Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Кущоріз"
Очікувана вартість
6 885,56 UAH
UA-2019-11-13-001118-b aaffcc58321045b18210fe1ea1409a5a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Соляннік

+380442539808 nataliia.solianyk@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталія Соляннік
+380442539808
nataliia.solianyk@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 21:00
Очікувана вартість: 6 885,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16310000-1: Косарки


Укладення договору не передбачено. Детальна інформація викладена у документації, яка додана до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Кущоріз"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пухівська 7, корпус 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 16310000-1 — Косарки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:57
Вимоги до оформлення і надання документації.doc
13 листопада 2019 14:11
Реквізити та контактна особа .doc
13 листопада 2019 14:10
Форма пропозиції та технічні вимоги.xlsx
22 листопада 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:57
Вимоги до оформлення і надання документації.doc
13 листопада 2019 14:11
Вимоги до оформлення і надання документації.doc
13 листопада 2019 14:11
Реквізити та контактна особа .doc
13 листопада 2019 14:10
Форма пропозиції та технічні вимоги.xlsx
13 листопада 2019 12:41
Форма пропозиції та технічні вимоги.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
У файлі «Форма пропозиції та технічні вимоги», який завантажено до закупівлі, зазначено товар, який закуповується. У кожному окремому випадку, у разі необхідності та потреби замовник зазначає «або еквівалент», там де такої примітки не має еквівалент не передбачається.

Подаючи дану комерційну пропозицію компанія-учасник електронних торгів підтверджує її відповідність заявленим умовам, що розміщені на електронній платформі Prozorro та повинна вказати найменування товарів, що пропонує (назва, марка товару), та їх технічні характеристики.

До участі в закупівлі допускаються всі учасники незалежно від того є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ: розглядається ціна як остаточна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн без ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій