Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
127 429,00 UAH
UA-2019-11-12-003564-b a51b3e9a9a2343cb8a4940fab3787b93
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кулик

+380973793889 andriykulyk1991@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЮРИДИЧНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26360701
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ПЛОЩА РИНОК, 1
Контактна особа: Андрій Кулик
+380973793889
andriykulyk1991@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 127 429,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 548,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Нами в тендерній документації вказано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з посиланням "або еквівалент", оскільки посилання замовника лише на конкретну марку товару є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Тобто, для Замовника не має значення податковий статус учасника, а має значення лише досягнення найменших витрат при закупівлі обладнання відповідних технічних параметрів та характеристик в постачальника, який повністю відповідає кваліфікаційним критеріям даної закупівлі. В решті оцінка буде проводитися електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „Євро Клік” 127 425,00
UAH з ПДВ
127 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 09:24
Сертифікати.pdf
25 листопада 2019 09:24
Технічне завдання.pdf
25 листопада 2019 09:24
Пропозиція.pdf
25 листопада 2019 09:24
Персональні дані.pdf
25 листопада 2019 09:24
Кваліфікаційні критерії.pdf
25 листопада 2019 09:24
Інші документи.pdf
25 листопада 2019 09:24
Відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „Євро Клік”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „Євро Клік”
#39000921
Переможець 127 425,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:38

Документи

09 грудня 2019 12:38
протокол 2 09.12.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ „Євро Клік”
#39000921
127 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 12:38
протокол 2 09.12.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 137.pdf укладений
19 грудня 2019 15:24