Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-13 Romny - Lipova Dolina- Trostyanets'- Mezenivka ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Очікувана вартість
240 079 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000748-a bbb4137fe983476f8be3555dc736360d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Serhii Mykhailovych
380542700479
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 11:35
Очікувана вартість: 240 079 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480 158,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200395 UAH
Publication date: 13 листопада 2019 12:31
Enquiries until: 25 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 31 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 240 079 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 480 158 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-13 Romny - Lipova Dolina- Trostyanets'- Mezenivka ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (км 35+175 - км 84+400 )
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: T-19-13 — Ромни - Липова Долина - Тростянець - Мезенівка

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-13 Romny - Lipova Dolina- Trostyanets'- Mezenivka ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:03
++++ Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 27.01 (1).docx
27 січня 2020 14:02
Закреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 22.01 (1).docx
27 січня 2020 14:02
Перелік змін Т-19-13 27.01.docx
22 січня 2020 16:46
Публ Проект договору Т- 19-13 22.01.docx
27 січня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:03
++++ Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 27.01 (1).docx
22 січня 2020 16:48
+++ Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 22.01 (1).docx
16 січня 2020 13:47
++ Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 16.01.docx
09 січня 2020 15:15
+Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 09.01.docx
13 листопада 2019 15:23
ПУБЛ ПСР ТД Т-19-13 на 2020 рік 13.11.docx
27 січня 2020 14:02
Закреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 22.01 (1).docx
22 січня 2020 16:48
Закуреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 16.01 (1).docx
16 січня 2020 13:46
Закреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 09.01.docx
09 січня 2020 15:16
Закреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 13.11.docx
27 січня 2020 14:02
Перелік змін Т-19-13 27.01.docx
22 січня 2020 16:47
Перелік змін Т-19-13 22.01.docx
16 січня 2020 13:46
Перелік змін Т-19-13 16.01.docx
09 січня 2020 15:16
Перелік змін Т-19-13 09.01..docx
22 січня 2020 16:46
Публ Проект договору Т- 19-13 22.01.docx
13 листопада 2019 15:22
ПУБЛ Проект Дог Т-19-13 13.11.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме: документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму
Дата подання: 23 січня 2020 08:31
Дата відповіді: 25 січня 2020 16:01
Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині інформації щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
В тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником робіт за договором (-ами) з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі). У таблиці додатку 4 вказано: за позицією 6.3.2 « Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття.
Дата подання: 23 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:37
Чи відноситься до цього виконання робіт з влаштування верхнього, вирівнюючого та нижнього шарів дорожнього покриття, як рахувати обсяги цих робіт: у квадратних метрах або у протяжності ділянок доріг, на яких виконувалися ремонтні роботи?
Відповідь: По п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття»» відповідно до технічної частини (додаток №5) слід розуміти роботи за позицією «Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття», що відображено у табл. Додатку №4
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-000748-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 11 грудня 2019 20:49
Скарга на дисркимінаційні вимоги документації
Скаржник не погоджується з кількісними вимогами щодо обсягів виконання конкретних видів робіт в рамках аналогічного договору, а також з вимогою щодо того, що аналогічний договір має бути виконаним на дорогах загального користування лише державного значення (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2019 22:03
рішення від 13.12.2019 № 18538 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 22:03
рішення від 27.12.2019 №19451.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2020 15:20
Номер скарги: UA-2019-11-13-000748-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 02 березня 2020 23:38
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 20:08
Рішення від 05.03.2020 № 4231 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:08
рішення від 23.03.2020 № 5499.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 22:35

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-02-000001 ● 73d156cac3ce4780bb991bba64e75df8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2021 12:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.03.2021 № 236

Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2021 № 236

Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-11-13-000748-a 13.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 10:33:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», очікуваною вартістю 240 079 000,00 грн, ДК 021:2015: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-13-000748-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен супровідним листом на адресу Замовника надати забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, у розмірі 5% вартості договору.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ПП «БУДГАРАНТ-7» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-12 10:45:47

Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2019-11-13-000748-a

Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 року № 236 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2019-11-13-000748-a.
09.04.2021 року Управлінням сформовано запит про надання пояснень відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушеного у запиті Управління питання повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен супровідним листом на адресу Замовника надати забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, у розмірі 5% вартості договору.
Так, переможцем ПП «Будгарант-7» на адресу САД у Сумській області супровідним листом №04-17/1 від 17.04.2020 року надано оригінал банківської гарантії №8063/20-ГВ від 17.04.2020 року. Копії відповідних документів додаються до цього пояснення.

Додатки:
1. Копія листа ПП «Будгарант-7» №04-17/1 від 17.04.2020 року (на 1 арк.).
2. Копія банківської гарантії №8063/20-ГВ від 17.04.2020 року (на 2 арк.).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-12 16:11:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», очікуваною вартістю 240 079 000,00 грн, ДК 021:2015: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-13-000748-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати Замовнику завірені належним чином копії наступних документів:
- дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинні на дату укладання договору;
- статут або інший установчий документ (для юридичних осіб);
- документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність, тощо).
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ПП «БУДГАРАНТ-7» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-13 14:26:44

Про надання пояснень по процедурі закупівлі UA-2019-11-13-000748-a

Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 року
№ 236 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000748-a.
12.04.2021 року Управлінням надіслано запит про надання пояснень відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. З наступного питання, а саме відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати Замовнику завірені належним чином копії наступних документів:
- дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинні на дату укладання договору;
- статут або інший установчий документ (для юридичних осіб);
- документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність, тощо).
З порушеного у запиті Управлінням питання повідомляємо, що переможцем
ПП «Будгарант-7» під час укладання договору було надано Замовнику вищевказані документи та дотримано вимоги передбачені тендерною документацією (копії відповідних документів додаємо)\
.

Додатки:

1. Копія ліцензії від 30.01.2017 №5-Л з додатком (на 2 арк.).
2. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 28.01.2019 №1 (на 3 арк.).
3. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 19.07.2018 №1/18 (на 2 арк.).
4. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 05.05.2016 (на 1 арк.).
5. Копія наказу про призначення директора від 05.05.2016 №8-к (на 1 арк.).
6. Копія статуту ПП «Будгарант - 7» затвердженого рішенням від 03.04.2020 (на 7 арк.).
7. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 03.04.2020 (на 2 арк.).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2020
UA-2019-11-13-000748-abbb4137fe983476f8be3555dc736360d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 16:26
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:24
Лист підтвердження.pdf
13 квітня 2020 16:24
Договірна ціна.pdf
06 квітня 2020 17:53
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:52
ДОВІДКА МВС.pdf
31 січня 2020 17:00
Електронний підпис
31 січня 2020 17:00
Електронний підпис
31 січня 2020 16:56
Лист НБУ по л_ценз_ї.pdf
13 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:29
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:29
Відгук САД Одеса 2.pdf
01 лютого 2020 15:11
Тех.завдання.PDF
01 лютого 2020 15:11
Скан витягу ПДВ.pdf
01 лютого 2020 15:10
Проект договору.PDF
01 лютого 2020 15:10
Новий статут РДС.pdf
01 лютого 2020 15:10
Інформація про якісні.PDF
01 лютого 2020 15:10
Договір Лабораторія.pdf
01 лютого 2020 15:10
Довідка про довкілля.PDF
01 лютого 2020 15:10
Довідка про АБЗ.PDF
01 лютого 2020 15:10
Довідка за ст.17.PDF
01 лютого 2020 15:10
Гарантійний лист.PDF
01 лютого 2020 15:10
виписка.pdf
01 лютого 2020 15:10
15587-21-1 РДС p7s.7z
01 лютого 2020 15:10
15587-21 РДС p7s.zip
01 лютого 2020 15:10
Щодо досвіду работи.PDF
01 лютого 2020 15:10
Відгук CАД Одеса.pdf
01 лютого 2020 15:10
Відгук САД Полтава.pdf
01 лютого 2020 15:10
Відгук САД Миколаїв.pdf
01 лютого 2020 15:10
Відгук САД Вінниця.pdf

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 15:37
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:36
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:35
Технічне завдання.pdf
03 лютого 2020 15:35
Проект договору Т-19-13.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія статуту.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія ліцензії.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 15:35
Довідка ст.17.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка лабораторія.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка АБЗ.pdf
03 лютого 2020 15:34
16691-1 ШБУ-77 p7s.rar

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 19:35
Електронний підпис
03 лютого 2020 19:32
Проект договору Т-19-13.pdf
03 лютого 2020 19:32
Підтвердження досвіду.pdf
03 лютого 2020 19:32
Довідки товариства.pdf
03 лютого 2020 19:32
Довідка про МТБ.pdf
03 лютого 2020 19:32
Fwd_ документы банка (1).zip
03 лютого 2020 19:32
Fwd_ (7).zip

Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 09:31
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:29
Зміни до гарантії 2859.pdf
04 лютого 2020 09:29
Договір 2859-19.pdf
04 лютого 2020 09:29
Гарантія 2859-19.zip
04 лютого 2020 09:29
Підтвердження Шляхбуд.pdf
04 лютого 2020 09:29
Довідка про досвід.pdf
04 лютого 2020 09:29
Підтвердження Планум.pdf
04 лютого 2020 09:29
Технічне завдання.PDF
04 лютого 2020 09:28
Лист-згода на ОПД.PDF
04 лютого 2020 09:28
Довідка про учасника.PDF
04 лютого 2020 09:28
Лабораторіят-19-13.pdf
04 лютого 2020 09:28
4. Установчі документи.PDF
04 лютого 2020 09:28
Паспорт+ІПН Філіна А.В..PDF
04 лютого 2020 09:28
Відгуки №1-6 Шляхбуд.PDF
04 лютого 2020 09:28
Атестат Лабораторія.pdf
04 лютого 2020 09:28
Сертифікати.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ Миколаївбудцентр

КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 238 926 000,00
UAH з ПДВ
237 485 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 239 200 000,00
UAH з ПДВ
237 759 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 239 709 000,00
UAH з ПДВ
239 709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 16:26
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:24
Лист підтвердження.pdf
13 квітня 2020 16:24
Договірна ціна.pdf
06 квітня 2020 17:53
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:52
ДОВІДКА МВС.pdf
31 січня 2020 17:00
Електронний підпис
31 січня 2020 17:00
Електронний підпис
31 січня 2020 16:56
Лист НБУ по л_ценз_ї.pdf
13 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 15:37
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:36
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:35
Технічне завдання.pdf
03 лютого 2020 15:35
Проект договору Т-19-13.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія статуту.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія ліцензії.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 15:35
Довідка ст.17.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка лабораторія.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка АБЗ.pdf
03 лютого 2020 15:34
16691-1 ШБУ-77 p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 237 485 526,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
237 485 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 14:32
Scan Виконання договору 22.10.2021 р..PDF укладений
22 жовтня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 14:23
Scan ДУ №9 22.10.2021 р..PDF зміни до договору
22 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 13:41
Скан Дог 1ПС -ДД-2281 21.04.2020.pdf укладений
21 квітня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку відсутністю бюджетного фінансування у поточному році та введенням об'єкта в експлуатацію, керуючись п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі за Договором, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, визначивши його у розмірі 231 135 958,50 грн., що дорівнює загальній вартості робіт.
Номер договору про закупівлю: 1ПС -ДД/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 231 135 958,50
UAH (в тому числі ПДВ 38 522 659,75 UAH)