«Ремонтно-реставраційні роботи буд. №55/1, в/м №55, м. Львів», адреса: м. Львів, вул. Театральна,22 (коригування)»
Очікувана вартість
12 933 295,00 UAH
UA-2019-11-12-003968-b 4e95a58b2fe042b09470668c843e2f20
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Західне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
Код ЄДРПОУ: 24982002
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ветеранів, 2
Контактна особа: Клецун Володимир Зенонович
+380322600700
ztkeu_prozoro@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:54
Очікувана вартість: 12 933 295,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64 666,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 332,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Ремонтно-реставраційні роботи буд. №55/1, в/м №55, м. Львів», адреса: м. Львів, вул. Театральна,22 (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Театральна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі актів форми №КБ-2в та форми №КБ-3 згідно з об’ємами виконаних робіт протягом 14 банківських днів, але не більше 95% загальної вартості виконаних робіт за договірною ціною. Остаточний розрахунок проводиться після прийняття в експлуатацію закінченого об'єкту. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 листопада 2019 22:04
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 21:54
Технічне завдання.rar
12 листопада 2019 21:01
Проект договору про закупівлю.doc
12 листопада 2019 21:01
Тендерна документацiя.doc
12 листопада 2019 22:04
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 21:03
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 21:54
Технічне завдання.rar
12 листопада 2019 21:01
Проект договору про закупівлю.doc
12 листопада 2019 21:01
Тендерна документацiя.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-08-000016 ● 1a4fa04368954e63bc12cb8b2a991c13
  • Статус: вирішено ● Дата: 06 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09 08:48:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.01.2020 № 3

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.01.2020 № 3

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-12-003968-b 12.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету Західного територіального квартирно-експлуатаційного управління 15.01.2020 р. одноголосно присутніми членами комітету прийнято рішення про усунення порушення, виявлені під час моніторингу, шляхом відміни торгів на закупівлю робіт " Ремонтно-реставраційні роботи буд. №55/1, в/м №55, м. Львів», адреса: м. Львів, вул. Театральна,22 (коригування)", (UA-2019-11-12-003968-b) на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-01-15 21:35:09

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Західне територіальне квартирно-експлуатаційне управління, 24982002, Україна, Львів, вул. Ветеранів, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи буд. №55/1, в/м №55, м. Львів», адреса: м. Львів, вул. Театральна,22 (коригування)», 12933295UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 4e95a58b2fe042b09470668c843e2f20, 2019-11-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Західного територіального квартирно-експлуатаційного управління (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.11.2019 (протокол № 473); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 492 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 1.1.6 частини 1.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що Замовник вправі звернутися до учасника торгів за підтвердженням вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій. При цьому в пункті 1.1.6 частини 1.1 розділу 3 тендерної документації вказано, що непідтвердження (в тому числі документальне) спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах, є підставою для відхилення пропозиції. Також, у пункті 1.5 частини 1 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Замовник має право звернутися до учасника із запитом щодо підтвердження можливості закупілі устаткування та матеріалів за цінами, визначеними у кошторисі учасника, учасник зобов’язаний подати відповідь на даний запит у строк не більше як три календарні дні з моменту надання запиту. Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені у статті 30 Закону, ненадання документів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (окрім не надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Отже, встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо надання зразків продукції після закінчення торгів (на вимогу Замовника) суперечать нормам статей 25, 28 та 30 Закону. Відповідно до вимог частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Згідно з оприлюдненою в ІТС «ProZorro» інформацією по закупівлі, визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (ПП «Роса-ІФ») відбулося 02.12.2019 року. Замовником 06.12.2019 опубліковано рішення (протокол від 06.12.2019 № 492) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника торгів, пропозиція якого за результатом аукціону (відбувся 02.12.2019) визначена найбільш економічно вигідною (ПП «Роса-ІФ»), на строк не більше 20 робочих днів. Згідно з частиною 1 статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. За результатами проведеного моніторингу, відповідно до оприлюднених в ІТС «ProZorro» інформації та документів, встановлено, що станом на 08.01.2020 Замовником рішення про визначення переможця торгів не прийнято та не опубліковано, повідомлення про намір укласти договір не оприлюднено. З урахуванням вищевказаного, на порушення вимог частини 4 статті 28 Закону Замовником допущено перевищення терміну 20-ти робочих днів розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Роса-ІФ» з дня визначення пропозиції вказаного учасника як найбільш економічно вигідної. Відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статтей 25, 28 та 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунено шляхом відміни торгів на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-02-06 18:35:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Роса-ІФ" 12 149 637,00
UAH з ПДВ
12 149 637,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" 12 483 000,00
UAH з ПДВ
12 483 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 12 496 965,97
UAH з ПДВ
12 496 965,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" 12 902 310,00
UAH з ПДВ
12 902 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БТ ГРУП ЄВРОБУД" 12 930 451,80
UAH з ПДВ
12 930 451,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 12:10
sign.p7s
30 листопада 2019 12:07
Копія Статуту.pdf
30 листопада 2019 12:07
Копія Витягу з ЄДР.pdf
30 листопада 2019 12:07
Копія витягу платника ПДВ.pdf
30 листопада 2019 12:07
Копія Паспорту директора.pdf
30 листопада 2019 12:07
Довідка про банкруцтво.pdf
30 листопада 2019 12:07
Довідки ст. 17 ЗУ.pdf
30 листопада 2019 12:07
Лист-згода обставин п. 4.1.11..pdf
30 листопада 2019 12:07
Довідка про субпідрядників.pdf
30 листопада 2019 12:07
План фінансування робіт.pdf
30 листопада 2019 12:07
Календарний графік робіт.pdf
30 листопада 2019 12:07
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2019 12:07
Банківські документи.7z
30 листопада 2019 12:07
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 18:10
sign.p7s
29 листопада 2019 18:08
Технічна частина Ч5.rar
29 листопада 2019 18:08
Технічна частина Ч4.rar
29 листопада 2019 18:08
Технічна частина Ч3.rar
29 листопада 2019 18:08
Технічна частина Ч2.rar
29 листопада 2019 18:08
Технічна частина Ч1.rar
29 листопада 2019 18:08
Проект договору.rar
29 листопада 2019 18:08
Підписаний_Гарантія_G1119-9919.pdf
29 листопада 2019 18:08
Кваліфікаційні критерії Ч5.rar
29 листопада 2019 18:08
Кваліфікаційні критерії Ч4.rar
29 листопада 2019 18:08
Кваліфікаційні критерії Ч3.rar
29 листопада 2019 18:08
Кваліфікаційні критерії Ч2.rar
29 листопада 2019 18:08
Кваліфікаційні критерії Ч1.rar
29 листопада 2019 18:08
Інші документи Ч4.rar
29 листопада 2019 18:08
Інші документи Ч3.rar
29 листопада 2019 18:08
Інші документи Ч2.rar
29 листопада 2019 18:08
Інші документи Ч1.rar
29 листопада 2019 18:08
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

30 листопада 2019 14:51
sign.p7s
30 листопада 2019 14:46
Підписаний_Лицензия.pdf
30 листопада 2019 14:46
Підписаний_spravka_sankcii.pdf
30 листопада 2019 14:46
Підписаний_spravka 9976.pdf
30 листопада 2019 14:46
Підписаний_G1119-9976-GL_tender.pdf
30 листопада 2019 14:46
Технічна частина 1.rar
30 листопада 2019 14:46
Цінова пропозиція.rar
30 листопада 2019 14:46
РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 13:23
sign.p7s
30 листопада 2019 13:02
r_519_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_519_ДЦ_ЛС1_2-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_519_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС2_2-1-6.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_7-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_7-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_6-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_2-1-7.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_2-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ЛС1_2-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:02
r_518_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:01
r_307_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:01
r_307_ДЦ_ЛС1_2-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:01
r_307_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1_4132-1.xls
30 листопада 2019 13:01
519.imd
30 листопада 2019 13:01
518.imd
30 листопада 2019 13:01
307.imd
30 листопада 2019 13:01
Підписаний_Лицензия.pdf
30 листопада 2019 13:01
Підписаний_Доверенность.pdf
30 листопада 2019 13:01
Підписаний_Витяг.PDF.pdf
30 листопада 2019 13:01
Підписаний_sv-vo reiting.pdf
30 листопада 2019 13:01
Підписаний_spravka_sankcii.pdf
30 листопада 2019 13:01
Підписаний_gar9569.pdf
30 листопада 2019 13:01
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2019 13:01
Технічна частина.pdf
30 листопада 2019 13:01
Реєстр документів.pdf
30 листопада 2019 13:01
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 13:01
Паспортні дані.pdf
30 листопада 2019 13:01
Кваліфікаційні критерії.pdf
30 листопада 2019 13:01
Інші документи.pdf
30 листопада 2019 13:01
Договірна ціна.pdf
30 листопада 2019 13:01
Договірна ціна 2019.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 12:50
sign.p7s
29 листопада 2019 12:45
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 12:45
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 12:45
Кваліфікаційні критерії.pdf
29 листопада 2019 12:45
Інші документи.pdf
29 листопада 2019 12:45
Договірна ціна.pdf
29 листопада 2019 12:45
Договірна ціна 2019 рік.pdf
29 листопада 2019 12:45
r_429_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_429_ДЦ_ЛС1_2-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_429_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_402_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_402_ДЦ_ЛС1_2-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_402_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС2_2-1-6.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_7-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_7-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_6-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_2-1-7.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_2-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ЛС1_2-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
r_400_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1_4132-1.xls
29 листопада 2019 12:45
2019р.imd
29 листопада 2019 12:45
2 черга.imd
29 листопада 2019 12:45
1 черга.imd

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
#41654425
Очікує рішення 12 483 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:46
ПП "Роса-ІФ"
#34083975
Відхилено 12 149 637,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:46

Документи

Документи

09 січня 2020 15:46
sign.p7s

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 січня 2020 14:41
Коментар щодо відміни: Усунення порушення, виявлені під час моніторингу, шляхом відміни торгів на закупівлю робіт " Ремонтно-реставраційні роботи буд. №55/1, в/м №55, м. Львів», адреса: м. Львів, вул. Театральна,22 (коригування)", (UA-2019-11-12-003968-b) на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
16 січня 2020 14:41
Рішення про відміну торгів

Актуальні тендери

До пошуку