додатку 1 до тендерної документації вказано, що учасник повинен подати довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт з обов’язковим зазначенням номера ліцензії.

Отже, подання учасником інформації про номер ліцензії відповідає положенням Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерною документацією не передбачено можливість подання договору про покупку ліцензій програмного забезпечення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" 1 535 861,00
UAH з ПДВ
1 198 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САБІ" 2 009 124,03
UAH з ПДВ
1 198 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" 2 223 942,00
UAH з ПДВ
1 199 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 248 560,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" 2 913 116,40
UAH з ПДВ
1 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ІЗОБУД"" 2 952 376,61
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛД ОАЗИС" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектна компанія "Аркон" 2 849 254,08
UAH з ПДВ
2 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 20:30
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:56
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:54
6. Надання забезпечення.zip
29 листопада 2019 18:54
3. Відсутність підстав.zip
29 листопада 2019 18:54
4. Договір.zip

Публічні документи

30 листопада 2019 15:38
Електронний підпис
30 листопада 2019 15:37
Статут.pdf
30 листопада 2019 15:37
Статут скан оригіналу.pdf
30 листопада 2019 15:37
договір 463 КЛ 9 Поділ..pdf
30 листопада 2019 15:37
Дог №45.pdf
30 листопада 2019 15:37
довідка код доступу.PDF
30 листопада 2019 15:37
Гарантія Сабі 5247.zip
30 листопада 2019 15:37
11_сертифікат ісо.pdf
30 листопада 2019 15:37
9_захист довкілля.pdf
30 листопада 2019 15:37
7_повноваження директора.pdf
30 листопада 2019 15:37
6_проект договору.pdf
30 листопада 2019 15:37
5_витяг єдиний податок.pdf
30 листопада 2019 15:37
4_ст 17.pdf
30 листопада 2019 15:37
3_довідка програми.pdf
30 листопада 2019 15:37
2_довідка працівники.pdf
30 листопада 2019 15:37
1_довідка МТБ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 11:37
Електронний підпис
30 листопада 2019 11:35
Електронний підпис
30 листопада 2019 09:28
Додаток 5 технічні вимоги.rar
30 листопада 2019 09:28
Додаток 1 стаття 16.rar
30 листопада 2019 09:28
Інші документи.rar
30 листопада 2019 09:28
Додаток 2 статт 17.zip

Публічні документи

30 листопада 2019 03:25
Електронний підпис
30 листопада 2019 03:20
Електронний підпис
30 листопада 2019 03:20
Електронний підпис
30 листопада 2019 03:16
4.Проект договору.pdf
30 листопада 2019 03:16
5.1.Кошториси.pdf
30 листопада 2019 03:16
7.Довідки.pdf
30 листопада 2019 03:16
3.Довідка стаття 17.pdf
30 листопада 2019 03:16
2.Кваліфікаційні критерії.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:33
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 листопада 2019 15:32
10-Згода на обробку ПД.pdf
29 листопада 2019 15:32
09_Статут підприємства.pdf
29 листопада 2019 15:32
08_Реєстраційні документи.pdf
29 листопада 2019 15:32
06-Проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:32
04_Договора аналоги.pdf
29 листопада 2019 15:32
02-Обладнання.pdf
29 листопада 2019 15:32
01_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 21:25
Електронний підпис
29 листопада 2019 21:24
_16405 БК ІЗОБУД p7s.zip
29 листопада 2019 21:24
19 ДЦ.rar
29 листопада 2019 21:24
18 Експерт звіт.rar
29 листопада 2019 21:24
17 Сертификаты.rar
29 листопада 2019 21:24
21 Паспорт.pdf
29 листопада 2019 21:24
16 Протокол.pdf
29 листопада 2019 21:24
15 Наказ дир.pdf
29 листопада 2019 21:24
14 Проект завдання.pdf
29 листопада 2019 21:24
13 Додаток 4 до ТД.pdf
29 листопада 2019 21:24
11 Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 21:24
10 Довідка субпідрядник.pdf
29 листопада 2019 21:24
9 склад проекту.pdf
29 листопада 2019 21:24
8 Довідка захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 21:24
7 Довідка ст 17.pdf
29 листопада 2019 21:24
6.1 Договір 2.part4.rar
29 листопада 2019 21:24
6.1 Договір 2.part3.rar
29 листопада 2019 21:24
6.1 Договір 2.part2.rar
29 листопада 2019 21:24
6.1 Договір 2.part1.rar
29 листопада 2019 21:24
6 Аналогічний договір.part4.rar
29 листопада 2019 21:24
6 Аналогічний договір.part3.rar
29 листопада 2019 21:24
6 Аналогічний договір.part2.rar
29 листопада 2019 21:24
6 Аналогічний договір.part1.rar
29 листопада 2019 21:24
5 Довідка ліцензійне забезп.pdf
29 листопада 2019 21:24
4 Довідка досвід.pdf
29 листопада 2019 21:24
3 Довідка працівники.pdf
29 листопада 2019 21:24
2 Довідка обладнання.pdf
29 листопада 2019 21:24
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 19:14
тендерна_пропозиція.pdf
29 листопада 2019 19:14
проект договору.pdf
29 листопада 2019 19:14
паспорт1.jpg
29 листопада 2019 19:14
паспорт 3.jpg
29 листопада 2019 19:14
паспорт 2.jpg
29 листопада 2019 19:14
Кошторис 1.pdf
29 листопада 2019 19:14
інф довідка.pdf
29 листопада 2019 19:14
інф довідка техобл.pdf
29 листопада 2019 19:14
інф довідка про не залуч.pdf
29 листопада 2019 19:14
інф довідка працівн.pdf
29 листопада 2019 19:14
інф довідка довкіл.pdf
29 листопада 2019 19:14
інф довідка відповідн.pdf
29 листопада 2019 19:14
інкод директора 001.jpg
29 листопада 2019 19:14
Договірна ціна.pdf
29 листопада 2019 19:14
Виписка ЛД ОАЗИС (2).PDF
29 листопада 2019 19:14
Виписка ЛД ОАЗИС (1).PDF
29 листопада 2019 19:14
3 протокол право підпису.jpg
29 листопада 2019 19:14
1 інформаційна довідка 001.jpg

Публічні документи

29 листопада 2019 14:48
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:30
Статут.pdf
29 листопада 2019 14:30
Дог. оренди № 89 від 01.11.19.PDF
29 листопада 2019 14:30
Проект договору.PDF
29 листопада 2019 14:30
АВК Договір.PDF
29 листопада 2019 14:30
Автокад Договір.PDF
29 листопада 2019 14:30
Dov i Lic.pdf
29 листопада 2019 14:30
Рішення учасника 18-1.PDF
29 листопада 2019 14:30
Лiцензiя.zip
29 листопада 2019 14:30
Статут Опис.PDF
29 листопада 2019 14:30
Протокол 5 Загальних зборів.PDF
29 листопада 2019 14:30
АВК Ліцензія.PDF
29 листопада 2019 14:30
Довiренiсть_Рижий.zip
29 листопада 2019 14:30
Витяг ПДВ.PDF
29 листопада 2019 14:30
Наказ.zip
29 листопада 2019 14:30
Гарантия_7658.zip
29 листопада 2019 14:30
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ"

ПП "САБІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ"

ТОВ "БК "ІЗОБУД""

ТОВ "ЛД ОАЗИС"

ТОВ "Проектна компанія "Аркон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САБІ"
#31943632
Очікує рішення 1 198 888,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ"
#38630975
Відхилено 1 198 800,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:31

Документи

Документи

05 грудня 2019 16:31
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 грудня 2019 16:22
Коментар щодо відміни: Відповідно до Протокольного рішення від 11.12.2019 № 805
Документи:
11 грудня 2019 16:22
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:22
Протокол від 11.12.2019 №805.pdf