Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32420000-3 Мережеве обладнання. Комплекс мережевого обладнання WiFi (проектування, монтаж, проходження експертизи кошторисної документації)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002175-a 220ee80c0192475899d5884c8c33e13d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовник Олександр Володимирович

380443716194
sadovnyk@kneu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Код ЄДРПОУ: 02070884
Вебсайт: http://kneu.edu.ua/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 54/1
Контактна особа: Садовник Олександр Володимирович
380443716194,
sadovnyk@kneu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 21:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 14:56
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
32420000-3 Мережеве обладнання. Комплекс мережевого обладнання WiFi (проектування, монтаж, проходження експертизи кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 54/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 09:44
050 2 стор ТД.pdf
13 листопада 2019 21:31
050 Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
13 листопада 2019 21:31
050 Додаток 3 Проект договору.docx
13 листопада 2019 21:30
050 Додаток 1 Форма пропозиції.docx
13 листопада 2019 21:30
050 Додаток 6 Лист-згода.docx
13 листопада 2019 21:30
050 Додаток 7 АКТ обстеження.doc
13 листопада 2019 21:30
050 Додаток 5 Інформація про відсутність підстав.docx
13 листопада 2019 21:29
050 Додаток 4 Технічні вимоги.docx
13 листопада 2019 21:11
050 ТД Комплекс мережевого обладнання.docx
14 листопада 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 21:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 09:44
050 2 стор ТД.pdf
13 листопада 2019 21:31
050 Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
13 листопада 2019 21:31
050 Додаток 3 Проект договору.docx
13 листопада 2019 21:30
050 Додаток 1 Форма пропозиції.docx
13 листопада 2019 21:30
050 Додаток 6 Лист-згода.docx
13 листопада 2019 21:30
050 Додаток 7 АКТ обстеження.doc
13 листопада 2019 21:30
050 Додаток 5 Інформація про відсутність підстав.docx
13 листопада 2019 21:29
050 Додаток 4 Технічні вимоги.docx
13 листопада 2019 21:11
050 ТД Комплекс мережевого обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-002175-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 18 листопада 2019 09:35
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Відповідно до п. 3.1. Додатку №2 до тендерної документації, передбачено, що наявність позитивного досвіду виконання аналогічних робіт може бути підтверджена виключно наданням копії відповідного договору та відгуку від замовника. Таке формулювання є дискримінаційним, оскільки обмежує можливість участі в даній закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт, які були виконані ними для власних цілей, для обслуговування власних користувачів та клієнтів.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт для учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт, які були виконані ними для власних цілей, для обслуговування власних користувачів та клієнтів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 20:43
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Враховуючи зазначене, Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідь на Вимогу/скаргу
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002175-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 18 листопада 2019 11:31
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Відповідно до п. 3.1. Додатку №2 до тендерної документації, передбачено, що наявність позитивного досвіду виконання аналогічних робіт може бути підтверджена виключно наданням копії відповідного договору та відгуку від замовника.

Просимо повідомити, чи вважається, з точки зору Замовника, належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних робіт - досвід побудови для третіх осіб локальних мереж, з матеріалів виконавця. Наприклад - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-28-001622-a
Якщо так - просимо внести зміни до тендерної документації та вказати, перелік кодів згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, виконання робіт згідно яких розцінюється замовником як наявність досвіду, необхідного для участі в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 20:25
Під досвідом виконання аналогічних договорів Замовник розуміє виконання договір з купівлі, монтажу, налаштування мережевого обладнання
Відповідь на Вимогу/скаргу
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002175-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 18 листопада 2019 15:28
Вимога, щодо внесення змін
Проектом договору, що викладений в Додатку №3 до тендерної документації, передбачено наступне:
4.3. Виконавець повинен забезпечити одночасне підключення не менше 1000 користувачів з гарантованою пропускною здатністю для кожного користувача не менше 2 Мбіт/с.

Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити даний пункт проекту договору оскільки виконавець, не будучи Інтернет-провайдером, який надає Замовнику послуги з доступу до мережі Інтернет, не може гарантувати ту чи іншу швидкість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 14:42
В даному випадку мова йде про підключення до мережі Університету і Виконавець має забезпечити одночасне підключення до WiFi мережі до 1000 користувачів одночасно без порушення роботи системи. В даний час інтернет-провайдер гарантує зазначену швидкість. Дякуємо за вимогу!
Відповідь на вимогу/скаргу
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002175-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 18 листопада 2019 15:31
Вимога, щодо внесення змін до тех. завдання (6(шість) пунктів)
Відповідно до п.3.9. Технічного завдання, що викладене Додатку №4 до тендерної документації передбачено наступне:
3.9. Інтерфейс обладнання має бути Українською мовою.

Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити даний пункт, оскільки переважна більшість обладнання даної категорії виробляється не в Україні, і за замовчуванням не містить в собі локалізації інтерфейсу Українською мовою. Наявність даної вимоги безпідставно звужує коло варіантів обладнання, яке може бути поставлено та обумовлює для потенційних учасників додаткові витрати на локалізацію інтерфейсу обладнання.



Відповідно до п.4.1.13. Технічного завдання, що викладене Додатку №4 до тендерної документації передбачено наступне:
4.1.13. Точка доступу повинна забезпечувати можливість роботи в діапазоні температур від -30 до +70 ° С.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити про які саме точки доступу йде мова – виличні чи для внутрішнього використання.



Відповідно до п.5. Технічного завдання, що викладене Додатку №4 до тендерної документації передбачено наступне:
5.Вимоги до структури і користувацького інтерфейсу сервісу авторизації.
Бездротова локально обчислювальна мережа повинна мати SSID ідентифікатори KNEU50, для підключення в діапазоні 5.0 ГГц та KNEU24 для підключення у діапазоні 2,4ГГц.
Система авторизації повинна мати функціонал авторизації користувача з використанням номера мобільного телефону і перевірочного коду, отриманого за допомогою SMS-повідомлення, авторизації за допомогою номера персоніфікованої картки студента (далі ПКС), номера телефону, зазначеного при реєстрації в системі ідентифікації і перевірочного коду, отриманого за допомогою SMS-повідомлення, авторизації за допомогою ПКС.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації оскільки такого функціоналу немає в стандартних налаштуваннях і його необхідно дописувати окремо, що передбачає додаткові витрати для учасника та потребує додаткових строків на реалізацію проекту. У зв’язку з чи вимагаю виключити дану вимогу або внести зміни в термін налаштування системи, вказаний в п.6.1. проекту договору, зазначеного в Додатку №3 до тендерної документації та відтермінувати його хоча б до 30.12.2019.
Крім того вимагаємо також внести зміни до п. 5. Технічного завдання, що викладене Додатку №4 до тендерної документації та уточнити, хто буде оплачувати витрати на SMS авторизацію.



Відповідно до п. 7 Технічного завдання, що викладене Додатку №4 до тендерної документації передбачено наступне:
7.Документація.
Замовнику повинна бути надана наступна документація:
- специфікація обладнання і робіт;
- експертний висновок на кошторисну частину;
- інструкція з експлуатації українською / російською мовою.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання інструкції з експлуатації російською мовою, оскільки потреба в перекладі такої документації на додаткову мову – тягне за собою додаткові витрати які має понести учасник на оплату послуг перекладача.



Відповідно до п.10 Технічного завдання, що викладене Додатку №4 до тендерної документації передбачено наступне:
10. Гарантія.
Виконавець надає гарантію на Товар та надані Послуги протягом 36 місяців з моменту підписання Сторонами Акту прийому-передачі змонтованого Товару. Виконавець повинен мати можливість забезпечити післягарантійне обслуговування.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та змінити гарантійний строк на 12 місяців оскільки саме таким є гарантійний строк що надається заводами-виробниками на обладнання, яке планується використовувати при виконанні предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 15:05
1. Щодо інтерфейсу українською мовою - ця вимогу відповідає Закону України «Про Національну програму інформатизації», і є обов"язковою для даної закупівлі
2. Щодо пункту 4.1.13 - це стандартна вимога до мережевого обладнання.
3. Щодо п 5. Технічного завдання - обумовлена вимогами безпеки та контролю індивідуальних користувачів мережі. Враховуючи терміни закриття операцій в бюджетному році всі роботи мають бути виконані до 20.12.2019 р. Витрати на SMS авторизацію покриває Університет
4. п. 7 Технічного завдання дозволяє надавати інструкцію українською або російською мовами
5.Щодо п.10 Технічного завдання - Університет планує встановити мережу "не для одного року роботу". Замовник забезпечує доступ до мережі для гарантійного обслуговування. Тому Учаснику потрібно закладати фінансові ризики на період гарантійного обслуговування (на 36 міс)
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу/скаргу
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002175-a.c5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 18 листопада 2019 15:32
Вимога, щодо внесення змін до договору
Відповідно до п.6.1. проекту договору, зазначеного в Додатку №3 до тендерної документації передбачено наступне:
6.1. Виконавець зобов'язується здійснити розробку проекту встановлення Системи, поставити та виконати монтаж і налагоджування Системи – до 20 грудня 2019 року.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та відтермінувати даний строк, з огляду на наступне:
З урахуванням дати проведення аукціону за даною закупівлею, з урахуванням необхідності виконати вимоги ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», договір згідно даної закупівлі не може бути укладений раніше ніж 13.12.2019, тим самим, у переможця даної закупівлі, на виконання договору, залишиться усього 7 календарних днів, що є недостатньо для реалізації предмету договору згідно даної закупівлі, яка передбачає, крім іншого, експертизу кошторисної документації, яка сама по собі, відповідно до Постанови Кабінету міністрів
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 листопада 2019 15:41
Причина: помилка у запитані.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002175-a.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 18 листопада 2019 15:42
Вимога, щодо внесення змін
Відповідно до п.6.1. проекту договору, зазначеного в Додатку №3 до тендерної документації передбачено наступне:
6.1. Виконавець зобов'язується здійснити розробку проекту встановлення Системи, поставити та виконати монтаж і налагоджування Системи – до 20 грудня 2019 року.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та відтермінувати даний строк, з огляду на наступне:
З урахуванням дати проведення аукціону за даною закупівлею, з урахуванням необхідності виконати вимоги ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», договір згідно даної закупівлі не може бути укладений раніше ніж 13.12.2019, тим самим, у переможця даної закупівлі, на виконання договору, залишиться усього 7 календарних днів, що є недостатньо для реалізації предмету договору згідно даної закупівлі, яка передбачає, крім іншого, експертизу кошторисної документації, яка сама по собі, відповідно до Постанови Кабінету міністрів №560 від 11 травня 2011 року, може тривати до 15 або до 30 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 19:22
Враховуючи терміни закриття операцій в бюджетному році всі роботи мають бути виконані до 20.12.2019 р.
Відповідь на вимогу/скаргу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-002175-a.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 22 листопада 2019 16:54
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «32420000-3 Мережеве обладнання. Комплекс мережевого обладнання WiFi (проектування, монтаж, проходження експертизи кошторисної документації)»
13 листопада 2019 року Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про закупівлю: «32420000-3 Мережеве обладнання. Комплекс мережевого обладнання WiFi (проектування, монтаж, проходження експертизи кошторисної документації)» (Далі - Закупівля). Електронний аукціон по Закупівлі призначено на 29 листопада 2019 року. 18.11.2019 ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І», через електронну систему закупівель, було подано Вимогу про внесення змін до тендерної документації, наступного змісту: «Відповідно до п.6.1. проекту договору, зазначеного в Додатку №3 до тендерної документації передбачено наступне: 6.1. Виконавець зобов'язується здійснити розробку проекту встановлення Системи, поставити та виконати монтаж і налагоджування Системи – до 20 грудня 2019 року. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та відтермінувати даний строк, з огляду на наступне: З урахуванням дати проведення аукціону за даною закупівлею, з урахуванням необхідності виконати вимоги ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», договір згідно даної закупівлі не може бути укладений раніше ніж 13.12.2019, тим самим, у переможця даної закупівлі, на виконання договору, залишиться усього 7 календарних днів, що є недостатньо для реалізації предмету договору згідно даної закупівлі, яка передбачає, крім іншого, експертизу кошторисної документації, яка сама по собі, відповідно до Постанови Кабінету міністрів №560 від 11 травня 2011 року, може тривати до 15 або до 30 календарних днів.» За результатами розгляду зазначеної вимоги, 20.11.2019 Замовником було надано наступну відповідь: «Враховуючи терміни закриття операцій в бюджетному році всі роботи мають бути виконані до 20.12.2019 р.» Таким чином, Замовником було відмовлено в задоволення вимоги ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» про внесення змін до тендерної документації. Вважаємо дану відмову незаконною та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, оскільки наявне на даний час формулювання щодо строків виконання предмету договору – є дискримінаційним, та таким, що завідомо не може бути виконане учасниками закупівлі. Так, відповідно до п. 14 Постанови Кабінету міністрів №560 від 11 травня 2011 року «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» Строк проведення експертизи не повинен перевищувати: кошторисної частини проекту будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками - 15 календарних днів. Таким чином, будь-який учасник, який вирішить прийняти участь в даній закупівлі, об’єктивно не може забезпечити виконання предмету закупівлі, у визначені Замовником строки, оскільки навіть сам по собі строк проведення експертизи кошторисної частини проекту, який є лише однією із частин предмету закупівлі, потрібує більше часу, ніж матиме учасник для виконання всього предмету закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Внести зміни до п. 6.1 проекту договору, зазначеного в Додатку №3 до тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «6.1. Виконавець зобов'язується здійснити розробку проекту встановлення Системи, поставити та виконати монтаж і налагоджування Системи – до 30 січня 2020року.»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 10:05
рішення від 26.11.2019 № 17327 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 10:05
рішення від 12.12.2019 № 18464 .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 23:23

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 09:07
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (Абзац 2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)