Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АОМС"Єврорегіон Карпати - Україна" |
Код ЄДРПОУ: | 35189943 |
Вебсайт: | http://euroregionkarpaty.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Ганкевич Андрій Євгенович +380322357276 eku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 23:00 |
Очікувана вартість: | 726 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Тендерна документація
13 листопада 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 15:24 |
Додаток_6_ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ.docx | |
13 листопада 2019 15:24 |
Додаток_5_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx | |
13 листопада 2019 15:24 |
Додаток_4_відповідності учасника вимогам.docx | |
13 листопада 2019 15:24 |
Додаток_3_ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ.docx | |
13 листопада 2019 15:24 |
Додаток_2._ТЕХНIЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx | |
13 листопада 2019 15:24 |
Додаток_1._Тендерна_пропозицiя.docx | |
13 листопада 2019 15:24 |
ВИМОГИ_НА_ЗАКУВЛЮ.docx | |
13 листопада 2019 15:24 |
Тендерна документацiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000084 ● 7a8ab4c336f2456d8c4aef4ed8143798
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.05.2020 № 75
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-13-001947-b 13.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-15 15:27:19
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-13-001947-b, який проводився Асоціацією органів місцевого самоврядування «Єврорегіон Карпати – Україна» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, моніторингом встановлено, що за на наслідками проведеної процедури закупівлі за Лотом № 3 Замовником укладено з ФОП Миколайчук Наталія Михайлівна договір від 10.12.2019 № ЄКУ.2019-12/1 на загальну суму 307 700,00 гривень.
Водночас, згідно інформації, розміщеної на офіційному порталі «E-DATA» (https://spending.gov.ua) Замовником за договором від 10.12.2019 № ЄКУ.2019-12/1 здійснено оплату ФОП Миколайчук Наталія Михайлівна на загальну суму 299 130,00 гривень.
Крім цього, згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель договори, укладені за наслідками процедури закупівлі за Лотами № 1, № 2, № 4 за процедурою UA-2019-11-13-001947-b, повністю виконані, а термін дії договорів завершився 31.12.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи укладалися з ФОП Миколайчук Наталія Михайлівна додаткові угоди до договору від 10.12.2019 № ЄКУ.2019-12/1 і якщо так, то в якій частині?
2. Чи надано ФОП Миколайчук Наталія Михайлівна послуги за договором від 10.12.2019 № ЄКУ.2019-12/1 в повному обсязі та чи здійснено Замовником оплату ФОП Миколайчук Наталія Михайлівна за вказаним договором в повному обсязі?
3. Чому не опубліковані звіти про виконані договори, укладені за наслідками процедури закупівлі за Лотами № 1, № 2, № 4 за процедурою UA-2019-11-13-001947-b, які повністю виконані, а термін дії договорів завершився 31.12.2019?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-19 12:42:59
Лист пояснення на запит від 15 05 2020
Щодо надання пояснення на "Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-11-13-001947-b"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь щодо надання пояснення на висновок про результати моніторингу закупівлі від 22.05.2020р.
2020-05-28 12:50:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з організації тренінгу «Фінансові інструменти модернізації дорожньої інфраструктури в Польщі та Україні» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 84 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 420,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МИКОЛАЙЧУК НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА #3029420408 |
Переможець |
83 580,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 19:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 14:59
|
Протокол | укладений |
14 квітня 2020 14:41
|
Договір | укладений |
14 квітня 2020 14:41
|