Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олівці, крейдочки, ручки
Очікувана вартість
13 200,00 UAH
UA-2019-11-13-000200-b ● 0a96d812be6e418ea98e0bbe41cc9990
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 23928928 |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, б.133 |
Контактна особа: |
Лоскутова Надія +380 56 372 87 64 waldorf.fins@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 09:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 09:28 |
Очікувана вартість: | 13 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Олівці шестигранні «Mercurius Yorik»чи аналог, Крейдочки вощані «Stockmar»чи аналог, Ручки каліграфічні пір`ові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254 шт
Олівці шестигранні «Mercurius Yorik» або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Ручки каліграфічні пір`ові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості та акту приймання-передачі товару, протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання акту приймання передачи товару Замовником. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 09:31 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.doc |
13 листопада 2019 09:31 |
оголошення.docx |
13 листопада 2019 09:31 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx |
13 листопада 2019 09:31 |
Додаток 1 Якісні та кількісні имоги.docx |
13 листопада 2019 09:31 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 11:58
Дата відповіді: 14 листопада 2019 13:22
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Щодо першого питання, Учасник у складі тенедерної пропозиції обов`язково зазначує марку виробника для здійснення подальшої кваліфікацї. Зверніть увагу, що в оголошенні та усіх додатках до оголошення, якщо є посилання на конкретну торгівельну марку або виробника зазначено або "аналог". Також, у Додатку 1 до оголошення є такі вимоги до аналогів: У випадку, якщо Учасник запропоновує аналог товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Щодо другого питання, в оголошенні до закупівлі вказано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Щодо другого питання, в оголошенні до закупівлі вказано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій