Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 00000, 00000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 21:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 14:54 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 15:33 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
12 листопада 2019 22:04 |
00000000 |
12 листопада 2019 21:54 |
000000000000000000000 |
12 листопада 2019 21:01 |
000000000000000000000000000000000 |
12 листопада 2019 21:01 |
0000000000000000000000000 |
02 грудня 2019 15:33 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
12 листопада 2019 22:04 |
00000000
|
||
12 листопада 2019 21:54 |
000000000000000000000
|
||
12 листопада 2019 21:01 |
000000000000000000000000000000000
|
||
12 листопада 2019 21:01 |
0000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-08-000016 ● 1a4fa04368954e63bc12cb8b2a991c13
- Статус: вирішено ● Дата: 06 лютого 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2020 08:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.01.2020 № 3
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.01.2020 № 3
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-12-003968-b 12.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засіданні тендерного комітету Західного територіального квартирно-експлуатаційного управління 15.01.2020 р. одноголосно присутніми членами комітету прийнято рішення про усунення порушення, виявлені під час моніторингу, шляхом відміни торгів на закупівлю робіт " Ремонтно-реставраційні роботи буд. №55/1, в/м №55, м. Львів», адреса: м. Львів, вул. Театральна,22 (коригування)", (UA-2019-11-12-003968-b) на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-01-15 21:35:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунено шляхом відміни торгів на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-02-06 18:35:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000 #00000000 |
Очікує рішення |
0,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 15:46
|
000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 15:46
|