Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні)
DK 021:2015: 32570000-9 Communications equipment (Acquisition of the equipment for IP telephony and video conferencing at the Ministry of Finance)
Очікувана вартість
24 484 476,00 UAH
UA-2019-11-13-000618-c ac88331410764cdc8dc314f0d590fb37
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministry of Finance of Ukraine
National ID: 00013480
Contact point: Myziuk Oksana
+380442065922
tender.mfu@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:43
Очікувана вартість: 24 484 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700000 UAH
Publication date: 13 листопада 2019 15:14
Enquiries until: 03 грудня 2019 18:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 24 484 476 UAH including VAT
Minimal lowering step: 240 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,98 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32570000-9: Комунікаційне обладнання


Scope of the procurement
Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні
Acquisition of the equipment for IP telephony and video conferencing at the Ministry of Finance
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська, 11
ДК 021:2015: 32570000-9 — Комунікаційне обладнання

Acquisition of the equipment for IP telephony and video conferencing at the Ministry of Finance
CPV: 32570000-9
Період постачання: по 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:37
Перелік змін до ТД від 20.11.19.doc
20 листопада 2019 17:37
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_ІР_телефонія_зі змінами.docx
13 листопада 2019 15:11
Оголошення англ._ІР телефонія.doc
20 листопада 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:37
Перелік змін до ТД від 20.11.19.doc
20 листопада 2019 17:37
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_ІР_телефонія_зі змінами.docx
13 листопада 2019 15:11
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_ІР_телефонія.docx
13 листопада 2019 15:11
Оголошення англ._ІР телефонія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який товар Замовник планує придбати - обладнання чи обладнання з виконанням монтажу та пусконалангоджувальними роботами
Дата подання: 13 листопада 2019 17:19
Дата відповіді: 18 листопада 2019 20:43
Відповідно до оголошення «Код ДК 021:2015: 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні)» Акцептується – ПРИДБАННЯ ОБЛАДНЕННЯ Відповідно до тендерної документації тернмін поставки повару визначений та становить 20.12.2019 р. І. Загальні положення строк поставки товару (надання послуг, виконання робіт) Не пізніше 20.12.2019 1. Яким чином Замовник разом з Виконавцем домовилися подавши тендерну пропозицію до 13.12.2019 року, в термін 7 календарних днів (які включають день проведення АУКЦИОНУ) розглянути пропозиції, визначити переможця, та підписати договір на ПОСТАЧАННЯ обладнання, поставити товар та виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи на території замовника (відповідно до вимог тендерної документації (але проект договору говорить зовсім про друге)???? ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: До 18:00¬¬ (за київським часом) 13.12.2019 Відповідно до оголошення про закупівлю ОБЛАДНАННЯ, «Код ДК 021:2015: 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні)» В якому не сказано про виконання будь яких робіт, Замовник наперед всіх небажаних учасників попереджає про відхилення їх пропозицій, якими вони не були, та буде розглядати тільки ту пропозицію яку він вважає за необхідну для себе, а не економічно вигідну. Відхилити можна за будь яку кому чи крапку в не тому місці. Додаток 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Код ДК 021:2015: 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні)» Невиконання вимог цього розділу тендерної документації у пропозиції учасника призводить до її відхилення. Неповні тендерні пропозиції відхиляються та участі у процедурі закупівлі не беруть, як такі, що не відповідають тендерній документації. Таблиця №1. Обов’язкові вимоги до технічних та якісних характеристик товару Вимоги до впровадження комплексу Постачальник повинен забезпечити виконання наступного переліку робіт з встановлення та налаштування компонентів комплексу(набору) на території замовника: • Проведення попереднього аналізу інфраструктури замовника для підготовки архітектури комплексу (набору), що впроваджується; • Монтаж апаратної частини комплексу (набору); • Інсталяція програмних компонентів комплексу (набору); • Активація / встановлення всіх необхідних ліцензій; • Розробка номерного плану та узгодження його із замовником; • Налаштування базового функціоналу телефонної станції (підключення телефонів, налаштування груп); • Налаштування голосових шлюзів, інтеграція з іншими компонентами комплексу (набору), міською телефонною мережею загального користування, до якої вже підключено Замовника та з наявною АТС Nortel Meridian. • Монтаж, підключення та налаштування обладнання кімнат телеприсутності; • Налаштування функціоналу аудіо-, відео- та WEB-конференцій; • Налаштування програмних клієнтів комплексу (набору); • Налаштування системи запису відеоконференцій; • Налаштування можливості проведення відеовикликів та відеоконференцій (в тому числі шифрованих) з зовнішніми абонентами та системами відеоконференцзв’язку через мережу Інтернет; • Підготовка комплекту документації комплексу (набору); • Тестування всього налаштованого функціоналу комплексу (набору); • Навчання персоналу замовника по супроводженню комплексу (набору). Чому відповідно до вимог тендерної документації та вимог до предмету закупівлі в проекті договору відсутні пункти приведені в таблиці №1 Обов’язкові вимоги до технічних та якісних характеристик товару. Додаток 4 Проєкт договору про закупівлю Договір поставки товару№__________________ 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник бере на себе зобов’язання передати у власність Покупця обладнання для впровадження IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні ___________________ (запропонована модель) за кодом ДК 021:2015: 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні) (далі – Товар), а Покупець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором прийняти та оплатити Товар після його прийняття. 1.2. Постачальник передає Товар у кількості, якості, асортименті, та за ціною, визначеними Сторонами у Специфікаціі Товару додаток 1 до цього Договору (далі – додаток 1) та у Комплектності Товару додаток 2 до цього Договору (далі –додаток 2) у порядку передбаченому цим Договором. Дана дискримінація Учасників, та не визначення конкретних вимог до предмету закупівлі: що це є - постачання обладнення відповідно з вимогами Замовника, чи це є постачання обладнання з виконанням робіт з виконання проектних робіт, монтажу, пуско налагуджувальних робіт та введення в експлуатацію комплексу обладнання на чималеньку суму державних коштів в не визначений термін, де в даному випадку акти виконання робіт. Чи це оголошений тендер під КОНКРЕТНОГО, договоренного, Учасника. Как говорят в Одессе на Привозе – а зачем тогда весь сыр-бор. Покупайте у кого хотите и не морочьте людям голову. Прошу дати конкретну відповідь стосовно сроків закупівлі (поставки обладнання, чи додатково ще й виконання монтажних робіт, ………... ) Та привести конкретні вимоги стосовно предмету закупівлі – це є поставка обладнання, чи поставка обладнання та виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, які конкретно відображені в тендерній документації та проекті договору (який учасник не має права змінювати – а чому, Учасник є повноправним учасником договору – постачає безкоштовно обладнання Замовнику та чекає від нього оплати не визначений термін. Де є соціальна справедливість, чи в нас тільки Замовник має право заказувать музику, а відповідати повинні однаково всі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк поставки товару «не пізніше 20 грудня 2019 року» визначено у зв’язку з завершенням бюджетного періоду в кінці 2019 року.
Відповідно до частини п’ятої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок): якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): закупівлі здійснюються за такими принципами - максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація для здійснення закупівлі обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій розроблена замовником відповідно до вищевказаних вимог Порядку та Закону, і не містить дискримінаційних вимог.
Свято наближається.
Дата подання: 30 листопада 2019 16:21
Шановний Замовнику! Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 18:00. Припустимо, що Міністерство Фінансів , перебуваючи у стані притаманного йому останніми роками «турборежиму», проаналізує всі пропозиції того ж вечора і опублікує перелік пропозицій, допущених до аукціону, скажімо, о 18:05. Тоді, строк оскарження турборішення закінчиться у Четвер, 19 Грудня 2019 опівночі ( 00:00), бо це, за Законом, є найкращий час, щоб закінчити. Припустимо, що система Prozorro, під впливом тих самих важких… аргументів, турбопризначить Аукціон у той самий день, а Міністерство Фінансів опублікує намір про укладання договору десь в обідню перерву того ж 19 Грудня (ще й того ж року). Тоді, відповідно до неймовірно нудного, як на нас, закону України «Про публічні закупівлі», строк оскарження цього рішення кволо завершиться десь вранці у Неділю, 29 Грудня 2019 року натщесерце, ще й після святкування католицького Різдва. Треба зауважти, що КМУ, стомлений турборежимом, визначив Суботу, 28 Грудня, останнім робочим днем у 2019 році, бо цей рік вже, дійсно, всім набрид. Зазвичай, 20 грудня, на яке призначено строк поставки та впровадження, закінчується до 29го грудня, але тендерна документація, за Законом, має пріоритет над такими умовностями. Додамо від імені учасників, що нас це взагалі не обходить, бо українськи бізнес і не таке бачив, не кажучі вже про Казначейство, яке саме по собі є машина часу. До того ж відомо, що вихідні дні 30 та 31го Грудня – є найкращими днями для впровадження систем IP телефонії. Є переконливі приклади того, що впроваджені у ці дні інформаційні системи зазвичай не вдається зупинити, навіть ворогам, аж до самої Пасхи. Але. Шановний Замовнику, скажіть нам чесно: 1) Чи збираєтесь ви вносити зміни у тендерну документацію і якимось чином корегувати істотні умови договору, такі як строк поставки? 2) Чи буде дану закупівлю дійсно подовжено на 2020 рік та оплачено з державного бюджету на 2020 рік? Це є надважливі питання, тому що викладений вище таймлайн призводить до відмови від участі у торгах багатьох учасників, позбавлених гумору, і є одним з відомих інструментів звуження конкуренції та спотворення результатів торгів. З повагою, ما هي اللعنة؟
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000618-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СІТІУС ПРО", Код ЄДРПОУ:41644946
Дата подання: 30 листопада 2019 18:13
Встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника.
Шановний Замовнику,


Уважно вивчивши Тендерну Документацію, та виконавши ретельний пошук рішень, наявних у світі, ми прийшли до висновку, що єдиним рішенням, яке задовольняє всій сукупності вимог тендерної документації є рішення виробництва компанії CISCO.


Відповідно до існуючої практики відповідної колегії АМКУ, торги зможуть відбутися лише у разі, якщо замовник наведе щонайменше два рішення двох різних виробників, які задовольняють одночасно всьому переліку вимог. Наразі, це неможливо. Розповіді про те, що «придбання всього обладнання та ПЗ у одного виробника дозволяє отримати якісне інтегроване рішення і т.д. і т.п.» вже не діють, тому що рішень достатньо багато, всі вони працюють і впроваджуються по всьому світу, а звуження конкуренції у такий спосіб зазвичай може свідчити про змову з наперед обраним виробником.


Ми не маємо жодних сумнівів, що в даному разі мова про змову з наперед заданим виробником та учасником не йде, а є бажання зробити найкращий вибір. І тому пропонуємо почати процес «розточування» вимог таким чином, щоб дана Закупівля, навіть теоретично, не створювала ризики корупційних дій та зловживань і мала результатом впровадження сучасної та ефективної комунікаційної системи.


Тому:


1) Вимагаємо прибрати вимогу «Всі компоненти повинні бути від одного виробника для забезпечення максимальної продуктивності та функціоналу при інтеграції компонентів комплексу.». Звісно, CISCO є всесвітньо відомим виробником телевізорів, відеокамер та телефонних апаратів, але є ще декілька виробників, які роблять це щонайменше не гірше. Щодо інтеграції, то людство винайшло такий засіб, як стандартизація протоколів та інтерфейсів і достатньо далеко просунулося у справі розробки та додержання цих стандартів. То ж замовник, має нагоду цим скористатися. Якщо є якісь протоколи, або інші особливості, телефонних апаратів, відеокамер, чи телевізорів/моніторів які є унікальними та неперевершеними саме у виконанні CISCO – прохання опублікувати цей перелік, бо така інформація важлива для всього людства. Див.також http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/152517


2) Вимагаємо прибрати вимогу: «Копії експертних висновків або інформацію від Держспецзв’язку України щодо провадження державної експертизи про відповідність вимогам технічного захисту інформації цифрової телефонної станції». По перше, предметом закупівлі не є постачання цифрової телефонної станції. По друге, відповідно до «РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо використання засобів ТЗІ, які на момент проектування комплексних систем захисту інформації не мають підтвердження відповідності у сфері ТЗІ» яке опубліковане Державною Службою Звязку та захисту інформації України 14.01.2014:


«у разі необхідності використання в комплексних системах захисту інформації (КСЗІ) засобів ТЗІ, які на момент проектування КСЗІ не мали документа (сертифіката відповідності або експертного висновку), що підтверджує їх відповідність у сфері ТЗІ, ці засоби згідно з Правилами забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 року № 373, мають піддаватися відповідному оцінюванню під час проведення державної експертизи КСЗІ.»


Створення КСЗІ – це є виключна компетенція замовника на яку не впливають учасники торгів, а створення КСЗІ на систему IP телефонії, що закуповується, можливе лише після її розгортання. То ж зобов’язання щодо провадження державної експертизи або участі у такій експертизі може стосуватися лише переможця торгів, про що має йтися у окремому розділі проекту договору. Тому вимагаємо виключити дану вимогу з вимог до предмету закупівлю та перенести її, в разі потреби, до відповідного розділу проекту договору.

Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-11-13-000618-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЗАРД СИСТЕМНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:34713680
Дата подання: 02 грудня 2019 11:37
Щодо строків проведення торгів, поставки товару та виконання послуг
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, строк поставки товару – не пізніше 20.12.2019 року. Згідно з п. 6.1. Проекту договору, поставка Товару від Постачальника до Покупця за цим Договором здійснюється Постачальником в строк не пізніше 20.12.2019 року. Зокрема, в умовах тендерної документації Замовником зазначається, що місце та строк поставки товару є істотними умовами договору.
Вважаємо, що вищезазначений строк поставки товару є неможливим для виконання жодним з учасників та потребує обов’язковому продовженню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до даних з електронної системи закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13.12.2019 року до 18:00. Вказана дата та час будуть актуальними за умови, що строки подання тендерних пропозицій не будуть продовженими, а також якщо жодним потенційним учасником не буде подано скарги на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України, що автоматично продовжить строки подання тендерних пропозицій на невизначений термін.
Після закінчення строку подання тендерних пропозицій, враховуючи, що процедура даної закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Таким чином, якщо не буде продовжено строк подання тендерних пропозицій, 13.12.2019 року розпочинається етап прекваліфікації.
На етапі прекваліфікації Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За умови неймовірної спритності та професійності тендерного комітету Замовника, технічно можливо переглянути всі тендерні пропозиції учасників на відповідність та за результатами розгляду оприлюднити 13.12.2019 року в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій.
Після наведеного вище, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники мають можливість протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій надіслати скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Згідно з порядком обчислення перебігу строків, строк оскарження триватиме з 14.12.2019 року по 18.12.2019 року, за умови, що жодним з учасників не буде подано скарги до Антимонопольному комітету України.
Після цього, 19.12.2019 року електронною системою закупівель повинен бути назначений Аукціон, за результатами якого буде визначено найвигіднішу пропозицію з допущених учасників, а Замовником – визначено переможця.
Знову ж таки, за умови неймовірної спритності та надлюдської швидкості тендерного комітету Замовника, технічно 19.12.2019 року може бути визначено переможця та оприлюднено намір укласти договір.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи викладене вище, з 20.12.2019 року по 29.12.2019 року договір по даній закупівлі не може бути укладено, оскільки триває строк оскарження.

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 грудня 2019 15:16
Коментар щодо відміни: Відмінити торги за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні)» за номером оголошення UA-2019-11-13-000618-c на підставі абзацу другого частини1 статті 31 Закону «Замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».