Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа №72 |
Код ЄДРПОУ: | 20781471 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Зубрівська,1 |
Контактна особа: |
Пришляк Ольга Олегівна 380986692064 sikhiv72@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 5 873 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 936,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 10:55 |
Зміни до ТД.docx | |
25 листопада 2019 10:55 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
13 листопада 2019 16:55 |
Школа_№72-2.pdf | |
13 листопада 2019 16:55 |
Школа_№72_-1.pdf | |
13 листопада 2019 16:55 |
Проект договору .docx | |
13 листопада 2019 16:55 |
Тендерна документація.docx |
27 листопада 2019 10:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2019 10:55 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
25 листопада 2019 10:55 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
||||||
13 листопада 2019 16:55 |
Школа_№72-2.pdf
|
||||||
13 листопада 2019 16:55 |
Школа_№72_-1.pdf
|
||||||
13 листопада 2019 16:55 |
Проект договору .docx
|
||||||
13 листопада 2019 16:55 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-29-000351 ● ecd55539aee24b5ea154b742fe240272
- Статус: вирішено ● Дата: 26 березня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2019 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2019 № 210
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-13-001876-a 13.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником порушено вимоги абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону в частині перевищення розміру забезпечення тендерної пропозиції відносно очікуваної вартості закупівлі для робіт)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником порушено вимоги абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону в частині перевищення розміру забезпечення тендерної пропозиції відносно очікуваної вартості закупівлі для робіт) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником торги відмінено у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель
2020-03-26 17:33:47
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
5 403 444,00
UAH з ПДВ
|
5 403 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" |
5 635 511,44
UAH з ПДВ
|
5 635 511,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Очікує рішення |
5 403 444,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 15:26
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 12 грудня 2019 15:09 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень на даному етапі проведення процедури |
12 грудня 2019 15:01
|
протокол відміни процедури.PDF |