Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Ахрамєєвка" (в районі будинків № 35а та № 35б по вул. Володимирська) міста Токмак Запорізької області.
Очікувана вартість
955 800,00 UAH
UA-2019-11-13-000125-b 985fda4246f64f8c8fa18d3f69fc2f3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 yulechkafedotova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 09:14
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 09:14
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:20
Очікувана вартість: 955 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 779,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4779 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1146.8 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Ахрамєєвка" (в районі будинків № 35а та № 35б по вул. Володимирська) міста Токмак Запорізької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, мікрорайон "Ахрамєєвка" (в районі будинків № 35а та № 35б по вул. Володимирська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі не більше ніж 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Якимов Ігор Володимирович 865 037,00
UAH з ПДВ
845 037,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 955 800,00
UAH з ПДВ
955 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 08:30
Електронний підпис
04 грудня 2019 08:26
Довідка МВС.pdf
02 грудня 2019 15:38
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:35
Довідка МВС.pdf
02 грудня 2019 15:34
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:30
тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 13:02
Електронний підпис
02 грудня 2019 12:58
Довідка МВС.pdf
02 грудня 2019 12:58
Локальний кошторис.pdf
02 грудня 2019 12:58
Договірна ціна.pdf
02 грудня 2019 12:58
Відомість об_ємів.pdf
02 грудня 2019 12:58
тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 11:12
Електронний підпис
26 листопада 2019 11:10
Підписаний_Лицензия (4).pdf
26 листопада 2019 11:10
Підписаний_Доверенность.pdf
26 листопада 2019 11:10
Підписаний_gar9605.pdf
26 листопада 2019 11:10
18.лист-згода.pdf
26 листопада 2019 11:10
16. Довідка про санкції РНБО.pdf
26 листопада 2019 11:10
9.Паспортні дані.pdf
26 листопада 2019 11:10
7.1 Інформаційний лист.pdf
26 листопада 2019 11:09
6.Витяг.pdf
26 листопада 2019 11:09
5.Виписка.pdf
26 листопада 2019 11:09
3.6Акт буд 29 до 31.pdf
26 листопада 2019 11:09
3.5Договір від 29 до 31.pdf
26 листопада 2019 11:09
3.4Акт 2 від 27 до 17 буд.pdf
26 листопада 2019 11:09
3.3Акт 1 від 27 до 17 буд.pdf
26 листопада 2019 11:09
3.1 договор 27 до 17.pdf
26 листопада 2019 11:09
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:52
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:51
Лист-згода.pdf
27 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 14:14
Копія паспорту.pdf
27 листопада 2019 14:14
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Якимов Ігор Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Якимов Ігор Володимирович
#2993804539
Переможець 845 037,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якимов Ігор Володимирович
#2993804539
845 037,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 09:13
акт виконаних робіт №2 укладений
07 травня 2021 09:11
акт виконаних робіт №1 укладений
07 травня 2021 09:11
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 09:06
Додаткова угода від 06.05.2021.pdf зміни до договору
07 травня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 16:32
Додаткова угода від 06.05.2021.pdf зміни до договору
06 травня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 14:23
Додаткова угода від 10.03.2020.pdf зміни до договору
10 березня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 16:57
Додатковий договір від 22.01.2020.pdf зміни до договору
24 січня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 11:31
Додаткова угода від 17.12.2019.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 12:57
Договір від 16.12.2019 укладений
16 грудня 2019 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16.12.2019 внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7. 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», який додається до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16.12.2019 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 845037,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1146,8 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 201/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №201/19 від 16 грудня 2019 року внести наступні зміни: 1) викласти пункти 2.1, 3.1, 14.1 та розділ 17 у новій редакції; 2) внести зміни до додатків № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт» №3 «Календарний графік виконання робіт» та № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються. Додатки № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт» №3 «Календарний графік виконання робіт» та № 4 «План фінансування виконання робіт»», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16 грудня 2019р. вважати таким, що втратили чинність з моменту підписання даного Додаткового договору; 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №201/19 від 16 грудня 2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Даний додатковий договір вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Даний додатковий договір складений у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 201/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), та у зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника - Розпорядника коштів, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору № 201/19 від 16.12.2019, та викласти реквізити Замовника – Розпорядника коштів, що містяться в Розділі 17 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у новій редакції; 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 845037,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1146,8 м. кв)
Номер договору про закупівлю: 201/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до пп. 1 п.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору № 201/19 від 16.12.2019 р., по об’єкту «Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Ахрамєєвка" (в районі будинків № 35а та № 35б по вул. Володимирська) міста Токмак Запорізької області» [за кодом CPV за ДК 021-2015: 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]: 1) викласти у новій редакції пункт 2.1: «2.1. Початок виконання робіт – 16.12.2019 року. Закінчення виконання робіт – 06.05.2021 року. Невід'ємною частиною Договору є календарний графік виконання робіт (Додаток №3). Замовник може прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення темпів виконання робіт з внесенням відповідних змін у цей Договір. Підрядник може забезпечити дострокове завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування). Датою закінчення робіт вважається дата їх повного прийняття Замовником.» 2) викласти у новій редакції пункт 3.1: «3.1. Ціна договору становить: 489 202,00 грн. (чотириста вісімдесят дев’ять тисяч двісті дві грн.00 коп.),без ПДВ у розрізі років: 2019 рік – 391 551,00 грн. ( триста дев’яносто одна тисяча п’ятсот п’ятдесят одна грн. 00 коп.) 2020 рік – 97 651,00 грн. (дев’яносто сім тисяч шістсот п’ятдесят одна грн. 00 коп.) 2021 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.) Ціна Договору визначається у Додатку № 1 «Договірна ціна». Погоджена Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору.» 3) викласти у новій редакції пункт 14.1: «14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 06.05.2021 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. » 4) внести зміни до додатку № 1 «Договірна ціна», додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт» виклавши їх у новій редакції, які додаються. Додаток № 1 «Договірна ціна», додаток № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток № 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16.12.2019 р. вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16.12.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (Сума договору після внесення змін: 489202,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 661,5 м.кв)
Номер договору про закупівлю: 201/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до пп. 1 п.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору № 201/19 від 16.12.2019 р., по об’єкту «Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Ахрамєєвка" (в районі будинків № 35а та № 35б по вул. Володимирська) міста Токмак Запорізької області» [за кодом CPV за ДК 021-2015: 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]: 1) викласти у новій редакції пункт 2.1: «2.1. Початок виконання робіт – 16.12.2019 року. Закінчення виконання робіт – 06.05.2021 року. Невід'ємною частиною Договору є календарний графік виконання робіт (Додаток №3). Замовник може прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення темпів виконання робіт з внесенням відповідних змін у цей Договір. Підрядник може забезпечити дострокове завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування). Датою закінчення робіт вважається дата їх повного прийняття Замовником.» 2) викласти у новій редакції пункт 3.1: «3.1. Ціна договору становить: 489 202,00 грн. (чотириста вісімдесят дев’ять тисяч двісті дві грн.00 коп.),без ПДВ у розрізі років: 2019 рік – 391 551,00 грн. ( триста дев’яносто одна тисяча п’ятсот п’ятдесят одна грн. 00 коп.) 2020 рік – 97 651,00 грн. (дев’яносто сім тисяч шістсот п’ятдесят одна грн. 00 коп.) 2021 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.) Ціна Договору визначається у Додатку № 1 «Договірна ціна». Погоджена Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору.» 3) викласти у новій редакції пункт 14.1: «14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 06.05.2021 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. » 4) внести зміни до додатку № 1 «Договірна ціна», додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт» виклавши їх у новій редакції, які додаються. Додаток № 1 «Договірна ціна», додаток № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток № 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16.12.2019 р. вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 201/19 від 16.12.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (Сума договору після внесення змін: 489202,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 661,5 м.кв)
Номер договору про закупівлю: 201/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 489 202,00
UAH