Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер: системний блок, монітор, клавіатура, миша, акустична система)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-11-13-002142-b 5d2ec038c25042bc940e9472d30bba42
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Максименко

+380974306854 34210586-m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бахмацький дошкільний навчальний заклад ясла-садок №3 Берізка Бахмацької міської ради Бахмацького району Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 34210586
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Першотравнева, буд. 26
Контактна особа: Євгенія Максименко
+380974306854
34210586-m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 16:30
Початок аукціону: 18 листопада 2019 13:29
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Першотравнева,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Першотравнева,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Першотравнева,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Першотравнева,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Акустична система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Першотравнева,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплати Замовником після пред’явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:51
специфікація.doc
13 листопада 2019 15:51
Технічні вимоги.doc
13 листопада 2019 15:51
Проект договору.doc
13 листопада 2019 15:51
лист згода.doc
13 листопада 2019 15:51
інформація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:09
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги не розглядаються, до участі допускаєм фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, розглядатимемо його ціну як остаточну.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 листопада 2019 09:36
Коментар щодо відміни: не вірно вказані технічні характеристики
Документи:
15 листопада 2019 09:36
Електронний підпис