Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
282 769,00 UAH
UA-2019-11-13-002040-a 26d335d207494ed09b32aafd162cf62f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долматова Ганна Сергіївна

+380445134054 sh232009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03874432
Місцезнаходження: 02089, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Путивльська, будинок 35
Контактна особа: Долматова Ганна Сергіївна
+380445134054
sh232009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 18:10
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:10
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:49
Очікувана вартість: 282 769,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 413,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02089, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Путивльська, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 09:05
Зміни у тендерній документації.docx
15 листопада 2019 09:05
Нова редакція тендерної документації СШ23 15 11.docx
13 листопада 2019 18:06
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 09:05
Зміни у тендерній документації.docx
15 листопада 2019 09:05
Нова редакція тендерної документації СШ23 15 11.docx
13 листопада 2019 18:06
Тендерна документація СШ23 13 11.docx
13 листопада 2019 18:06
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:46
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1)У документації не вказані торгові марки жодного з товарів.За умови відповідності усіх технічних характеристик товарів параметрам, зазначеним у оголошенні, будуть розглядатися усі пропозиції.
2)Ця вимога прописана у додатку 1 тендерної документації до закупівлі
3)Відповідно до вимог чинного законодавства відсутні обмеження щодо участі у торгах ФОП неплатників ПДВ. Під час розгляду пропозицій аналізується остаточна сума у грн.. (за результатами аукціону). Жодні додаткові розрахунки з ПДВ не проводяться.
Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 14:20
Дата відповіді: 14 листопада 2019 18:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Усі суттєві характеристики прописано у Додатку №1 по кожному товару. «Еквівалентом» чи «аналогом» буде вважатися товар, який повністю відповідає зазначеним характеристикам або має кращі характеристики.
Системні блоки на базі процесора AMD не розглядатимуться.
Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 14:20
Дата відповіді: 14 листопада 2019 18:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Ні. мова йде виключно про поставку та розвантаження. Це чітко прописано у документації.
Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 15:15
Дата відповіді: 14 листопада 2019 18:15
Шановний Замовнику! Вимоги тендерної документації зобов'язують учасників надати Авторизаційний лист- підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Предмет закупівлі не включає Програмне Забезпечення, тож ця вимога є незрозумілою. Надайте будь-ласка роз'яснення та внесіть відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Так. Цей лист має бути обов’язково. Хіба можна працювати без програмного забезпечення? Ще однією вимогою є надання гарантійного листа щодо відповідності обладнання Типовому переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затверджений Міністерством освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440. Даний наказ зобов'язує купувати комп'ютери виключно з програмним забезпеченням. Якщо для Вас посилання на цей документ недостатньо, добре, я внесу зміни у Додаток №1 і скопіюю назви програмного забезпечення, без якого діти не зможуть працювати.
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 15 листопада 2019 15:29
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Усі суттєві характеристики прописано у Додатку №1 по кожному товару. «Еквівалентом» чи «аналогом» буде вважатися товар, який повністю відповідає зазначеним характеристикам або має кращі характеристики.
Пакет програмного забезпечення LibreOffice не розглядатиметься. Цікавлять виключно програми від Microsoft
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 279 873,00
UAH з ПДВ
279 873,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" 282 744,00
UAH з ПДВ
282 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
04 грудня 2019 19:20
Документи переможця.pdf
29 листопада 2019 16:08
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:50
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:49
Додаток № 1 Сертифікати Asus.pdf
28 листопада 2019 17:49
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 17:49
Оригінал Статуту.pdf
28 листопада 2019 17:49
Завірена копія Статуту.pdf
28 листопада 2019 17:49
Довідка-пояснення.pdf
28 листопада 2019 17:49
Довідка про субпідрядника.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 18:09
14. Лист-роз'яснення.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1 Довідка про досвід.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1.1 Договір 1.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1.1.1 ВН и Дов до Договору 1.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1.2 Договір 2.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1.2.1 ВН та Дов до Договору 2.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1.3 Договір 3.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1.3.1 ВН та Дов до Договору 3.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1.4 Договір 4.pdf
28 листопада 2019 18:07
2.1.4.1 ВН та Дов до Договору 4.pdf
28 листопада 2019 18:06
2.3 Довідка про працівників.pdf
28 листопада 2019 18:06
2.4.1 Копія Статуту.pdf
28 листопада 2019 18:05
3.1. Довідка п.2 ч.1 ст17.pdf
28 листопада 2019 18:05
3.2 Довідка п.4 ч.1 ст17.pdf
28 листопада 2019 18:05
3.3 Довідка п.6 ч.1 ст17.pdf
28 листопада 2019 18:05
3.4 Довідка ч.2 ст17.pdf
28 листопада 2019 18:03
5.7.5.0.2. Переклад сертифікату.pdf
28 листопада 2019 18:03
7. Проект договору.pdf
28 листопада 2019 18:03
8 Лист-гарантія ст 17.pdf
28 листопада 2019 18:03
9 Лист-згода.pdf
28 листопада 2019 18:02
11 Довідка виконання вимог.pdf
28 листопада 2019 18:02
13. Лист-роз'яснення.pdf
28 листопада 2019 18:02
1. Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
279 873,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:33
Звіт про виконання договору укладений
27 грудня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 09:45
Додаткова угода 2 13 12.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 09:43
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 13:39
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 13:24
Договір укладений
10 грудня 2019 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості товару)
Номер договору про закупівлю: 10/12/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування розподілу субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету (у процентному співвідношенні)
Номер договору про закупівлю: 10/12/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 279 872,93
UAH (в тому числі ПДВ 46 645,49 UAH)