Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини та комплектуючі для ремонту і модернізації комп’ютерної техніки
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003511-b 2a61f4f3dec1439f95c895bc7844f308
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блізнюкова Анна Анатоліївна

+380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 26200529
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 31-Б
Контактна особа: Блізнюкова Анна Анатоліївна
+380445234014
a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 12:53
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
410 од.
Запасні частини та комплектуючі для ремонту і модернізації комп’ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франка, 31 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:46
Витяг 58.pdf
12 листопада 2019 16:46
Додаток 4 до ТД - Довідка аналогічні договори.docx
12 листопада 2019 16:46
Додаток 3 до ТД - Проект договору.docx
12 листопада 2019 16:46
Додаток 3 до ТД - Проект договору.pdf
12 листопада 2019 16:46
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги.pdf
12 листопада 2019 16:46
Додаток 1 до ТД Тендерна пропозиція з тех хар.docx
12 листопада 2019 16:46
ТД Запасні частини для ремонту комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Якщо предмет закупівлі відповідає технічним вимогам то марка або модель може відрізнятися від марки або моделі наведеної в технічних вимогах до предмету закупівлі, тобто виробник предмету закупівлі може бути іншим ніж наведений у технічних вимогах.

-Учасники подають цінові пропозиції згідно умов Додатку 1 до ТД « Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками».

-Учасники подають цінові пропозиції згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Оцінюється остаточна цінова пропозиція учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ ПРО" 1 430 209,14
UAH з ПДВ
1 430 209,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" 1 438 920,00
UAH з ПДВ
1 438 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 16:07
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:33
Документи переможця.rar
27 листопада 2019 14:53
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:03
Кваліфікація.rar
27 листопада 2019 14:03
Тендерна пропозиція ІТ ПРО.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:22
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:12
umitrade_docs.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ ПРО"

ТОВ "ЮМІТРЕЙД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ ПРО"
#41269240
1 430 209,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:33
00698 ІТ ПРО (1778).tif укладений
24 грудня 2019 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 430 209,14
UAH (в тому числі ПДВ 238 368,19 UAH)