Охорона приміщень працівниками охоронних служб
Очікувана вартість
1 579 680,00 UAH
UA-2019-11-12-003817-b f4ddd2b4296e42d5b7572bcb0d52a4c5
Відкриті торги    Аукціон
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491085
Вебсайт замовника: https://kir.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: Україна,
Контактна особа замовника: Лариса Колеснік
+380442961423
KOBLCZ.TK@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 21:50
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 21:50
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:13
Очікувана вартість: 1 579 680,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 899,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35104 година
Охорона приміщень працівниками охоронних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Акт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 грудня 2019 21:24
Електронний цифровий підпис
02 грудня 2019 19:51
Електронний цифровий підпис
29 листопада 2019 17:59
Електронний цифровий підпис
23 листопада 2019 18:07
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 18:05
Електронний цифровий підпис
05 грудня 2019 21:24
Витяг з протоколу.pdf
02 грудня 2019 19:51
Витяг з протоколу.pdf
29 листопада 2019 17:59
протокол 79.pdf
23 листопада 2019 18:07
протокол 72.pdf
05 грудня 2019 21:24
Перелік змін.docx
02 грудня 2019 19:51
Перелік змін.docx
29 листопада 2019 17:59
Перелік змін.docx
23 листопада 2019 18:07
Перелік змін.docx
05 грудня 2019 21:24
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 ) р. зі змінами)).doc
02 грудня 2019 19:51
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 ) р. зі змінами)).doc
29 листопада 2019 17:58
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 р. зі змінами).doc
23 листопада 2019 18:07
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 р. зі змінами).doc
12 листопада 2019 18:05
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 р.).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

керівник Учасника та фахівець з організації заходів охорони
Дата подання: 14 листопада 2019 16:43
Дата відповіді: 15 листопада 2019 10:54
В Додатку 1 до Тендерної документації, а саме в п. 3 вказана вимога до учасників: "3.наявність довідок (витягів) органів внутрішніх справ України про те, що керівник Учасника та фахівець з організації заходів охорони Учасника не маєють непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини (у вигляді оригіналу або нотаріально завіреної копії, або у вигляді роздрукованого документу, отриманого з ресурсу МВС, виданий або роздрукований не більше 30 денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій)". Підскажіть, будь ласка, якщо в учасника керівник і фахівець з організації заходів охорони - це одна і та ж особа, чи буде підставою для відхилення надання такого документу на одну цю особу, яка одночасно єж і керівником під-ва і фахівцем з організації заходів охорони?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, щодо Вашого питання зазначаємо наступне: посаду керівника та фахівця з організації заходів охорони може займати одна особа, за умови, що така особа відповідає кваліфікаційним вимогам зазначених п. 14 постанови КМУ Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що підтверджується належними документами.
Враховуючи вищевикладене , Замовник не буде вважати такі обставини як невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації.
група швидкого реагування
Дата подання: 14 листопада 2019 16:45
Дата відповіді: 15 листопада 2019 10:55
В Додатку 1 до Тендерної документації вказана вимога до учасників: "7. довідок в довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи про наявність: оперативної групи швидкого реагування та спеціального транспорту реагування зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність»". Підскажіть, будь ласка, дані групи швидкого реагування та спеціальний транспорт повинен бути у власності в учасника (тобто власний автомобільний транспорт) чи можливе залучення груп реагування за договором оренди транспортних засобів або договору реагування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Замовник не ставить обмежень щодо правової форми використання групи швидкого реагування та спеціального транспорту, Учасник вправі використовувати групи швидкого реагування та спеціальний транспорт які є у власності, користуванні, розпорядженні Учасника, за умови, їх належного підтвердження

Актуальні тендери

До пошуку