Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона приміщень працівниками охоронних служб
Очікувана вартість
1 579 680,00 UAH
UA-2019-11-12-003817-b f4ddd2b4296e42d5b7572bcb0d52a4c5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Колеснік

+380442961423 KOBLCZ.TK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491085
Вебсайт: https://kir.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лариса Колеснік
+380442961423
KOBLCZ.TK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 21:50
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 21:50
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:13
Очікувана вартість: 1 579 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 899,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35104 година
Охорона приміщень працівниками охоронних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Акт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 21:24
Витяг з протоколу.pdf
05 грудня 2019 21:24
Перелік змін.docx
05 грудня 2019 21:24
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 ) р. зі змінами)).doc
05 грудня 2019 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 21:24
Витяг з протоколу.pdf
02 грудня 2019 19:51
Витяг з протоколу.pdf
29 листопада 2019 17:59
протокол 79.pdf
23 листопада 2019 18:07
протокол 72.pdf
05 грудня 2019 21:24
Перелік змін.docx
02 грудня 2019 19:51
Перелік змін.docx
29 листопада 2019 17:59
Перелік змін.docx
23 листопада 2019 18:07
Перелік змін.docx
05 грудня 2019 21:24
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 ) р. зі змінами)).doc
02 грудня 2019 19:51
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 ) р. зі змінами)).doc
29 листопада 2019 17:58
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 р. зі змінами).doc
23 листопада 2019 18:07
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 р. зі змінами).doc
12 листопада 2019 18:05
ТД - Охорона приміщень працівниками охоронних служб ( 2020 р.).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

керівник Учасника та фахівець з організації заходів охорони
Дата подання: 14 листопада 2019 16:43
Дата відповіді: 15 листопада 2019 10:54
В Додатку 1 до Тендерної документації, а саме в п. 3 вказана вимога до учасників: "3.наявність довідок (витягів) органів внутрішніх справ України про те, що керівник Учасника та фахівець з організації заходів охорони Учасника не маєють непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини (у вигляді оригіналу або нотаріально завіреної копії, або у вигляді роздрукованого документу, отриманого з ресурсу МВС, виданий або роздрукований не більше 30 денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій)". Підскажіть, будь ласка, якщо в учасника керівник і фахівець з організації заходів охорони - це одна і та ж особа, чи буде підставою для відхилення надання такого документу на одну цю особу, яка одночасно єж і керівником під-ва і фахівцем з організації заходів охорони?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, щодо Вашого питання зазначаємо наступне: посаду керівника та фахівця з організації заходів охорони може займати одна особа, за умови, що така особа відповідає кваліфікаційним вимогам зазначених п. 14 постанови КМУ Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що підтверджується належними документами.
Враховуючи вищевикладене , Замовник не буде вважати такі обставини як невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації.
група швидкого реагування
Дата подання: 14 листопада 2019 16:45
Дата відповіді: 15 листопада 2019 10:55
В Додатку 1 до Тендерної документації вказана вимога до учасників: "7. довідок в довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи про наявність: оперативної групи швидкого реагування та спеціального транспорту реагування зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність»". Підскажіть, будь ласка, дані групи швидкого реагування та спеціальний транспорт повинен бути у власності в учасника (тобто власний автомобільний транспорт) чи можливе залучення груп реагування за договором оренди транспортних засобів або договору реагування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Замовник не ставить обмежень щодо правової форми використання групи швидкого реагування та спеціального транспорту, Учасник вправі використовувати групи швидкого реагування та спеціальний транспорт які є у власності, користуванні, розпорядженні Учасника, за умови, їх належного підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «ЯСТРУБ» 1 509 472,00
UAH з ПДВ
1 485 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСБ "ВИТЯЗЬ" 1 516 500,00
UAH з ПДВ
1 516 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 14:33
Електронний підпис
11 грудня 2019 14:09
Дов про відс заборг.pdf
11 грудня 2019 14:09
Згода на обр перс д.pdf
11 грудня 2019 14:09
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 14:09
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 14:09
Тех вимоги.pdf
11 грудня 2019 14:09
Специфікація.pdf
11 грудня 2019 14:09
Відпов квал вимогам.pdf
11 грудня 2019 14:09
Кваліфікац фахівця.pdf
11 грудня 2019 14:09
Працівники 2.pdf
11 грудня 2019 14:09
Працівники 1.pdf
11 грудня 2019 14:09
Аналог дог2.pdf
11 грудня 2019 14:09
Аналог дог 1.pdf
11 грудня 2019 14:09
Аналог 3.pdf
11 грудня 2019 14:09
Уставні.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 17:30
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:27
34 ценова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 17:27
26 Витяг з реєстру.pdf
12 грудня 2019 17:27
13 Накази працівники.pdf
12 грудня 2019 17:27
11 звіт 1ДФ.pdf
12 грудня 2019 17:27
6 Довідка МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «ЯСТРУБ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСБ "ВИТЯЗЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «ЯСТРУБ»
#41755394
Відхилено 1 485 775,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 19:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСБ "ВИТЯЗЬ"
#39689417
Відхилено 1 516 500,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 19:26

Документи

19 грудня 2019 19:24
Електронний підпис

Документи

19 грудня 2019 19:25
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
19 грудня 2019 19:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі