Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали до лазерних принтерів та БФП
Очікувана вартість
39 200,00 UAH
UA-2019-11-12-003602-b fda05a98d435416987e5afb2ca00a45e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Володимирівна Вакулик

+380678619181 mariupol_asu@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 24815706
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т. Металургів, 84б
Контактна особа: Дар'я Володимирівна Вакулик
+380678619181
mariupol_asu@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 39 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 196,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Витратні матеріали до лазерних принтерів та БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Металургів 84-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  28 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:01
Додаток № 3 Форма пропозиции.docx
12 листопада 2019 17:01
Вимоги до документації.doc
12 листопада 2019 17:01
Додаток № 1 Детальний опис товару.docx
12 листопада 2019 17:01
Додаток № 2 Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:30
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги товару не допускаються, про що зазначено у документації до допорогової закупівлі витратних матеріалів до лазерних принтерів та БФП.
2. Щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців - неплатників ПДВ. Допускаємо. Згідно статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тобто ми будемо розглядати учасника з найменшою ціновою пропозицією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УЖОВ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" 38 249,00
UAH з ПДВ
38 249,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 15:37
Тендер картриджи ноябрь 2019.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УЖОВ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УЖОВ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ"
#2135508372
Переможець 38 249,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 17:53

Документи

18 листопада 2019 17:53
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:51
Протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УЖОВ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ"
#2135508372
38 249,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 17:53
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:51
Протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 13:51
Договор.pdf укладений
21 листопада 2019 13:50