Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання до комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
1 206 437,64 UAH
UA-2019-11-13-000870-c eb25f940643f419982e34f50372ffd65
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:36
Очікувана вартість: 1 206 437,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 064,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
855 шт
Обладнання до комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 17:19
ЗапчастиТД1.docx
13 листопада 2019 17:19
1Додаток №9 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:52
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
Крім того, вимогами ТД (додатку 4 Цінова пропозиція), передбачено необхідність зазначити учасником найменування запропонованої продукції, торгова марка, що дає змогу ідентифікувати товар.
Також повідомляємо Вам що оцінка згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” проводиться автоматично електронною системою закупівель згідно ч1. Ст.28. ЗУ “Про публічні закупівлі” п.5.1. р.5 ТД передбачено перелік критеріїв та методика оцінки.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000016 ● b2b1a62761cb481683ae1b971c8d508d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019 18:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.12.2019 № 347

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.12.2019 № 347

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-11-13-000870-c 13.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора департаменту –
начальник Управління моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання строків розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 949 306,60
UAH з ПДВ
949 306,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 1 198 794,00
UAH з ПДВ
1 198 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:41
Цінова пропозиція 41020.pdf
28 листопада 2019 14:41
Статут (нова редакція).pdf
28 листопада 2019 14:41
Технічні паспорти (зразки).pdf
28 листопада 2019 14:41
Витяг з ЄДР від 17.11.2019 р..pdf
28 листопада 2019 14:41
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 18:57
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:57
17. Паспорти продуктів.zip
28 листопада 2019 18:50
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:48
19. Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 18:48
18.3. Довідка гарантія.pdf
28 листопада 2019 18:48
18.1. Договір_Скан_І-Ар-Сі.pdf
28 листопада 2019 18:48
17. Паспорти продуктів.zip
28 листопада 2019 18:48
16. Сертификаты+ Декларации.pdf
28 листопада 2019 18:48
15. Лист код Доступу.pdf
28 листопада 2019 18:48
13. Проект договору.pdf
28 листопада 2019 18:48
10. Виписка з ЄДР 13.11.2019.pdf
28 листопада 2019 18:48
8. Довідка_довкілля.pdf
28 листопада 2019 18:48
7.1. Наказ Директор.pdf
28 листопада 2019 18:48
7. Статут В2В.pdf
28 листопада 2019 18:48
2. Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 18:48
1. Довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Очікує рішення 1 198 794,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 15:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 949 306,60
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 15:37

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Документи

28 грудня 2019 15:37
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 грудня 2019 15:39
Коментар щодо відміни: замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно вимог Закону, відповідно до ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
28 грудня 2019 15:39
ПРОТОКОЛ_ відміна.doc
28 грудня 2019 15:39
протокол відхилення_2.doc
28 грудня 2019 15:39
протокол відхилення_1.doc