Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт мережі водопостачання ЗОШ І-ІІІ ступеня №8 за адресою: вул. Залізнична, 23, м. Коростень, Житомирської області
Очікувана вартість
90 744,33 UAH
UA-2019-11-13-000868-b 7f5777caf050459f8df129cbd705c5dc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Поточний ремонт мережі водопостачання ЗОШ І-ІІІ ступеня №8 за адресою: вул. Залізнична, 23, м. Коростень, Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт мережі водопостачання ЗОШ І-ІІІ ступеня №8 за адресою: вул. Залізнична, 23, м. Коростень, Житомирської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Залізнична 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Платежі здійснюються Замовником на підставі актів здавання - приймання наданих послуг Виконавцем, після отримання Замовником бюджетного призначення на вказані цілі. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

13 листопада 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 11:41
Наказ №581 від 13.11.2019р..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
#2894207965
Переможець 90 744,33
UAH
13 листопада 2019 11:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 15:34
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 11:47
Договір №213 від 13.11.2019р..pdf укладений
13 листопада 2019 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 744,33
UAH