Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблоку №5 ВП ЗАЕС
Reserved dampers, fire dampers and fire dampers with control panels for ZNPP
Очікувана вартість
48 040 165,20 UAH
UA-2019-11-13-001706-a 18828ad8a101484bba2b1e3e967ef5a5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Афтаназів Оксана Михайлівна
(044) 523-40-04
o.aftanaziv@ak.atom.gov.ua
Іванова О.В
(06139) 5-57-69
uptk38436@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Афтаназів Оксана Михайлівна
(044) 523-40-04
o.aftanaziv@ak.atom.gov.ua
Іванова О.В
(06139) 5-57-69
uptk38436@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 11:00
Очікувана вартість: 48 040 165,20 UAH з ПДВ
Publication date: 13 листопада 2019 16:23
Enquiries until: 13 січня 2020 11:00
Complaints submission until: до 19 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 січня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 48 040 165 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
лот 1 – клапани протипожежні – 123 шт., лот 2 - клапани зворотні, клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування - 166 шт.,лот 3 - клапани протипожежні – 32 шт.
lot 1- fire dampers - 123 pcs., lot 2 - reversed dampers, fire dampers and fire dampers with control panels – 166 pcs., lot 3- fire dampers - 32 pcs.

Тендерна документація

26 грудня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 16:49
6409 - ТД -4.doc
26 грудня 2019 16:49
6409-перелік ЗТД-4.doc
23 грудня 2019 14:30
6409-перелік ЗТД-3.doc
19 грудня 2019 10:18
6409-перелік ЗТД-2.doc
10 грудня 2019 14:56
Додаток 2 - Інф. про тех. як. та кіл. хар-ки -1.docx
10 грудня 2019 14:56
Додаток 1 -Тендерна проп (цінова)-1.docx
10 грудня 2019 14:56
6409-перелік ЗТД-1.doc
03 грудня 2019 17:51
Додаткове роз'яснення на звернення з вимогою UA-2019-11-13-001706-a.b1 pdf.pdf
29 листопада 2019 09:43
Додаткове роз'яснення на звернення з вимогою..pdf
13 листопада 2019 16:21
Додаток 4 - ТВ.pdf
13 листопада 2019 16:21
Додаток 5 - ОЛ.pdf
13 листопада 2019 16:21
Додаток 7 - ТВ.pdf
13 листопада 2019 16:21
6409 - procurement notice.docx
13 листопада 2019 16:21
6409- - витяг з протоколу ТК.pdf
13 листопада 2019 16:21
Додаток 9 - досвід виконання.docx
13 листопада 2019 16:21
Додаток 8 - мат-тех база.DOCX
13 листопада 2019 16:21
Додаток 10 - митні платежі.docx
13 листопада 2019 16:20
Додаток 11 -Таблиця коментарів щодо відповідності пропозицій ТВтаУП.docx
13 листопада 2019 16:20
Додаток 3 - проект договору.pdf
13 листопада 2019 16:20
Додаток 6 - ОЛ.pdf
26 грудня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 16:49
6409 - ТД -4.doc
23 грудня 2019 14:30
6409 - ТД -3.doc
19 грудня 2019 10:18
6409 - ТД -2.doc
10 грудня 2019 15:13
6409 - ТД -1.doc
10 грудня 2019 14:56
6409 - ТД -1.doc
13 листопада 2019 16:20
6409 - ТД.doc
26 грудня 2019 16:49
6409-перелік ЗТД-4.doc
23 грудня 2019 14:30
6409-перелік ЗТД-3.doc
19 грудня 2019 10:18
6409-перелік ЗТД-2.doc
10 грудня 2019 14:56
Додаток 2 - Інф. про тех. як. та кіл. хар-ки -1.docx
13 листопада 2019 16:20
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
10 грудня 2019 14:56
Додаток 1 -Тендерна проп (цінова)-1.docx
13 листопада 2019 16:21
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
10 грудня 2019 14:56
6409-перелік ЗТД-1.doc
03 грудня 2019 17:51
Додаткове роз'яснення на звернення з вимогою UA-2019-11-13-001706-a.b1 pdf.pdf
29 листопада 2019 09:43
Додаткове роз'яснення на звернення з вимогою..pdf
13 листопада 2019 16:21
Додаток 4 - ТВ.pdf
13 листопада 2019 16:21
Додаток 5 - ОЛ.pdf
13 листопада 2019 16:21
Додаток 7 - ТВ.pdf
13 листопада 2019 16:21
6409 - procurement notice.docx
13 листопада 2019 16:21
6409- - витяг з протоколу ТК.pdf
13 листопада 2019 16:21
Додаток 9 - досвід виконання.docx
13 листопада 2019 16:21
Додаток 8 - мат-тех база.DOCX
13 листопада 2019 16:21
Додаток 10 - митні платежі.docx
13 листопада 2019 16:20
Додаток 11 -Таблиця коментарів щодо відповідності пропозицій ТВтаУП.docx
13 листопада 2019 16:20
Додаток 3 - проект договору.pdf
13 листопада 2019 16:20
Додаток 6 - ОЛ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо мнтажних люків
Дата подання: 16 грудня 2019 14:50
Дата відповіді: 18 грудня 2019 16:48
В опитувальних листах додаток 5,6 до ТД відсутня інформація про наявність монтажних люків та їх кількість. Просимо надати інформацію про необхідну кількість монтажних люків.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації: Необхідно керуватись вимогою п. 6.3.2 ТВтаУП (Додаток 4 до ТД), а саме: «Необхідність знімних лючків (панелей) та їх кількість в конструкції клапанів визначає Виробник. При наявності в конструкції клапанів знімних лючків (панелей) вони повинні мати той же клас вогнестійкості, що і елементи корпусів клапанів, на яких ці лючки (панелі) встановлені».
Додаток 11 до ТД
Дата подання: 16 грудня 2019 16:31
Дата відповіді: 18 грудня 2019 16:48
Шановний замовнику ! Згідно абзацу 5 розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: - таблицю з коментарями (Додаток 11 до ТД) щодо відповідності тендерної пропозиції (запропонованих товарів) вимогам ТВтаУП (Додаток 4, 7 до ТД) із відповідним підтвердженням (зазначенням пункту із наданих ТУ (ТС) або ТЗ) або із зазначенням наявних відхилень. Просимо роз’яснити яким чином учасник має здійснювати підбір «№ пункту технічних вимог та умов постачання» та відповідно «Посилання на пункт ТУ (ТС) або ТЗ учасника торгів»? А також чи впливають на вищезазначений підбір, характеристики клапанів протипожежних, які зазначені в опитувальних листах № 5,6?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації: У Додатку 11 до ТД повинна бути наведена інформація щодо відповідності або не відповідності (наявність відхилень) ТУ (ТС) або ТЗ вимогам, які наведені у п. 1.4, 6.2-6.11 та розділі 7 ТВтаУП (Додатки 4, 7 до ТД).
Характеристики протипожежних клапанів, які зазначені в опитувальних аркушах (Додатки 5, 6 до ТД) не потрібно включати в Додаток 11.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОММОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42914001
Дата подання: 15 листопада 2019 15:46
Про можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою
ДП НАЕК «Енергоатом» проводить тендер на закупівлю клапанів протипожежних для ВП «ЗАЕС». Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-вої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне високі фінансові ризики. Оптимізувати фінансові ризики можливо за рахунок скорочення їх дії у часі за допомогою діючих фінансових інструментів, яким у даному випадку вважаємо акредитивну форму розрахунків. За допомогою безумовного покритого акредитиву як форми оплати Замовник зможе гарантувати, що постачальник своєчасно отримає кошти за поставлений товар, добросовісно виконавши свої зобов’язання. А постачальник у такому разі зменшить ціну своїх фінансових ризиків, які він враховує в ціні товару, та відповідно не буде ціну товару безпідставно завищувати. З метою оптимізації ціноутворення та порядку фінансових взаємовідносин при закупівлі клапанів протипожежних для ВП "ЗАЕС", просимо додати до тендерної документації можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 11:11
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 15 листопада 2019 17:21
Вимога до Замовника щодо розділення на 3 лота
Наше підприємство, як потенційний учасник закупівлі: «Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблоку №5 ВП ЗАЕС» у зв’язку із завантаженістю виробництва і довготривалим технологічним процесом виготовлення клапанів, а також беручи до уваги те, що для постачання комплектуючих запчастин потрібно значну кількість часу, звертається до Замовника з проханням, розділити закупівлю на 3 (три) лота. Зазначене розділення на лоти дозволить виконати виготовлення та постачання клапанів в строки зазначені в ТД .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 11:12
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОММОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42914001
Дата подання: 18 листопада 2019 10:07
Про розділення на лоти
Наша компанія має намір прийняти участь в закупівлі "Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблоку №5 ВП ЗАЕС лот 1 – клапани протипожежні – 155 шт., лот 2 - клапани зворотні, клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування - 166 шт ".Але у зв’язку із завантаженістю виробництва і довготривалим технологічним процесом виготовлення клапанів, а також беручи до уваги те, що для постачання комплектуючих запчастин потрібно значну кількість часу просимо Вас, розділити закупівлю на 3 (три) лота. Зазначене розділення на лоти дозволить виконати виготовлення та постачання клапанів в строки зазначені в ТД .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 11:12
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОММОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42914001
Дата подання: 28 листопада 2019 11:35
Щодо розділення Лота № 1
Беручи до уваги значну собівартість комплектуючого обладнання та матеріалів які в подальшому складають вартість клапана а також у зв’язку з тим, що тендерною документацією не передбачено надання передплати для виробництва та постачання клапанів зазначеного обсягу та у зв’язку з відсутністю оборотних коштів які необхідні для початку виготовлення зазначеного обладнання, просимо Вас розділити предмет закупівлі а саме: Лот № 1 на 2 (два) лоти. Зазначене розділення надає можливість для участі в закупівлі різних учасників та виробників без залучення кредитних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 17:39
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "Промтехобладнання", Код ЄДРПОУ:32816304
Дата подання: 28 листопада 2019 14:29
щодо класу безпеки
Доброго дня. Згідно лоту 2 Додатку 2 до ТД вимагаємо розділити лот 2 на 2 та 3
лот 2 - 3, категорія сейсмостійкості-І
лот 3 - 4Н, категорія сейсмостійкості-ІІІ
Тому як на нашу думку, вартість даної закупівлі перевищує реальні ціни в 4 рази, що веде за собою розкрадання бюджетних коштів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 17:22
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації виконавчої дирекції з виробництва: закупівля за лотом № 2 відбувається в рамках єдиного заходу КзПБ, тому з метою уніфікації устаткування та єдиного підходу до ремонту, монтажу і обслуговуванню, враховуючи відповідь ЗАЕС, вважаємо розділення в закупівлі існуючого лоту № 2 (клапани СВБ) на 2 лоти згідно запропонованого учасником торгів варіанту не доцільно.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВДМ", Код ЄДРПОУ:39219426
Дата подання: 29 листопада 2019 12:16
Категорія сейсмостійкості та клас безпеки
Шановний замовник, просимо Вас розділити закупівлю на 5 лотів, тому що на нашу думку вартість закупівлі завищена в 10 разів. Крім того умови розрахунків з відстрочкою платежу в 150 робочих днів є грабіжницькими з боку підприємств державної власності. Для того щоб ми мали змогу прийняти участь в даній закупівлі ВИМАГАЄМО замовника передбачити передплату в розмірі 90 %.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 17:44
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: за результатами розгляду відповідей відповідних підрозділів, повідомляємо, що закупівля за лотом 2 відбувається в рамках єдиного заходу КзПБ, тому з метою уніфікації устаткування та єдиного підходу до ремонту, монтажу і обслуговування, вважаємо розділення закупівлі існуючого лоту 2 не доцільним та не прийнятним.
Надання передплати не передбачено виробничою програмою ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАТОМ", Код ЄДРПОУ:41568441
Дата подання: 29 листопада 2019 18:57
Щодо строку перерахування коштів за поставлену продукцію
Наше підприємство має намір брати участь у даній закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію наше підприємство вважає за необхідне вимагати від Замовника змінити умови розрахунків у тендерній документації, а саме внести зміни стосовно строку перерахування коштів за поставлену продукцію та зменшити строк розрахунку до 45 робочх днів. Срок для розрахунку за поставлену продукцію (150 робочих днів) унеможливлює участь будь якого підприємства, дилера або виробника з економічних підстав. Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-ої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 150-ти робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне високі фінансові ризики, а залучення кредитних коштів для забеспечення виробництва даної кількості протипожежних клапанів під даний строк розрахунку призведе до істотних фінансових витрат на підприємстві постачальника або виробника. Як приклад, при поставці продукції 01.01.2020 року Замовник буде мати законні підстави (згідно вимог тендерної документації Розділу 5 п. 2) розрахуватись з постачальником до 10.08.2020 року. Вимагаємо від Замовника зменшити строк розрахунку за поставлену продукцію до 45-и робочих днів. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 17:47
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: строк перерахування коштів за поставлену продукцію (150 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 150 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТЕК ПРОМ, Код ЄДРПОУ:40398534
Дата подання: 02 грудня 2019 13:19
Про розділення на лоти та передплату
Шановний замовник! Для можливості участі в закупівлі різних учасників та виробників просимо Вас розділити закупівлю на 4 лоти та передбачити в даній закупівлі передплату в розмірі 90 %.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 17:50
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: за результатами розгляду відповідей відповідних підрозділів, повідомляємо, що закупівля за лотом 2 відбувається в рамках єдиного заходу КзПБ, тому з метою уніфікації устаткування та єдиного підходу до ремонту, монтажу і обслуговування, вважаємо розділення закупівлі існуючого лоту 2 не доцільним та не прийнятним.
Надання передплати не передбачено виробничою програмою ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 03 грудня 2019 17:19
Про зміну Пункт 2 Розділу V тендерної документації
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації до закупівлі UA-2019-11-13-001706-a Розділ V Пункт 2 «Умови розрахунків» - вказано Замовником "оплата Товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару". Враховуючи факт попередньої оплати за Товар виробнику, обігові кошти Постачальника мають бути заморожені на термін, не менше 90 днів. Крім того, зважаючи на постійну затримку в оплаті за поставлену продукцію, просимо Вас змінити термін оплати Пункту 2 Розділу V «Умови розрахунків» - протягом 45-робочих днів, як було у практиці попередніх тендерів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 17:29
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі: звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі фінансової можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.b10
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 04 грудня 2019 17:11
Про перегляд умов оплати
Звернення до Замовника про перегляд умов оплати викладено у
листі № 34/551 від 04.12.19 , якій додається.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 17:30
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі: звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі фінансової можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОММОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42914001
Дата подання: 16 грудня 2019 13:52
Щодо зміни Пункту 2 Розділу V тендерної документації
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію та відповіді на вимоги потенційних учасників надані ініціатором закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом». А також, беручи до уваги постійні труднощі з якими наше підприємство та інші постачальники стикаються в процесі отримання коштів, за поставлену для АЕС продукцію, ми вважаємо за необхідне ПОВТОРНО ВИМАГАТИ від Замовника змінити умови розрахунків у тендерній документації, а саме внести зміни стосовно строку перерахування коштів за поставлену продукцію та зменшити строк розрахунку до 60 робочих днів.
Строк для розрахунку за поставлену продукцію (120 робочих днів) унеможливлює участь будь якого підприємства з економічних підстав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2019 09:52
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі: звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі фінансової можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c12
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "MP ENERGY", Код ЄДРПОУ:40203029068
Дата подання: 16 грудня 2019 15:44
Щодо умов оплати за поставлену продукцію
Наше підприємство має намір брати участь у даній закупівлі. Проаналізувавши зміни до тендерної документації наше підприємство повторно вимагає від Замовника змінити умови розрахунків у тендерній документації, а саме внести зміни стосовно строку перерахування коштів за поставлену продукцію та зменшити строк розрахунку до 60 робочх днів. Срок для розрахунку за поставлену продукцію (120 робочих днів) унеможливлює участь будь якого підприємства, дилера або виробника з економічних підстав. Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-ої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 120-ти робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне високі фінансові ризики, а залучення кредитних коштів для забеспечення виробництва даної кількості протипожежних клапанів під даний строк розрахунку призведе до істотних фінансових витрат на підприємстві постачальника або виробника. Повторно вимагаємо від Замовника зменшити строк розрахунків за поставлену продукцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2019 09:53
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект": звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі фінансової можливості зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c14
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПРОМИСЛОВІ ПРИБОРИ, Код ЄДРПОУ:38703964
Дата подання: 26 грудня 2019 14:07
Про аналогічні договори
Шановний Замовник !
Наша компанія має досвід постачання клапанів та загалом продукції виробничо-технічного призначення на підприємства різних галузей та збирається прийняти участь у даному тендері. Враховуючи, що виробництво та постачання за даним тендером відбувається у будь-якому випадку у відповідності до ТУ, узгоджених із Замовником та ДСНС України (а у частині СВБ – із ГІЯРУ), а організація постачальником постачання клапанів протипожежних не є специфічною як для АЕС, з метою розширення кола учасників, просимо видалити слова «для АЕС» в останньому реченні п. 5.1 розділу ІІІ тендерної документації (довідка про виконання аналогічних договорів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 грудня 2019 08:51
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі:
предмет закупівлі клапани протипожежні є важливим обладнанням протипожежного призначення і являє собою один з елементів системи вентиляції та кондиціонування повітря, що прямо пов’язано з забезпеченням безпеки на АЕС. За таких обставин не вбачаємо підстав щодо внесення запропонованих учасником змін.

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:21
Вимога до Замовника

Документи подані скаржником

18 листопада 2019 10:07
Scan.PDF

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 17:10
Лист № 34/551 від 04.12.19р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-001706-a.b13
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ПРОМИСЛОВІ ПРИБОРИ, Код ЄДРПОУ:38703964
Дата подання: 21 грудня 2019 12:37
Щодо порушення Замовником принципів здійснення закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно пункту 5.1 частини I розділу III. ТД, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник надає шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаженням файлів з такою інформацією: Довідка встановленої форми (Додаток 9 до ТД), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами, номером та датою, загальною сумою, найменуванням продукції, обсягом поставки та інформацією про термін виконання (допускається зазначення одного або більше договорів). Аналогічними договорами вважаються договори на постачання клапанів протипожежних та іншого протипожежного обладнання для АЕС.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.12.2019 №19219.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 19:25

Документи подані скаржником

21 грудня 2019 12:37
Скарга
21 грудня 2019 12:37
Тендерна документація
21 грудня 2019 12:37
Додаток 9 до ТД
21 грудня 2019 12:37
Додаток 4 до ТД

Документи Органу Оскарження

24 грудня 2019 19:25
Рішення від 24.12.2019 №19219.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 15 924 733,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 79 623,67 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159247.33 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 15 924 733,20 UAH including VAT
Minimal lowering step: 79 623,67 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

123 шт
клапани протипожежні
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, Запорізьке відділення ВП «Складське господарство»
Дата доставки: 01 травня 2020  —  31 травня 2020

fire dampers
CPV: 42510000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90-та календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90-та календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-001706-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОММОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42914001
Дата подання: 28 листопада 2019 11:35
Щодо розділення Лота № 1
Беручи до уваги значну собівартість комплектуючого обладнання та матеріалів які в подальшому складають вартість клапана а також у зв’язку з тим, що тендерною документацією не передбачено надання передплати для виробництва та постачання клапанів зазначеного обсягу та у зв’язку з відсутністю оборотних коштів які необхідні для початку виготовлення зазначеного обладнання, просимо Вас розділити предмет закупівлі а саме: Лот № 1 на 2 (два) лоти. Зазначене розділення надає можливість для участі в закупівлі різних учасників та виробників без залучення кредитних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 17:39
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 лютого 2020
UA-2019-11-13-001706-a18828ad8a101484bba2b1e3e967ef5a5
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР Документи
Допущено до аукціону
Документи
BRV Traide s.r.o. Документи
Відхилено
Дружество с ограничена отговорност "ПРОМТЕХ СТРОЙ" ООД Документи
Відхилено

Документи

Публічні документи

23 січня 2020 10:28
BRV 25.pdf.p7s
23 січня 2020 10:28
Договір Страхова.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 10:58
Лист.PDF
23 січня 2020 10:48
Додаток 2 лот 1.PDF
23 січня 2020 10:48
Технічна частина л1.rar
23 січня 2020 10:48
Квитанция.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

BRV Traide s.r.o.

Дружество с ограничена отговорност "ПРОМТЕХ СТРОЙ" ООД

Інформація про відміну

Дата відміни
11 лютого 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій