Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 -50530000-9 «Послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки» (послуги з поточного ремонту дверей захисних лінійного прискорювача в процедурної КЗ "КОД"ДОР")
Очікувана вартість
70 820,00 UAH
UA-2019-11-13-000916-b e072e544f22445d383ca707454b4b7e6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владимир Арнаутов

+380684120973 arnautov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Владимир Арнаутов
+380684120973
arnautov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 14:30
Очікувана вартість: 70 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 708,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


згідно оголошенню про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 -50530000-9 «Послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки» (послуги з поточного ремонту дверей захисних лінійного прискорювача в процедурної КЗ "КОД"ДОР")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  18 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично виконані послуги на підставі Актів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі відсутності на рахунку Замовника бюджетних коштів на ці цілі, Замовник зобов’язується перерахувати кошти протягом 3 (три) банківських днів, наступних за днем надходження йому цих коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця. . У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій рахунок. Оплата повинна бути здійснена шляхом банківського переказу на рахунок Виконавця, реквізити якого вказані в цьому Договорі. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 09:05
ОГОЛОШЕННЯ пр захистних дверей (1).docx
18 листопада 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 09:05
ОГОЛОШЕННЯ пр захистних дверей (1).docx
15 листопада 2019 11:48
ОГОЛОШЕННЯ пр захистних дверей (1).docx
13 листопада 2019 11:48
ОГОЛОШЕННЯ пр захистних дверей (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО«АНАЛІТТЕХЦЕНТР» 70 800,00
UAH з ПДВ
70 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 12:26
додаток 1.PDF
21 листопада 2019 12:26
додаток 2.PDF
21 листопада 2019 12:26
додаток 5.PDF
21 листопада 2019 12:26
додаток 4 ТЗ.PDF
21 листопада 2019 12:26
додаток 3.PDF
21 листопада 2019 12:26
Протокол з Вит.PDF
21 листопада 2019 12:26
ПДВ АТЦ.pdf
21 листопада 2019 12:26
витяг Єд Под.PDF
21 листопада 2019 12:26
відомості СТАТ.PDF
21 листопада 2019 12:26
виписка АТЦ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО«АНАЛІТТЕХЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО«АНАЛІТТЕХЦЕНТР»
#38917148
Переможець 70 800,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 11:39

Документи

22 листопада 2019 11:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО«АНАЛІТТЕХЦЕНТР»
#38917148
70 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 11:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 09:30
договор 75-11-19.zip укладений
02 грудня 2019 09:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 17 грудня 2019
Сума оплати за договором: 70 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 800,00 UAH)