Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймачі однокомпонентні
Очікувана вартість
164 900,00 UAH
UA-2019-11-13-001768-b a264c6990a494143bfd9e1d0e1e28974
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сметюх Ольга

+380504381007 policlinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 20122722
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл., місто Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 66А
Контактна особа: Сметюх Ольга
+380504381007
policlinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 11:41
Очікувана вартість: 164 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2790 шт
Калоприймачі однокомпонентні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору V. ПОРЯДОК ОПЛАТИ 5.1. Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору підтверджують приймання товару Покупцем. 5.2. Покупець здійснює оплату фактично поставленого та прийнятого ним товару за ціною (ціною за одиницю) згідно із Специфікацією, в межах суми, визначеної в Договорі. 5.3. Оплата товару за цим Договором здійснюється в національній валюті України – гривні шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у розмірі вартості поставленої і прийнятої партії товарів. Датою оплати товару вважається день перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 5.4. У разі відсутності або недостатності коштів на рахунку Покупця, внаслідок неналежного або недостатнього бюджетного фінансування, строк виконання фінансових (платіжних) зобов’язань відстрочується до усунення зазначених обставин. 5.5. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів не з вини Покупця, оплата за поставлені товари здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. Покупець не несе відповідальність за відсутність та/або недостатність бюджетного фінансування, якщо до цього призвели рішення (дії або бездіяльність) органів державної влади, органів місцевого самоврядування, розпорядників бюджетних коштів вищого рівня. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:56
протокол 54.pdf
13 листопада 2019 14:56
ТД калоприймачі.doc
13 листопада 2019 14:56
Проєкт договору калоприймачі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розмір отвору
Дата подання: 15 листопада 2019 18:03
Дата відповіді: 19 листопада 2019 09:37
Доброго дня, чи можна запропонувати вам як еквівалентний калоприймач з отвором для вирізання від 13 до 80 мм? Максимальний отвір для вирізання 80 мм – додаткові 10 мм забезпечують надійнішу фіксацію калоприймача за рахунок більшої площі пластини. А різниця між 10 мм і 13 мм не є функціонально значимою і не створить незручності пацієнту.
Відповідь: Враховуючи параметри післяопераційної стоми (від 12мм), запропоновані Вами калоприймачі не будуть співпадати з розмірами виведеної калостоми.
отвір
Дата подання: 15 листопада 2019 18:13
Дата відповіді: 19 листопада 2019 09:38
Доброго дня, чи можна запропонувати вам як еквівалентний калоприймач з отвором для вирізання від 13 до 80 мм? Максимальний отвір для вирізання 80 мм – додаткові 5 мм забезпечують надійнішу фіксацію калоприймача за рахунок більшої площі пластини. А різниця між 12 мм і 13 мм не є функціонально значимою і не створить незручності пацієнту.
Відповідь: Враховуючи параметри післяопераційної стоми (від 12мм), запропоновані Вами калоприймачі не будуть співпадати з розмірами виведеної калостоми.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 161 328,03
UAH з ПДВ
161 328,03
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОРОШАЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 164 899,00
UAH з ПДВ
164 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 11:56
Електронний підпис
05 грудня 2019 11:55
акцепт UA-2019-11-13-001768-b.pdf
27 листопада 2019 09:59
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:54
ТЧ.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p371-398.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p334-370.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p297-333.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p260-296.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p223-259.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p186-222.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p149-185.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p112-148.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p075-111.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p038-074.pdf
27 листопада 2019 09:54
КЧ_p001-037.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 18:19
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:19
Проект договора.pdf
27 листопада 2019 18:19
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ФОП "ХОРОШАЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 161 328,03
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
161 328,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:16
дод.угода №1 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 13:00
Договір.pdf укладений
13 грудня 2019 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1312
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 161 328,03
UAH (в тому числі ПДВ 10 554,17 UAH)