Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001717-b c9bc6171612d46da9436001d27e1802f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Володимир Іванович

+380323067108 shchyrecrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Щирецька селищна рада Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372193
Місцезнаходження: 81160, Україна , Львівська обл., смт Щирець, площа Ринок 8
Контактна особа: Попович Володимир Іванович
+380323067108
shchyrecrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 13:55
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81160, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 11:43
Зміни.docx
27 листопада 2019 11:43
ТД-Газ(2).doc
27 листопада 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 11:43
Зміни.docx
27 листопада 2019 11:12
Зміни.docx
27 листопада 2019 11:43
ТД-Газ(2).doc
27 листопада 2019 11:12
ТД-Газ(2).doc
13 листопада 2019 14:47
ТД-Газ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-001717-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38983870
Дата подання: 14 листопада 2019 19:39
вимога до тендерної документації
вимога до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 11:30
Щодо вашої скарги, повідомляємо наступне:
- Замовник вимагає наявність в учасника сертифікату ISO 9001:2005, в зв'язку із тим, що наявність сертифікату підтверджує, що в учасника використовується система управління якістю, що є важливим для замовника, адже це говорить про більшу надійність учасника, як постачальника товару. Таким чином, вважаємо, що зазначена вимога не може вважатись дискримінаційною, так як вона жодним чином не обмежує учасників.
- Щодо наявності аналогічних договорів, повідомляємо, що постачання газу бюджетній сфері має ряд нюансів, у порівнянні із звичайними юридичними особами. Саме тому учасником вимагаються аналогічні угоди, що підтверджують наявність аналогічного досвіду роботи із бюджетом протягом останніх двох років.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001717-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 18 листопада 2019 12:11
Вимоги до документації, яку надає учасник у складі тендерної пропозиції
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про керівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про пожежну безпеку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається посвідчення/копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.».
Згідно ч. 1 ст. 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
Статтею 15 цього ж закону встановлено, що на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
Виходячи з норм Закону України «Про охорону праці» функції відповідальної особи з охорони праці може виконувати службова особа підприємства, яка має відповідну підготовку, а не конкретно керівник підприємства.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно абз. 5 ч. 1 ст. 3 цього ж Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників.
Стаття 5 встановлює, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи викладене вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки про саме керівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про пожежну безпеку, є дискримінаційною, оскільки безпідставно звужує коло учасників торгів. Таким чином участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише учасники, в структурі яких функцію служби охорони праці виконує керівник підприємства.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом викладення вищезазначеної вимоги в наступній редакції «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про службу з охорони праці або службову (посадову) особу суб’єкта господарювання, що є відповідальними за дотримання законодавства про пожежну безпеку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається посвідчення або копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2019 11:42
Замовником внесено зміни до ТД.

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 19:39
вимога по Щир с р.pdf

Документи подані скаржником

18 листопада 2019 12:10
вимога.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-30-000010 ● b5e68a9730194613989df70e2f94ad7b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2021 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.07.2021 № 483

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.07.2021 № 483

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-11-13-001717-b, 13.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о.начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-02 16:20:41

Запит про надання пояснень

Дата: 02.08.2021

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-13-001717-b, яка проводилась Щирецькою селищною радою Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТзОВ «Благогаз збут» договір від 08.01.2020 № 08/01 постачання природного газу для потреб непобутових споживачів (далі – Договір №08/01).
Загальна сума Договору №08/01 складається із місячних сум вартості газу поставленого споживачеві за даним договором і становить 1 521 000,00 грн (п.3.7 договору). Річний плановий обсяг постачання газу становить до 260 тис.куб.м (п.1.2 договору).
Зокрема, згідно з умовами п.2 розділу ІІІ Договору №08/01 ціна газу за 1 тис. куб. м становить 5 850,00 грн з ПДВ.
Також, відповідно до п.3.5 цього ж розділу Договору №08/01 місячна вартість газу визначається як добуток ціни газу та загального обсягу фактично поставленого (спожитого) газу, визначеного згідно з розділом II цього договору.
Одночасно, під час моніторингу встановлено, що додатковою угодою від 24.12.2020 №1 сторонами внесено зміни до Договору №08/01, а саме збільшено ціну за 1 тис. куб.м газу:
- у період з моменту укладання договору (08.01.2020) до 30.09.2020 (включно) – 5 850,00 грн з ПДВ;
- у період з 01.10.2020 по 31.10.2020 (включно) – 6 435,00 грн з ПДВ;
- у період з 01.11.2020 по 30.11.2020 (включно) – 7 068,00 грн з ПДВ;
- у період з 01.12.2020 по 31.12.2020 (включно) – 7 620,00 грн з ПДВ.
Також додатковою угодою від 16.01.2021 №3 до Договору №08/01 сторонами внесено зміни до договору в частині збільшення ціни газу у період з 31.12.2020 – до 8 340,00 грн з ПДВ за 1 тис. куб м, а додатковою угодою від 18.01.2021 №4 до Договору №08/01 сторонами збільшено ціну газу з 01.01.2021 до 9 060,00 грн з ПДВ за 1 тис. куб м.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Інформацію та відповідне документальне підтвердження щодо наявності коливання (зростання) ціни товару, що є предметом Договору №08/01 на ринку, та наявності підстав для збільшення ціни газу за Договором №08/01 відповідповідно до укладених додаткових угод – у розрізі додаткових угод та періодів збільшення ціни товару, зазначених у вказаних додаткових угодах.

2. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі природного газу, платіжні доручення тощо) про обсяги спожитого та оплаченого Замовником природного газу за Договором №08/01 (кількість куб.м, ціна за куб.м та сума) – в розрізі кожного місяця споживання та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (з врахуванням внесених додатковими угодами змін).

Пояснення та документи необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-05 11:02:40

Про надання пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b)

На запит від 02.08.2021 року з приводу рішення про здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b) інформуємо, що ініціатором укладання додаткових угод до договору №08/01 від 08.01.2020 року на підвищення ціни природного газу виступало Товариством з обмеженою відповідальністю «Благогаз Збуд». Для підтвердження фактів коливання (зростання) ціни природного газу на ринку та наявності підстав для збільшення ціни газу за Договором №08/01 від 08.01.2020 року ініційована сторона - Товариство з обмеженою відповідальністю «Благогаз Збуд» надавало цінові довідки Харківської торгово-промислової палати та Львівської торгово-промислової палати:
- цінова довідка №1316/20 від 30.10.2020 року;
- цінова довідка №1675/20 від 17.12.2020 року;
- цінова довідка №19-09/6 від 05.01.2021 року.
Підтверджуючі документи щодо наявності коливання (зростання) ціни природного газу на ринку та наявності підстав для збільшення ціни газу за Договором №08/01 відповідно до укладених додаткових угод №1 від 24 грудня 2020 року, №3 від 16 січня 2021 року та №4 від 18 січня 2021 року додаються.
Інформуємо також про обсяги спожитого та оплаченого природного газу за Договором №08/01 від 08.01.2020 року в розрізі кожного місяця споживання та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (з врахуванням внесених додатковими угодами змін):

Місяць Кількість, Ціна Ціна Сума Сума
споживання тис. куб. м. без ПДВ з ПДВ без ПДВ з ПДВ
Січень 2020 р. 29,53284 4875,0 5850,0 143972,60 172767,12
Лютий 2020 р. 34,07922 4875,0 5850,0 166136,20 199363,44
Березень 2020 р. 13,88208 4875,0 5850,0 67675,14 81210,17
Квітень 2020 р. 1,24181 4875,0 5850,0 6053,82 7264,58
Травень 2020 р. 0,00845 4875,0 5850,0 41,19375 49,43
Жовтень 2020 р. 7,68866 5362,5 6435,0 41230,44 49476,53
Листопад 2020 р. 22,43137 5890,0 7068,0 132120,77 158544,92
Грудень 2020 р. 34,10000 6350,0 7620,0 216535,00 259842,00
Січень 2021 р. 24,83443 7550,0 9060,0 187499,95 244999,94

Також надаємо відповідні підтверджуючі документи (акти приймання-передачі природного газу та платіжні доручення) про обсяги спожитого та оплаченого природного газу за Договором №08/01 від 08.01.2020 року.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-05 11:41:15

Пояснення з власної ініціативи

Надаємо пояснення на запит від 02.08.2021 року з приводу рішення про здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b).

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2021-08-06 13:48:51

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-13-001717-b, яка проводилась Щирецькою селищною радою Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкриті торги, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТзОВ «Благогаз збут» договір від 08.01.2020 № 08/01 постачання природного газу для потреб непобутових споживачів (далі – Договір №08/01). Загальна сума Договору №08/01 складається із місячних сум вартості газу поставленого споживачеві за даним договором і становить 1 521 000,00 грн (п.3.7 Договору). Річний плановий обсяг постачання газу становить до 260 тис.куб.м (п.1.2 Договору).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надайте інформацію про дату останньої поставки газу Замовнику?
2. Чи виконано договір №08/01, укладений Замовником з ТзОВ «Благогаз збут» в повному обсязі(якщо ні, то вякому обсязі)?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-11 10:36:11

Пояснення з власної ініціативи

На запит від 06.08.2021 року з приводу рішення про здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b) інформуємо:
1) Дата останньої поставки газу Замовнику – 31 січня 2021 року.
2) Договір №08/01 від 08.01.2020 року виконаний не у повному обсязі. Сума оплати за договором становить 1 154 703,81 грн. з ПДВ.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2021-08-12 11:32:44

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-13-001717-b, яка проводилась Щирецькою селищною радою Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкриті торги, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному доступі публічної інформації щодо використання публічних коштів (джерело інформації: аналітично-пошукова система 007.org.ua та Єдиний веб-портал використання публічних коштів https://spending.gov.ua) здійснення платежів за укладеним за результатами процедури закупівлі UA-2019-11-13-001717-b договором про постачання продукції від 08.01.2020 № 08/01 (далі – Договір №08/01) Замовником здійснено оплату на користь ТзОВ «Благогаз збут» в розмірі 1 154 704,00 грн.
Відповідно до Договору № 08/01 та пояснення від 11.08.2021, яке надав Замовник на запит від 06.08.2021 Західному офісу Держаудитслужби - договір №08/01 виконаний не вповному обсязі.
Аналізом наявної в електронній системі закупівель (ІТС «Prozorro») інформації щодо проведених Замовником закупівель природного газу встановлено, що Замовником у грудні 2020 року проведено процедуру закупівлі природного газу (UA-2020-12-04-003683-a).

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

1. Надайте інформацію про наявність дебіторської та кредиторської заборгованості Замовника за Договором № 08/01 за період з 01.01.2021 по 28.02.2021, а також станом на 01.01.2021, 01.02.2021, 01.03.2021, 01.04.2021, 01.05.2021, 01.06.2021, 01.07.2021, 01.08.2021?
2. Обгрунтуйте підстави для проведення відкритих торгів по закупівлі природного газу за ID: UA-2020-12-04-003683-a, якщо договір №08/01 станом на 01.12.2020 ще був не виконаний в повному обсязі?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-13 13:16:52

Пояснення з власної ініціативи

Про надання пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b)

На запит від 12.08.2021 року з приводу рішення про здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b) інформуємо, що при наданні пояснення від 11.08.2021 року нами некоректно була подана інформація щодо того, чи виконано Договір №08/01 від 08.01.2020 року в повному обсязі. Договір №08/01 від 08.01.2020 року із внесеними змінами, виконано в повному обсязі. Договір №08/01 від 08.01.2020 року був продовжений на 2021 рік та діяв до 28 лютого 2021 року. Сума Договору №08/01 від 08.01.2020 року на 2021 рік складала 226 185,62 гривень з ПДВ. У лютому 2021 року Щирецькою селищною радою оплачено 226 185,62 гривень з ПДВ за постачання природного газу за січень 2021 року.
При цьому загальна сума оплати за Договором №08/01 від 08.01.2020 року у 2020-2021рр. становить 1154703,81 грн. з ПДВ.
1. Дебіторська та кредиторська заборгованість за Договором №08/01 від 08.01.2020 року за період з 01.01.2021 по 28.02.2021, а також станом на 01.01.2021, 01.02.2021, 01.03.2021, 01.04.2021, 01.05.2021, 01.06.2021, 01.07.2021, 01.08.2021 відсутні.
2. Оскільки 28 грудня 2020 року строк дії Договору №08/01 від 08.01.2020 року на постачання природного газу було продовжено до 28 лютого 2021 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою забезпечення безперебійного газопостачання закладів Щирецької селищної ради в опалювальний період в грудні 2020 року було оголошено відкриті торги по закупівлі природного газу на 2021 рік за ID: UA-2020-12-04-003683-a.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-13 15:05:31

Пояснення з власної ініціативи

Про надання пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b)

На запит від 12.08.2021 року з приводу рішення про здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b) інформуємо, що при наданні пояснення від 11.08.2021 року нами некоректно була подана інформація щодо того, чи виконано Договір №08/01 від 08.01.2020 року в повному обсязі. Договір №08/01 від 08.01.2020 року із внесеними змінами, виконано в повному обсязі. Договір №08/01 від 08.01.2020 року був продовжений на 2021 рік та діяв до 28 лютого 2021 року. Сума Договору №08/01 від 08.01.2020 року на 2021 рік складала 226 185,62 гривень з ПДВ. У лютому 2021 року Щирецькою селищною радою оплачено 226 185,62 гривень з ПДВ за постачання природного газу за січень 2021 року.
При цьому загальна сума оплати за Договором №08/01 від 08.01.2020 року у 2020-2021рр. становить 1154703,81 грн. з ПДВ.
1. Дебіторська та кредиторська заборгованість за Договором №08/01 від 08.01.2020 року за період з 01.01.2021 по 28.02.2021, а також станом на 01.01.2021, 01.02.2021, 01.03.2021, 01.04.2021, 01.05.2021, 01.06.2021, 01.07.2021, 01.08.2021 відсутні.
2. Відкриті торги по закупівлі природного газу на 2021 рік за ID UA-2020-12-04-003683-a було оголошено в грудні 2020 року з метою забезпечення газопостачання закладів Щирецької селищної ради в 2021 році. Для цього також було продовжено строк Договору №08/01 від 08.01.2020 року на постачання природного газу до 28 лютого 2021 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про надання інформації про усунення порушень за результатами моніторингу до закупівлі Природний газ (UA-2019-11-13-001717-b) За результатами моніторингу закупівлі, з огляду на виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформуємо про здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: - опубліковано звіт про виконання договору в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу; - з метою недопущення виявлених правопорушень у подальшому проведено роз`яснювальну роботу з членами тендерного комітету та уповноваженими особами за здійснення закупівель в установах, підпорядкованих Щирецькій селищній раді щодо неоприлюднення, несвоєчасності подання інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, порушень законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної документації, розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником неправомірних змін в процедурі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності надання відповідей на звернення за роз`ясненнями щодо тендерної документації, правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Заплановано проведення економічних навчань в сфері проведення публічних закупівель для уповноважених осіб; - скеровується лист в ТОВ «Благогаз Збут» щодо повернення зайво перерахованих коштів внаслідок безпідставного збільшення ціни на газ за період з 01.12.2020 по 31.12.2020 року.

2021-08-31 13:21:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання сторонами умов договору та норм статті 653 Цивільного кодексу України і статті 193 Господарського кодексу України)
  5. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" 1 521 000,00
UAH з ПДВ
1 521 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 11:55
Електронний підпис
21 грудня 2019 11:54
ст 17.pdf
21 грудня 2019 11:54
пропозиція.pdf
21 грудня 2019 11:54
мвс.pdf
21 грудня 2019 11:54
дфс.pdf
09 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:20
специфікація товару.pdf
06 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:04
ТПП.pdf
06 грудня 2019 16:04
ТЗ.jpg
06 грудня 2019 16:04
ТЗ перефразоване.jpg
06 грудня 2019 16:04
тех.специфікація.jpg
06 грудня 2019 16:04
статут.pdf
06 грудня 2019 16:04
ст 17 (2).jpg
06 грудня 2019 16:04
санкції.pdf
06 грудня 2019 16:04
протокол Статут.pdf
06 грудня 2019 16:04
протокол на закупівлю.jpg
06 грудня 2019 16:04
Протокол №2.pdf
06 грудня 2019 16:04
пропозиція.pdf
06 грудня 2019 16:04
проект.pdf
06 грудня 2019 16:04
про роботу в платформі.jpg
06 грудня 2019 16:04
про зміну прізвища.jpg
06 грудня 2019 16:04
про аналогічні.pdf
06 грудня 2019 16:04
працівники.jpg
06 грудня 2019 16:04
постанова ліцензія.pdf
06 грудня 2019 16:04
печатка.pdf
06 грудня 2019 16:04
паспорт Маланій +ІПН.pdf
06 грудня 2019 16:04
охорона праці.pdf
06 грудня 2019 16:04
охорона праці.jpg
06 грудня 2019 16:04
опис заходів довкілля.pdf
06 грудня 2019 16:04
накази на працівників.pdf
06 грудня 2019 16:04
мтб.jpg
06 грудня 2019 16:04
копія штатного.jpg
06 грудня 2019 16:04
копія наказу.jpg
06 грудня 2019 16:04
згода персональні.jpg
06 грудня 2019 16:04
згода з проектом.jpg
06 грудня 2019 16:04
договір Рентал.pdf
06 грудня 2019 16:04
Договір коледж Пулюя.pdf
06 грудня 2019 16:04
дог.Волиця.pdf
06 грудня 2019 16:04
дог.В.Любінь.pdf
06 грудня 2019 16:04
дог Говерла.pdf
06 грудня 2019 16:04
довкілля.jpg
06 грудня 2019 16:04
довіреність Маланій.pdf
06 грудня 2019 16:04
довідка ТПП 06.11.pdf
06 грудня 2019 16:04
довідка ТПП 04.11.pdf
06 грудня 2019 16:04
довідка ДФС.jpg
06 грудня 2019 16:04
Диплом Погайдак Ігор.pdf
06 грудня 2019 16:04
Диплом Маланій М.І..pdf
06 грудня 2019 16:04
диплом Козловський.pdf
06 грудня 2019 16:04
диплом Жарська.pdf
06 грудня 2019 16:04
Гост.jpg
06 грудня 2019 16:04
відповідність.pdf
06 грудня 2019 16:04
відомості ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2019 16:04
відгук коледж Пулюя.jpg
06 грудня 2019 16:04
відгук Говерла.jpg
06 грудня 2019 16:04
Відгук В.Любінь.jpg
06 грудня 2019 16:04
Витяг ПДВ.pdf
06 грудня 2019 16:04
витяг ЄДР.pdf
06 грудня 2019 16:04
висновок експерта.jpg
06 грудня 2019 16:04
баланс 2018.pdf
06 грудня 2019 16:04
баланс 3 кв.2019.pdf
06 грудня 2019 16:04
49. паспорт ФХП 229.pdf
06 грудня 2019 16:04
1 ПВ.jpg

Публічні документи

06 грудня 2019 15:14
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:10
постанова 549 - копія.pdf
06 грудня 2019 15:10
технічне завдання.pdf
06 грудня 2019 15:10
Заява.pdf
06 грудня 2019 15:10
Екологічний висновок.pdf
06 грудня 2019 15:10
Сертифікат ISO.pdf
06 грудня 2019 15:10
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
06 грудня 2019 15:10
опис заходів довкілля.pdf
06 грудня 2019 15:10
Посвідчення Майк П.Р..pdf
06 грудня 2019 15:10
Відомості.pdf
06 грудня 2019 15:10
Реєстр НКРЕКП.pdf
06 грудня 2019 15:10
Лист-пояснення ГРМ.pdf
06 грудня 2019 15:10
трудові книжки- копія.pdf
06 грудня 2019 15:10
штатний розпис - копія.pdf
06 грудня 2019 15:10
Договір оренди майна.pdf
06 грудня 2019 15:10
Трудова Цимбала Л_.pdf
06 грудня 2019 15:10
Штатний розпиc з 01 09 2019.pdf
06 грудня 2019 15:09
Трудова Кунинець Ю_.pdf
06 грудня 2019 15:09
дод договір 4 газ (6).jpeg
06 грудня 2019 15:09
Лист-згода Кунинець.pdf
06 грудня 2019 15:09
Лист-згода Цимбала.pdf
06 грудня 2019 15:09
дод договір 2 газ 1821.pdf
06 грудня 2019 15:09
ДУ оренда нерух майно.pdf
06 грудня 2019 15:09
дод договір 5 газ 1821.pdf
06 грудня 2019 15:09
Додаток 1.pdf
06 грудня 2019 15:09
лист згода працівники.pdf
06 грудня 2019 15:09
дод договір 3 газ (8).jpeg
06 грудня 2019 15:09
дод договір 6 газ 1821.pdf
06 грудня 2019 15:09
дод договір 1 газ 1821-18.pdf
06 грудня 2019 15:09
Диплом Цимбала Л..pdf
06 грудня 2019 15:09
Диплом Кунинець Ю..pdf
06 грудня 2019 15:09
Статут - копія.pdf
06 грудня 2019 15:09
Статут.pdf
06 грудня 2019 15:09
паспорт Фітьо О копія.pdf
06 грудня 2019 15:09
Паспорт Майк П.Р..pdf
06 грудня 2019 15:09
СТ 17 10пунктів.pdf
06 грудня 2019 15:09
Ф1_Баланс_9 міс_2019.pdf
06 грудня 2019 15:09
САНКЦІЇ НОВІ.pdf
06 грудня 2019 15:09
ТПП 15.11.2019.pdf
06 грудня 2019 15:09
ТПП 03 12 2019.pdf
06 грудня 2019 15:09
Протокол НР.pdf
06 грудня 2019 15:09
рішеня 132 (1).PDF
06 грудня 2019 15:09
Опис до Статуту- копія.pdf
06 грудня 2019 15:09
Персон дані Майк.pdf
06 грудня 2019 15:09
НР по Статуту.pdf
06 грудня 2019 15:09
Опис Збут..PDF
06 грудня 2019 15:09
Копія Протокол НР.pdf
06 грудня 2019 15:09
витяг ЄДРПОУ копія.pdf
06 грудня 2019 15:09
довіреність Фітьо.pdf
06 грудня 2019 15:09
Довідка ст 17 Фітьо О С.pdf
06 грудня 2019 15:09
Відомості 26.11.19.pdf
06 грудня 2019 15:09
Довідка потужність.pdf
06 грудня 2019 15:08
ДФС Щирець.pdf
06 грудня 2019 15:08
Витяг з наказу Фітьо.pdf
06 грудня 2019 15:08
Виписка ЄДР.pdf
06 грудня 2019 15:08
укркапітал.pdf
06 грудня 2019 15:08
ДФСУ.pdf
06 грудня 2019 15:08
Укргазбанк.pdf
06 грудня 2019 15:08
Казначейство.pdf
06 грудня 2019 15:08
Кліринговий дім.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
Переможець 1 521 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
1 521 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 11:47
Договір зміни до договору
16 лютого 2021 11:37
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:00
Договір зміни до договору
18 січня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:28
Договір зміни до договору
18 січня 2021 12:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:12
Договір зміни до договору
28 грудня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:50
Договір зміни до договору
24 грудня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 15:05
Договір укладений
09 січня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на природній газ на ринку. Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №08/01 від 08.01.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару Збільшення ціни на природній газ на ринку. Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару Збільшення ціни на природній газ на ринку. Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №08/01 від 08.01.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Сума закупівлі на 2021 рік складає 226185.62 грн.
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 226 185,62
UAH (в тому числі ПДВ 37 697,60 UAH)