Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин автомобільний А-95, Бензин автомобільний А-92, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000488-a ● 9be9968df5284d31a50cc784c271a405
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житомиртеплокомуненерго |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Київська, 48 |
Контактна особа: |
Римарчук Дарина Михайлівна +380637292225 darinarim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121500 літр
Бензин автомобільний А-95, Бензин автомобільний А-92, Паливо дизельне, Нафтовий газ скраплений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Киівська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 11:13 |
Додаток 6 Лист - згода на обробку персональних даних.docx | |
13 листопада 2019 11:13 |
Додаток 5 - Картка-заявка.docx | |
13 листопада 2019 11:13 |
Додаток 4 - Цінова пропозиція.docx | |
13 листопада 2019 11:13 |
Додаток 3 - Істотні умови до договору.docx | |
13 листопада 2019 11:13 |
Додаток 2 проект договору бензин.docx | |
13 листопада 2019 11:13 |
Додаток 1 Технічна специфікація на товар.doc | |
13 листопада 2019 11:13 |
ДКТ Нафта і дистиляти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-000488-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 29 листопада 2019 14:39
Невідповідність документів переможця згідно тендерної документаці
Просимо Замовника звернути Увагу на документи переможця торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ" :
- відсутність Сертифіката відповідності на Нафтовий газ скраплений;
Відповідно вимоги Замовника до Постачальника наявність Сертифікатів відповідності на паливо , згідно Додатка № 1 до ТД.
- відсутність кольорової скан копії паспорту уповноваженої особи 1-3 ст. вимога ТД п.1 Інструкції з підготовки тендерної документаці
- У наданих установчих документах , а саме Витяг з Протоколу №01/17 засідання Наглядової ради ПАТ "Концерн Галнафтогаз" відсутній підпис Голови Наглядової ради - В.В. Антонова., що в свою чергу свдчить не правомірність даного документа.
- Надані довідки в довільній формі та гарантійні листи не відповідають вимогам ТД п.1 Інструкції з підготовки тендерної документації. А саме : Усі довідки та листи мають місти № документа та дату складання.
Розгорнути
Згорнути
- відсутність Сертифіката відповідності на Нафтовий газ скраплений;
Відповідно вимоги Замовника до Постачальника наявність Сертифікатів відповідності на паливо , згідно Додатка № 1 до ТД.
- відсутність кольорової скан копії паспорту уповноваженої особи 1-3 ст. вимога ТД п.1 Інструкції з підготовки тендерної документаці
- У наданих установчих документах , а саме Витяг з Протоколу №01/17 засідання Наглядової ради ПАТ "Концерн Галнафтогаз" відсутній підпис Голови Наглядової ради - В.В. Антонова., що в свою чергу свдчить не правомірність даного документа.
- Надані довідки в довільній формі та гарантійні листи не відповідають вимогам ТД п.1 Інструкції з підготовки тендерної документації. А саме : Усі довідки та листи мають місти № документа та дату складання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2019 14:27
1.Умови технічної специфікації на товар (Додаток № 1 до ТД) встановлювали вимоги до постачальника в частині наявності документів, які підтверджують якісь товару. Однак, умови не передбачали вимогу щодо надання сертифікатів відповідності в складі тендерної пропозиції учасника. Учасник прийняв рішення щодо надання паспорту якості, враховуючи обширену характеристику предмета закупівлі, яка передбачається в цьому документі. Окрім цього, керуючись порядком проведення торгів, який регулюється чинним законодавством України, ПП «ОККО Контракт» перебуває в статусі «Учасника», статус «Постачальник» належатиме Учаснику після підписання договору. Щодо наявності сертифікатів відповідності у постачальника замовником буде вжито заходів з метою перевірки даної інформації, а саме: запит, надісланий на адресу Постачальника чи надання сертифікатів при поставці.
2. Вказана Вами інформація не відповідає дійсності. Учасником надано сканкопію паспорту уповноваженої особи в складі тендерної пропозиції .
3. Учасником було надано всі документи, передбачені тендерною документацією Замовника. До компетенції Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради не входить засвідчення правомірності тих чи інших документів, які не вимагалися тендерною документацією.
4. Умови тендерної документації не передбачали вимоги щодо наявності № та дати кожного документа. Враховуючи особливості подання тендерних пропозицій в електронній формі, Учасником накладено ЕЦП, яке містить інформацію в частині дати підписання, підписанта.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволенні вимоги Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД».
2. Вказана Вами інформація не відповідає дійсності. Учасником надано сканкопію паспорту уповноваженої особи в складі тендерної пропозиції .
3. Учасником було надано всі документи, передбачені тендерною документацією Замовника. До компетенції Комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради не входить засвідчення правомірності тих чи інших документів, які не вимагалися тендерною документацією.
4. Умови тендерної документації не передбачали вимоги щодо наявності № та дати кожного документа. Враховуючи особливості подання тендерних пропозицій в електронній формі, Учасником накладено ЕЦП, яке містить інформацію в частині дати підписання, підписанта.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволенні вимоги Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД».
Номер вимоги: UA-2019-11-13-000488-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 13 грудня 2019 10:15
Не відповідність тендерній пропозиціїї
Дякуємо за надану відміповідь.
Але все ж таки , Звертаємо Вашу увагу що на майдачику E-Tender, в закупівлі UA-2019-11-13-000488-a, відсутня КОЛЬОРОВА СКАН КОПІЯ паспорту Уповноваженої (уповноважених осіб) особи (Осіб) 1-3 сторінки.
Також у разі нашої дискваліфікації наш відгук про цю закупівлю буде опубліковано на моніторинговому порталі https://dozorro.org/, де розглядаються відгуки і скарги від учасників про відхилення із-за некоректних вимог щодо подання документів відповідно тендерних документацій. В подальшому буде подана скарга в АМКУ відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тож відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємо Вас надати відповідь не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня надходження вимоги. Також звертаємо увагу, що на майданчику є можливість скасувати рішення про визначення переможця і знову визначити переможцем відхиленого учасника Маємо надію на порозуміння даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Але все ж таки , Звертаємо Вашу увагу що на майдачику E-Tender, в закупівлі UA-2019-11-13-000488-a, відсутня КОЛЬОРОВА СКАН КОПІЯ паспорту Уповноваженої (уповноважених осіб) особи (Осіб) 1-3 сторінки.
Також у разі нашої дискваліфікації наш відгук про цю закупівлю буде опубліковано на моніторинговому порталі https://dozorro.org/, де розглядаються відгуки і скарги від учасників про відхилення із-за некоректних вимог щодо подання документів відповідно тендерних документацій. В подальшому буде подана скарга в АМКУ відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тож відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємо Вас надати відповідь не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня надходження вимоги. Також звертаємо увагу, що на майданчику є можливість скасувати рішення про визначення переможця і знову визначити переможцем відхиленого учасника Маємо надію на порозуміння даної вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 17:05
Вказана Вами інформація не відповідає дійсності. Учасником надано сканкопію паспорту уповноваженої особи в складі тендерної пропозиції . Якщо ви маєте на увазі, що скан копія не є кольоровою, то повідомляємо: учасник подав некольорову скан-копію паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції, проте дана помилка замовником віднесена до формальних (несуттєвих) помилок з метою дотримання принципів здійснення закупівель згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення максимальної економії та ефективності, так як дана пропозиція є найбільш економічно вигідною.
Замовник дотримувався діючого законодавства в сфері публічних закупівель, так як відповідно до тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно положень тендерної документації замовника формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність на окремих документах, підписів та печаток учасника (не більше трьох). Також формальними (несуттєвими) вважаються технічні помилки та описки, а саме: граматичні помилки в словах, пропущення окремих слів в окремому реченні чи документі.
Визначений даним пунктом перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, та в будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку ґрунтується на визначенні понять згідно положень Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволенні вимоги Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД».
Замовник дотримувався діючого законодавства в сфері публічних закупівель, так як відповідно до тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно положень тендерної документації замовника формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність на окремих документах, підписів та печаток учасника (не більше трьох). Також формальними (несуттєвими) вважаються технічні помилки та описки, а саме: граматичні помилки в словах, пропущення окремих слів в окремому реченні чи документі.
Визначений даним пунктом перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, та в будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку ґрунтується на визначенні понять згідно положень Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволенні вимоги Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 944 950,00
UAH з ПДВ
|
2 836 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
2 933 450,00
UAH з ПДВ
|
2 836 655,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 048 750,00
UAH з ПДВ
|
3 048 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
2 836 570,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 13:40
|
додаткова угода _4 від 29.12.2020 pdf.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 09:50
|
додаткова угода _3 від 9.12.2020 .pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 16:09
|
додаткова _2 від 19.06.2020 .pdf | зміни до договору |
19 червня 2020 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 11:59
|
додаткова угода _1 Окко Контракт .pdf | зміни до договору |
17 квітня 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:00
|
Договір | укладений |
19 грудня 2019 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виділення кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 26ПТ-18222/19-872-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів |
Номер договору про закупівлю: | 26ПТ-18222/19-872-19 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на одиницю товару на ринку нафтопродуктів |
Номер договору про закупівлю: | 26ПТ-18222/19-872-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми коштів виділених за рахунок міського бюджету |
Номер договору про закупівлю: | 26ПТ-18222/19-872-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 26ПТ-18222/19-872-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |