Периферійні пристрої (кошти Державного бюджету)
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003687-b 53f136d2d05c47119465f60c0b718764
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління Державної казначейської служби України у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 37959255
Місцезнаходження замовника: 36011, Україна, Полтавська обл., Полтава, м. Полтава, вул. Шевченка, 1
Контактна особа замовника: Мирослава Ясинська
+380532518879
yasynskam@pl.treasury.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Периферійні пристрої (кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 листопада 2019 17:25
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 17:23
Вимоги_до_закупівлі_Принтери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Допорогова процедура закупівлі буде проведена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу ДП "ПРОЗОРРО" № 10 від 19.03.2019р. В технічних вимогах замовником передбачено подання учасниками аукціону технічної специфікації з вказанням найменування торгової марки, моделі та повної технічної специфікації на запропоновану ним продукцію. У разі пропонування еквіваленту, характеристики запропонованої моделі принтеру повинні бути не гірші, ніж зазначені у вимогах до закупівлі товару. При цьому обов’язковою умовою є сумісність цієї моделі принтера з картриджами, що використовує Замовник, а саме HP 26A Black LaserJet, CF226A, HP 26X Black LaserJet, CF226X. У разі пропонування еквіваленту обов’язково надати перелік авторизованих сервісних центрів в Україні.
2. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій зазначеними Учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 62 080,00
UAH з ПДВ
62 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 17:08
sign.p7s
19 листопада 2019 17:01
Гар лист гар термін.pdf
19 листопада 2019 17:01
Технічні характеристики.pdf
19 листопада 2019 17:01
Витяг.pdf
19 листопада 2019 17:01
Гар лист обслуговування.pdf
19 листопада 2019 17:01
Інформаційна довідка.pdf
19 листопада 2019 17:01
Цінова пропозиція1.pdf
19 листопада 2019 17:01
Паспорт.pdf
19 листопада 2019 17:01
ІПН.pdf
19 листопада 2019 17:01
Довідка право підпису.pdf
19 листопада 2019 17:01
Довідка сервісний центр.pdf
19 листопада 2019 17:01
Виписка.pdf
19 листопада 2019 17:01
Гар лист_доставка_.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Рішення скасоване 62 080,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 15:41
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Відхилено 62 080,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 17:25

Документи

21 листопада 2019 15:50
sign.p7s
21 листопада 2019 15:34
3023_переможець_11_2019.pdf

Документи

26 листопада 2019 17:25
sign.p7s
26 листопада 2019 17:23
protokol_45_vytyag.pdf
26 листопада 2019 17:23
Відмова від Договору.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку