Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла і стільці в асортименті)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000493-c ef54ed7ac1a74f34b9c51a66886ca054
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Ірина

+380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Код ЄДРПОУ: 00131334
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1
Контактна особа: Орлова Ірина
+380445209320
orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 15:07
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла і стільці в асортименті)
2 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Крісло керівника Новий Стиль BOSS : матеріал виробу:пластик, метал, шкірозамінник; матеріал каркаса: метал, пластик; колір каркаса: чорний колір оббивки : чорний (джерело фінансування:власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Промислова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 шт
Стілець ISO: матеріал каркаса: метал; матеріал оббивки-тканина; колір каркаса: чорний колір оббивки : чорний (джерело фінансування:власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Промислова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:13
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:18
Дата відповіді: 14 листопада 2019 16:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації.
ФОП допускаються до участі в процедурі.
Цінова пропозиція буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 10 800,00
UAH з ПДВ
10 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 12 455,76
UAH з ПДВ
12 455,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 12 918,00
UAH з ПДВ
12 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВИРДЮК ЯНА АНДРІЇВНА 14 900,00
UAH з ПДВ
14 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мормуль Олена Юріївна 14 800,00
UAH з ПДВ
14 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 20:50
сертифікат ISO.pdf
25 листопада 2019 20:50
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
25 листопада 2019 20:50
zakljuchenie_sjes_shkol_naja_mebel_nsu.pdf
25 листопада 2019 20:50
Дов3.PDF
25 листопада 2019 20:50
Довідки.PDF
25 листопада 2019 20:50
свід ОВС.PDF
25 листопада 2019 20:50
Свид ОВС.PDF
25 листопада 2019 20:50
реквиз.PDF
25 листопада 2019 20:50
cт.17.PDF
25 листопада 2019 20:50
ліц.дозв.PDF
25 листопада 2019 20:50
Лист погодж.PDF
25 листопада 2019 20:50
овс дир.PDF
25 листопада 2019 20:50
Файл.PDF
25 листопада 2019 20:50
статут ОВС.PDF
25 листопада 2019 20:50
статистика.PDF
25 листопада 2019 20:50
4 опп.PDF
25 листопада 2019 20:50
КОМ.пр.Файл 5(55).PDF

Публічні документи

25 листопада 2019 16:16
Технічні вимоги.pdf
25 листопада 2019 16:16
Пропозиція.pdf
25 листопада 2019 16:16
Лист-гарантія про санкції.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 13:40
Технична характеристика.pdf
26 листопада 2019 13:40
Лист_згода_перс_даннi.pdf
26 листопада 2019 13:40
Документи_ФОП_Швирдюк_Я.А..rar
26 листопада 2019 13:40
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 13:06
СЕС мягкая мебель.pdf
26 листопада 2019 13:06
Сес Висновок Стільці.pdf
26 листопада 2019 13:06
Уставні Мормуль О. Ю..pdf
26 листопада 2019 13:06
Сертифікат Новий Стиль.PDF
26 листопада 2019 13:06
право підпису Мормуль О. Ю..pdf
26 листопада 2019 13:06
відомості про учасника.pdf
26 листопада 2019 13:06
довідка банк.pdf
26 листопада 2019 13:06
пропозиція.pdf
26 листопада 2019 13:06
погодження тех вимог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "Епіцентр К"

ШВИРДЮК ЯНА АНДРІЇВНА

ФОП Мормуль Олена Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 10 800,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
10 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:41
Протокол ТК _ 111 в_д 05.02.2020 (Кр_сла _ ст_льц_) (1).pdf зміни до договору
16 березня 2020 16:57
Лист ТпТЕС _08-409 в_д 29.01.2020 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2020 16:57
ДУ 1 від 16.03.2020 до Договору 14 25 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2020 16:57
Лист ТОВ ОВС плюс вх._404 в_д 03.02.2020 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2020 16:57
Договір 14-25 від 23.12.2019 (Крісла і стільці в асортименті).pdf укладений
23 грудня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" № 111 від 05.02.2020
Номер договору про закупівлю: 14/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 800,00 UAH)