Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Диван-канапе за кодом: ДК 021:2015 (CPV) : 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
4 900,00 UAH
UA-2019-11-13-000776-a ● 6e05947ea74c419999a47119ae1cc5a3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445495 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський,16 |
Контактна особа: |
Малигіна Галина Петрівна 380444267811 rozmaita_liana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Згідно додатку № 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Диван-канапе за кодом: ДК 021:2015 (CPV) : 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04210, Україна, місто Київ, Київ, вул.Прирічна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
04 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 12:43 |
Оголошення диван.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги товари з іншими торговими марками по параметрам еквівалентним заявленим . Запрошуємо до участі всіх учасників, у т.ч. ФОПів. Пропозиція розглядається по остаточній ціні, у кого з ПДВ у кого без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Переможець |
4 899,96
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договiр_1ДК.PDF | укладений |
05 грудня 2019 14:25
|