Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-13 Romny - Lipova Dolina- Trostyanets'- Mezenivka ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій Михайлович 380542700479 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Serhii Mykhailovych 380542700479 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 240 079 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 480 158,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1200395 UAH |
Publication date: | 13 листопада 2019 12:31 |
Enquiries until: | 25 січня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 31 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 240 079 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 480 158 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 14:03 |
++++ Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 27.01 (1).docx | |
27 січня 2020 14:02 |
Закреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 22.01 (1).docx | |
27 січня 2020 14:02 |
Перелік змін Т-19-13 27.01.docx | |
22 січня 2020 16:46 |
Публ Проект договору Т- 19-13 22.01.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 грудня 2019 20:49
Дата подання: 02 березня 2020 23:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-02-000001 ● 73d156cac3ce4780bb991bba64e75df8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2021 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2021 № 236
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2021 № 236
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-11-13-000748-a 13.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09 10:33:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», очікуваною вартістю 240 079 000,00 грн, ДК 021:2015: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-13-000748-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен супровідним листом на адресу Замовника надати забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, у розмірі 5% вартості договору.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ПП «БУДГАРАНТ-7» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-12 10:45:47
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2019-11-13-000748-a
Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 року № 236 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2019-11-13-000748-a.
09.04.2021 року Управлінням сформовано запит про надання пояснень відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушеного у запиті Управління питання повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен супровідним листом на адресу Замовника надати забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, у розмірі 5% вартості договору.
Так, переможцем ПП «Будгарант-7» на адресу САД у Сумській області супровідним листом №04-17/1 від 17.04.2020 року надано оригінал банківської гарантії №8063/20-ГВ від 17.04.2020 року. Копії відповідних документів додаються до цього пояснення.
Додатки:
1. Копія листа ПП «Будгарант-7» №04-17/1 від 17.04.2020 року (на 1 арк.).
2. Копія банківської гарантії №8063/20-ГВ від 17.04.2020 року (на 2 арк.).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 16:11:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», очікуваною вартістю 240 079 000,00 грн, ДК 021:2015: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-13-000748-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати Замовнику завірені належним чином копії наступних документів:
- дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинні на дату укладання договору;
- статут або інший установчий документ (для юридичних осіб);
- документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність, тощо).
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ПП «БУДГАРАНТ-7» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-13 14:26:44
Про надання пояснень по процедурі закупівлі UA-2019-11-13-000748-a
Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 року
№ 236 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000748-a.
12.04.2021 року Управлінням надіслано запит про надання пояснень відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. З наступного питання, а саме відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати Замовнику завірені належним чином копії наступних документів:
- дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинні на дату укладання договору;
- статут або інший установчий документ (для юридичних осіб);
- документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність, тощо).
З порушеного у запиті Управлінням питання повідомляємо, що переможцем
ПП «Будгарант-7» під час укладання договору було надано Замовнику вищевказані документи та дотримано вимоги передбачені тендерною документацією (копії відповідних документів додаємо)\
.
Додатки:
1. Копія ліцензії від 30.01.2017 №5-Л з додатком (на 2 арк.).
2. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 28.01.2019 №1 (на 3 арк.).
3. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 19.07.2018 №1/18 (на 2 арк.).
4. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 05.05.2016 (на 1 арк.).
5. Копія наказу про призначення директора від 05.05.2016 №8-к (на 1 арк.).
6. Копія статуту ПП «Будгарант - 7» затвердженого рішенням від 03.04.2020 (на 7 арк.).
7. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 03.04.2020 (на 2 арк.).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" |
238 926 000,00
UAH з ПДВ
|
237 485 526,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
239 200 000,00
UAH з ПДВ
|
237 759 526,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
239 709 000,00
UAH з ПДВ
|
239 709 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160 |
Переможець |
237 485 526,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 13:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 14:32
|
Scan Виконання договору 22.10.2021 р..PDF | укладений |
22 жовтня 2021 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 14:23
|
Scan ДУ №9 22.10.2021 р..PDF | зміни до договору |
22 жовтня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 13:41
|
Скан Дог 1ПС -ДД-2281 21.04.2020.pdf | укладений |
21 квітня 2020 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку відсутністю бюджетного фінансування у поточному році та введенням об'єкта в експлуатацію, керуючись п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі за Договором, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, визначивши його у розмірі 231 135 958,50 грн., що дорівнює загальній вартості робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 1ПС -ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 квітня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
231 135 958,50
UAH (в тому числі ПДВ 38 522 659,75 UAH)
|