Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронне обладнання (Система управління агрегатом Д4000 СДН 2-16-59-6 УЗ 1600 кВт 6000В)
Electronic equipment (control system D4000 VDN 2-16-59-6 UZ 1600 kW 6000 V)
Очікувана вартість
5 999 722,00 UAH
UA-2019-11-13-000588-c d3cc5e11c92f4d15a479a809a5ec0287
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тавадян Левон Робертович

0504196454 snabkpprv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 38817874
Місцезнаходження: 93304, Україна , Луганська область обл., ПОПАСНА, вул. Дніпровська, буд. 89
Контактна особа: Тавадян Левон Робертович
0504196454
snabkpprv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UTILITY ENTERPRISE “POPASNYANSKIY RAYONNIY VODOKANAL”
National ID: 38817874
Contact point: Tavadyan Levon Robertovich
0504196454
snabkpprv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 08:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 11:21
Очікувана вартість: 5 999 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 997,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 13 листопада 2019 14:56
Enquiries until: 08 грудня 2019 08:00
Complaints submission until: до 14 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 грудня 2019 08:00

Information

Estimated total value: 5 999 722 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 997 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Електронне обладнання (Система управління агрегатом Д4000 СДН 2-16-59-6 УЗ 1600 кВт 6000В) (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93310, Україна, Луганська область, БІЛОГОРІВКА, вул. Водопровідна
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Electronic equipment (D4000 VDN 2-16-59-6 UZ 1600 kW 6000 V control system) (financing source - own source)
CPV: 31710000-6
Період постачання: з 31 січня 2020 по 01 квітня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Джерело фінансування - власні кошти Аванс 10 Банківські 30
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування - власні кошти Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:59
Додаток 2 до Договору Техничні характеристики.docx
13 листопада 2019 14:59
Додаток 1 до Договору специфікація.doc
13 листопада 2019 14:59
Договір Додаток 3.doc
13 листопада 2019 14:59
Додаток до ТД Технічні вимоги.docx
13 листопада 2019 14:59
Додаток 1 до ТД.docx
13 листопада 2019 14:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови закупывлі
Дата подання: 14 листопада 2019 09:39
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:07
Згідно тендерної документації, а саме: 1.1.2. У випадку якщо сам Учасник не є безпосереднім виробником Товару, замість документів зазначених в п. п. 1.1.1 даного додатку, Учасник додає копії документів, що підтверджують можливість виробництва та поставки товару з залученням третіх осіб (копії договорів купівлі-продажу, постачання, наробітки готової продукції, тощо), зі строком дії не менше ніж період протягом якого має відбуватися постачання Товару Замовнику. ПИТАННЯ: 1. Договори на поставку чого саме необхно надати - основні вузли, комплектуючі? 2. Що мається на увазі під поняттям "наробітки готової продукції", який необхідно надати документ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
На Ваше звернення щодо того які договори потрібно надати, повідомляємо, що предметом закупівлі є певне чітко визначене обладнання яке постачається монтується та використовується комплексно, як єдиний об’єкт. Таким чином, у випадку, якщо учасник не є безпосереднім виробником товару, що є предметом закупівлі, він має надати договори що підтверджують можливість виробництва та поставки товару, саме як єдиного готового до експлуатації комплексу, а не як сукупність окремих комплектуючих, з залученням третіх осіб (копії договорів купівлі-продажу, постачання, наробітки готової продукції, тощо), зі строком дії не менше ніж період протягом якого має відбуватися постачання Товару Замовнику.
Щодо наробітки готової продукції, інформуємо, що перелік способів підтвердження можливості постачання товару з залученням третіх осіб сформований Замовником таким чином, щоб гарантувати учасникам максимально можливу кількість способів такого підтвердження, таким чином, надання саме договорів на наробітку готової продукції в межах даної процедури закупівлі не є необхідним.
Техніні вимоги
Дата подання: 14 листопада 2019 13:52
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:06
Шановний Замовник! Уважно вивчивши умови Вашої закупівлі, зазначені в тендерній документації та додатках до неї, можна стверджувати, що за відсутності повної технічної інформації щодо предмету закупівлі коректну, якісну та конкурентоспроможну тендерну пропозицію скласти не можливо. Згідно частини третьої пункту першого тендерної документації Замовником вимагається завантаження учасником файлів з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) ( Додатки № 1 до Договору та №2 до Тендерної Документації). Не маючі достатніх технічних вимог та додаткової інформації учасник не може надати вищезазначені документи з коректними технічними показниками та у разі потреби плани, креслення, малюнки та опис предмета закупівлі. Також без надання Замовником проектної документації та додаткової інформації (місцезнаходження обладнання, технічні дані двигуна/двигунів, дані мережі, умови експлуатації, застосування та характеристика, навантаження) учасник не має змоги дати коректну комерційну пропозицію з урахуванням всіх витрат на монтаж, пуско-налогоджувальні роботи, додаткові витратні матеріали та потреб Замовника, які не описані в тендерній документації. Хочеться вірити, що Замовник не встиг завантажити всю інформацію за відсутності часу і не навмисно порушив право учасників в участі у закупівлі з огляду на відсутність необхідної технічної інформації до дуже специфічного та дорогого предмету закупівлі. Тому задля успішного, прозорого та ефективного проведення процедури закупівлі, створення конкурентного середовища та добросовісної конкуренції, на виконання ст.22 ч.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати наступні технічні характеристики та більш детальний опис товару, вимоги до технічних, функціональних характеристик: 1. Надати проектну документацію (рішення) 2. Як буде прив'язаний предмет закупівлі (згідно проектного рішення) до існуючої системи управління. 3. Умови експлуатації (температура зовнішня, середня температура в приміщенні, вологість, висота та інше) 4. Дані мережі (напруга, частота, потужність) 5. Характеристики двигуна ( збудженя через кільця/з обертовим випрямлячем/ від постійних магнітів, виробник двигуна, його тип, система охолодження, ізоляція) 6. Основні дані двигуна (потужність. кількість, напруга, частота, швидкість, струм) 7. Застосування та характеристика навантаження 8. Додаткові вимоги до ПЧ ( встановлення приводу в приміщенні/зовнішнє/електробудка; довжина кабеля та його тип 9. Чи потрібно додатково встановлення синхронного байпасу 10. Чи є обмеження за габаритними розмірами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо Вам за проявлену зацікавленість до процедури закупівлі.
На поставлене вами запитання повідомляємо наступне:
Надання запитуваної Вами інформації потребує додаткового часу для її підготовки та перевірки.
Зі свого боку запевняємо що найближчим часом процедуру буде приведено у відповідність до коректних технічних вимог.
Уточнения
Дата подання: 15 листопада 2019 10:47
В технических требованиях к предмету закупки указано количество релейных выходов – 20, на борту стандартного преобразователя по стандарту их до 10. Вопрос в целесообразности такого количества выходов средствами именно частотного преобразователя с завода-изготовителя, их всегда можно реализовать на внешнем ПЛК. Будут ли рассматриваться такие варианты? Если нет, просим ответ с обоснованием именно такого количества релейных выходов именно на частотнике?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Условия договора
Дата подання: 15 листопада 2019 11:42
В договоре указан срок поставки 10 рабочих дней после получения предоплаты, эти сроки НЕВОЗМОЖНО соблюсти, учитывая специфичность, габаритность и высокую цену оборудования. За несоблюдение таких сроков поставки Заказчик в п. 4.3.4 договора прописал себе право "Відмовитися від прийняття Товару, у випадку якщо в наслідок затримки терміну поставки, з вини Продавця, у Товарі, що поставляється відпала необхідність". Просим развернутого ответа, что значит для Заказчика термин "відпала необхідність" - она либо есть и обьявлется закупка для ее реализации, либо ее нет и заказчик ничего не приобретает. Реализовать поставку за 10 дней после предоплаты и на таких категоричных условиях – это реально, но только если оно уже стоит готовое к отгрузке, что говорит о том, что тех. задание прописано под конкретного участника. Требуем увеличить сроки поставки до 90 дней, что соответствует сроку, указанному в обьявлении к закупке (31 січ. 2020 – 1 квіт. 2020), также требуем исключить из договора п.4.3.4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000588-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "ЗЕАЗ", Код ЄДРПОУ:14281020
Дата подання: 14 листопада 2019 11:10
Про усунення дискримінаційних вимог та непомірне завищення ціни обладнання
Наше підприємство є виробником обладнання, яке закуповується за даною тендерною процедурою . Вивчивши вимоги тендерної документації ми прийшли до висновку про наявність в ній дискримінаційних вимог, а саме, вимога відносно строку постачання - 10 робочих днів. Дане обладнання є технічно-складним має велику вартість. Наявність такого обладнання на складі є маловірогідною . До того ж ми, як багаторічний виробник систем управління високовольтних двигунів, високовольтних частотних перетворювачів, тиристорних збудників, повідомляємо, що ціна на дане обладнання непомірно завищена в більш ніж 3 рази. Реальна ринкова ціна такого комплексу обладнанання складає 1,5-2 млн. грн. з урахуванням пуско-налагоджувальних та монтажних робіт. Крім нашого підприємства в Україні існує ще три виробники такого обладнання із таким рівнем цін на свою продукцію. Ми вбачаємо в таких вимогах спробу розкрадання коштів держави в особливо великих розмірах за рахунок встановлення нереальних строків постачання (пункт №3 памятки корупціонера). З метою усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації та створення реального конкурентного середовища вимагаємо внести зміни до тендерної документації та встановити строк постачання продукції 90 робочих днів з дати передоплати. При виконанні даної вимоги наше підприємство запропонує постачання обладнання згідно всіх технічних вимог тендерної документації за 2 млн. гривень. Ми передбачаємо, що Замовиник відпишеться від нашої вимоги з мотивуванням "у нас аварія та потрібно терміново", або "у нас є дві пропозиції..." або ще щось подібне.....тому при ігноруванні нашої вимоги ми звернемося до АМКУ із вимогою про усунення порушень в тендерній документації. Шановні корупціонери!!!! Ви маєте вибір: усунути дискримінаційні умови в тендерній документації та отримати продукцію за 1,5-2 млн. грн, або ......#### .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2019 16:21
Шановний запитувачу, дякуємо Вам за проявлену зацікавленість до процедури закупівлі. На Вашу вимогу відповідаємо наступне:
Стосовно завищення вартості предмету закупівлі, інформуємо Вас, що замовник встановлює лише максимальну граничну суму, яку він готовий витратити на придбання того чи іншого товару, послуги, роботи, а аукціон якій відбувається в межах процедури закупівлі грається саме за принципом покрокового пониження ціни учасниками.
Щодо Вашого твердження стосовно відсутності зазначених складових на складі інших виробників, та неможливості здійснити постачання у встановлені строки повідомляємо:
Замовник, не є підприємством що займається виробництвом або постачанням товару що є предметом закупівлі, в замовника відсутні спеціалісти що можуть визначити коректні та реальні строки постачання. Встановлюючи строки постачання Замовник виходив виключно з власних потреб та побажань щодо них. Але, оскільки Замовник в жодному разу не має на меті проведення неконкурентної процедури, запропоновані вами зауваження та вимоги будуть ретельно вивчені, та в разі обгрунтованості зауважень, закупівлю буде приведено у відповідність. Дана відповідь не є підтвердженням готовності Замовника привести процедуру закупівлі безпосередньо до конкретних вимог, зазначених у Вашій вимозі.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 листопада 2019 15:52
Коментар щодо відміни: Згідно ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" У зв'язку з відсутністю потреби у закупівлі (зміна фінансового стану підприємства)
Документи:
19 листопада 2019 15:52
протокол.pdf