Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олівці, крейдочки, ручки
Очікувана вартість
13 200,00 UAH
UA-2019-11-13-000200-b 0a96d812be6e418ea98e0bbe41cc9990
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лоскутова Надія

+380 56 372 87 64 waldorf.fins@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР
Код ЄДРПОУ: 23928928
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, б.133
Контактна особа: Лоскутова Надія
+380 56 372 87 64
waldorf.fins@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 09:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 09:28
Очікувана вартість: 13 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Олівці шестигранні «Mercurius Yorik»чи аналог, Крейдочки вощані «Stockmar»чи аналог, Ручки каліграфічні пір`ові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254 шт
Олівці шестигранні «Mercurius Yorik» або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Ручки каліграфічні пір`ові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.О.Поля б.133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості та акту приймання-передачі товару, протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання акту приймання передачи товару Замовником. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 11:58
Дата відповіді: 14 листопада 2019 13:22
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Щодо першого питання, Учасник у складі тенедерної пропозиції обов`язково зазначує марку виробника для здійснення подальшої кваліфікацї. Зверніть увагу, що в оголошенні та усіх додатках до оголошення, якщо є посилання на конкретну торгівельну марку або виробника зазначено або "аналог". Також, у Додатку 1 до оголошення є такі вимоги до аналогів: У випадку, якщо Учасник запропоновує аналог товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Щодо другого питання, в оголошенні до закупівлі вказано, що порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій