Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-13 Romny - Lipova Dolina- Trostyanets'- Mezenivka ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Очікувана вартість
240 079 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000748-a bbb4137fe983476f8be3555dc736360d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Serhii Mykhailovych
380542700479
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 11:35
Очікувана вартість: 240 079 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 200 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480 158,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %
Publication date: 13 листопада 2019 12:31
Enquiries until: 25 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 31 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 240 079 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 480 158 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 200 395,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-13 Romny - Lipova Dolina- Trostyanets'- Mezenivka ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (км 35+175 - км 84+400 )
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: T-19-13 — Ромни - Липова Долина - Тростянець - Мезенівка

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-13 Romny - Lipova Dolina- Trostyanets'- Mezenivka ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 січня 2020 14:57
Електронний цифровий підпис
22 січня 2020 17:20
Електронний цифровий підпис
16 січня 2020 16:36
Електронний цифровий підпис
09 січня 2020 15:16
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 15:44
Електронний цифровий підпис
27 січня 2020 14:03
++++ Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 27.01 (1).docx
22 січня 2020 16:48
+++ Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 22.01 (1).docx
16 січня 2020 13:47
++ Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 16.01.docx
09 січня 2020 15:15
+Нова ТД Т-19-13 на 2020 рік 09.01.docx
13 листопада 2019 15:23
ПУБЛ ПСР ТД Т-19-13 на 2020 рік 13.11.docx
27 січня 2020 14:02
Закреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 22.01 (1).docx
22 січня 2020 16:48
Закуреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 16.01 (1).docx
16 січня 2020 13:46
Закреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 09.01.docx
09 січня 2020 15:16
Закреслена ТД Т-19-13 на 2020 рік 13.11.docx
27 січня 2020 14:02
Перелік змін Т-19-13 27.01.docx
22 січня 2020 16:47
Перелік змін Т-19-13 22.01.docx
16 січня 2020 13:46
Перелік змін Т-19-13 16.01.docx
09 січня 2020 15:16
Перелік змін Т-19-13 09.01..docx
22 січня 2020 16:46
Публ Проект договору Т- 19-13 22.01.docx
13 листопада 2019 15:22
ПУБЛ Проект Дог Т-19-13 13.11.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме: документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму
Дата подання: 23 січня 2020 08:31
Дата відповіді: 25 січня 2020 16:01
Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині інформації щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
В тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником робіт за договором (-ами) з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі). У таблиці додатку 4 вказано: за позицією 6.3.2 « Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття.
Дата подання: 23 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:37
Чи відноситься до цього виконання робіт з влаштування верхнього, вирівнюючого та нижнього шарів дорожнього покриття, як рахувати обсяги цих робіт: у квадратних метрах або у протяжності ділянок доріг, на яких виконувалися ремонтні роботи?
Відповідь: По п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття»» відповідно до технічної частини (додаток №5) слід розуміти роботи за позицією «Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття», що відображено у табл. Додатку №4
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-000748-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 11 грудня 2019 20:49
Скарга на дисркимінаційні вимоги документації
Скаржник не погоджується з кількісними вимогами щодо обсягів виконання конкретних видів робіт в рамках аналогічного договору, а також з вимогою щодо того, що аналогічний договір має бути виконаним на дорогах загального користування лише державного значення (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2019 22:03
рішення від 13.12.2019 № 18538 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 22:03
рішення від 27.12.2019 №19451.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2020 15:20
Номер скарги: UA-2019-11-13-000748-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 02 березня 2020 23:38
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 20:08
Рішення від 05.03.2020 № 4231 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:08
рішення від 23.03.2020 № 5499.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 22:35

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2020
UA-2019-11-13-000748-abbb4137fe983476f8be3555dc736360d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Учасник Документи Рішення
ПП "БУДГАРАНТ-7" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 16:26
sign.p7s
13 квітня 2020 16:24
Лист підтвердження.pdf
13 квітня 2020 16:24
Договірна ціна.pdf
06 квітня 2020 17:53
sign.p7s
06 квітня 2020 17:52
ДОВІДКА МВС.pdf
31 січня 2020 17:00
sign.p7s
31 січня 2020 17:00
sign.p7s
31 січня 2020 16:56
Лист НБУ по л_ценз_ї.pdf
13 грудня 2019 17:05
sign.p7s
13 грудня 2019 17:05
sign.p7s
13 грудня 2019 17:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:29
sign.p7s
03 лютого 2020 16:29
Відгук САД Одеса 2.pdf
01 лютого 2020 15:11
Тех.завдання.PDF
01 лютого 2020 15:11
Скан витягу ПДВ.pdf
01 лютого 2020 15:10
Проект договору.PDF
01 лютого 2020 15:10
Новий статут РДС.pdf
01 лютого 2020 15:10
Інформація про якісні.PDF
01 лютого 2020 15:10
Договір Лабораторія.pdf
01 лютого 2020 15:10
Довідка про довкілля.PDF
01 лютого 2020 15:10
Довідка про АБЗ.PDF
01 лютого 2020 15:10
Довідка за ст.17.PDF
01 лютого 2020 15:10
Гарантійний лист.PDF
01 лютого 2020 15:10
виписка.pdf
01 лютого 2020 15:10
15587-21-1 РДС p7s.7z
01 лютого 2020 15:10
15587-21 РДС p7s.zip
01 лютого 2020 15:10
Щодо досвіду работи.PDF
01 лютого 2020 15:10
Відгук CАД Одеса.pdf
01 лютого 2020 15:10
Відгук САД Полтава.pdf
01 лютого 2020 15:10
Відгук САД Миколаїв.pdf
01 лютого 2020 15:10
Відгук САД Вінниця.pdf

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 15:37
sign.p7s
03 лютого 2020 15:36
sign.p7s
03 лютого 2020 15:35
Технічне завдання.pdf
03 лютого 2020 15:35
Проект договору Т-19-13.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія статуту.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія ліцензії.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 15:35
Довідка ст.17.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка лабораторія.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка АБЗ.pdf
03 лютого 2020 15:34
16691-1 ШБУ-77 p7s.rar

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 19:35
sign.p7s
03 лютого 2020 19:32
Проект договору Т-19-13.pdf
03 лютого 2020 19:32
Підтвердження досвіду.pdf
03 лютого 2020 19:32
Довідки товариства.pdf
03 лютого 2020 19:32
Довідка про МТБ.pdf
03 лютого 2020 19:32
Fwd_ документы банка (1).zip
03 лютого 2020 19:32
Fwd_ (7).zip

Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 09:31
sign.p7s
04 лютого 2020 09:29
Зміни до гарантії 2859.pdf
04 лютого 2020 09:29
Договір 2859-19.pdf
04 лютого 2020 09:29
Гарантія 2859-19.zip
04 лютого 2020 09:29
Підтвердження Шляхбуд.pdf
04 лютого 2020 09:29
Довідка про досвід.pdf
04 лютого 2020 09:29
Підтвердження Планум.pdf
04 лютого 2020 09:29
Технічне завдання.PDF
04 лютого 2020 09:28
Лист-згода на ОПД.PDF
04 лютого 2020 09:28
Довідка про учасника.PDF
04 лютого 2020 09:28
Лабораторіят-19-13.pdf
04 лютого 2020 09:28
4. Установчі документи.PDF
04 лютого 2020 09:28
Паспорт+ІПН Філіна А.В..PDF
04 лютого 2020 09:28
Відгуки №1-6 Шляхбуд.PDF
04 лютого 2020 09:28
Атестат Лабораторія.pdf
04 лютого 2020 09:28
Сертифікати.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 239 200 000,00
UAH з ПДВ
237 759 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 238 926 000,00
UAH з ПДВ
237 485 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 239 709 000,00
UAH з ПДВ
239 709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 16:26
sign.p7s
13 квітня 2020 16:24
Лист підтвердження.pdf
13 квітня 2020 16:24
Договірна ціна.pdf
06 квітня 2020 17:53
sign.p7s
06 квітня 2020 17:52
ДОВІДКА МВС.pdf
31 січня 2020 17:00
sign.p7s
31 січня 2020 17:00
sign.p7s
31 січня 2020 16:56
Лист НБУ по л_ценз_ї.pdf
13 грудня 2019 17:05
sign.p7s
13 грудня 2019 17:05
sign.p7s
13 грудня 2019 17:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 15:37
sign.p7s
03 лютого 2020 15:36
sign.p7s
03 лютого 2020 15:35
Технічне завдання.pdf
03 лютого 2020 15:35
Проект договору Т-19-13.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія статуту.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія ліцензії.pdf
03 лютого 2020 15:35
Копія Витягу ПДВ.pdf
03 лютого 2020 15:35
Довідка ст.17.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка працівники.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка лабораторія.pdf
03 лютого 2020 15:34
Довідка АБЗ.pdf
03 лютого 2020 15:34
16691-1 ШБУ-77 p7s.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 237 485 526,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
237 485 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 квітня 2020 13:41
Скан Дог 1ПС -ДД-2281 21.04.2020.pdf укладений
21 квітня 2020 13:37

Актуальні тендери

До пошуку