Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку А4
Очікувана вартість
22 800,00 UAH
UA-2019-11-12-003528-b ● 0fdd7b843bcc46099a78058f30c5d3f0
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вишневський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 39813535 |
Вебсайт: | http://kyivreg.legalaid.gov.ua/ua/mistsevi-tsentry/vyshnivskyi-mistsevyi-tsentr |
Місцезнаходження: | 08133, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Вишневе,, вул. ПІВДЕННА, 5 Б |
Контактна особа: |
Любов Драгілєва +380505868621,+380509807275 vyshneve.kyivreg@kyiv.legalaid.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 16:42 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 16:42 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 22 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Південна, 5 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 16:48 |
ogoloshennya papir 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 13 листопада 2019 09:00
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
17 280,00
UAH з ПДВ
|
15 508,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
16 372,80
UAH з ПДВ
|
15 624,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
16 905,60
UAH з ПДВ
|
16 344,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
15 508,80
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
img-Z11093605.pdf | укладений |
11 грудня 2019 08:37
|