Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Периферійні пристрої (кошти Державного бюджету)
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003687-b 53f136d2d05c47119465f60c0b718764
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Ясинська

+380532518879 yasynskam@pl.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 37959255
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, м. Полтава, вул. Шевченка, 1
Контактна особа: Мирослава Ясинська
+380532518879
yasynskam@pl.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Периферійні пристрої (кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:23
Вимоги_до_закупівлі_Принтери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Допорогова процедура закупівлі буде проведена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу ДП "ПРОЗОРРО" № 10 від 19.03.2019р. В технічних вимогах замовником передбачено подання учасниками аукціону технічної специфікації з вказанням найменування торгової марки, моделі та повної технічної специфікації на запропоновану ним продукцію. У разі пропонування еквіваленту, характеристики запропонованої моделі принтеру повинні бути не гірші, ніж зазначені у вимогах до закупівлі товару. При цьому обов’язковою умовою є сумісність цієї моделі принтера з картриджами, що використовує Замовник, а саме HP 26A Black LaserJet, CF226A, HP 26X Black LaserJet, CF226X. У разі пропонування еквіваленту обов’язково надати перелік авторизованих сервісних центрів в Україні.
2. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій зазначеними Учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 62 080,00
UAH з ПДВ
62 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 17:08
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:01
Гар лист гар термін.pdf
19 листопада 2019 17:01
Технічні характеристики.pdf
19 листопада 2019 17:01
Витяг.pdf
19 листопада 2019 17:01
Гар лист обслуговування.pdf
19 листопада 2019 17:01
Інформаційна довідка.pdf
19 листопада 2019 17:01
Цінова пропозиція1.pdf
19 листопада 2019 17:01
Паспорт.pdf
19 листопада 2019 17:01
ІПН.pdf
19 листопада 2019 17:01
Довідка право підпису.pdf
19 листопада 2019 17:01
Довідка сервісний центр.pdf
19 листопада 2019 17:01
Виписка.pdf
19 листопада 2019 17:01
Гар лист_доставка_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Рішення скасоване 62 080,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 15:41
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Відхилено 62 080,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 17:25

Документи

21 листопада 2019 15:50
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:34
3023_переможець_11_2019.pdf

Документи

26 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
26 листопада 2019 17:23
protokol_45_vytyag.pdf
26 листопада 2019 17:23
Відмова від Договору.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій