Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні та маркетингові послуги
Очікувана вартість
3 490 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002948-b 39c9d58cc9814dc1b686e9c45cde373c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андропкін Микола

380678593151 seisupc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41798218
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вулиця Прорізна, будинок 2
Контактна особа: Андропкін Микола
380678593151
seisupc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 14:27
Очікувана вартість: 3 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
комплекс послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті на території Донецької та Луганської областей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 11:09
Зміни до тендерної документації.docx
25 листопада 2019 11:09
ТД зі змінами.docx
12 листопада 2019 15:34
ТД.docx
25 листопада 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 11:09
Зміни до тендерної документації.docx
25 листопада 2019 11:09
ТД зі змінами.docx
12 листопада 2019 15:34
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-12-002948-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Євромедіа Компані, Код ЄДРПОУ:32828435
Дата подання: 22 листопада 2019 15:37
Скарга на дії Замовника
Державним підприємством «Центр захисту інформаційного простору України» (далі – Замовник) 12.11. 2019 р. було оприлюднено інформацію про закупівлю комплекс послуг із створення та поширення інформаційних продуктів (розміщення інформації) в Інтернеті на території Донецької та Луганської областей. (ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги). Товариство з обмеженою відповідальністю «Євромедіа Компані» (далі – Скаржник) має намір взяти участь у відповідному тендері. Проте, Замовник вніс до тендерної документації положення, які є незаконні та такі, що дискримінують потенційних учасників закупівлі та обмежують конкуренцію. Так, Замовником, зокрема внесені вимоги до додатку № 3 тендерної документації: Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 2. наступного змісту: «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення постачання предмета закупівлі (зокрема, стратега, інтернет-маркетолога, медіа-планера, аналітика, трафік –менеджера). Для підтвердження інформації учасник повинен надати сканований штатний розпис, а також копії документів, що підтверджують встановлені правові відносини між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо). ТОВ «Євромедіа Компані», вважає, що встановлення вимоги щодо посад працівників, котрі будуть приймати участь в наданні послуг, в штатному розписі з назвами саме так, як зазначив Замовник в тендерній документації є дискримінацією учасників, оскільки у учасника можуть бути працівники, які мають назву посад іншу, яка відповідає Класифікатору професій і вони виконують саме функції та роботу, яка є предметом даної закупівлі. Також, зазначені Замовником назви посад спеціалістів, які повинні бути в учасника взагалі відсутні в Класифікаторі професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327, відповідно до якого складаються штатні розписи та вносяться записи до трудових книжок, а отже вказана вимога Замовника є такою, яку неможливо виконати, оскільки деякі запропоновані назви посад не передбачені взагалі в Класифікаторі професій. Крім того, слід зазначити, що такі незаконні дії Замовника, скеровані на дискримінацією учасників, оскільки у учасника можуть бути працівники, які мають назву посад іншу, проте виконують саме функції та роботу, яка є предметом даної закупівлі, допускались і раніше і вже були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Так, згідно рішення № 11534-р/пк-пз від 20.08.2019р. постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України установила, що Замовник ( ДП «Центр захисту інформаційного простору України») не довів необхідність встановлення вимоги, в частині найменування професій та досвіду роботи, у редакції. «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, котрі будуть приймати участь в надані Послуг, їх чисельність та досвід роботи (не менше 2-х років на відповідних посадах) в т.ч: - Менеджер (Спеціаліст з реклами); - Планер (Спеціаліст із планування реклами на телебаченні); - Байер (Спеціаліст із закупки реклами на телебаченні) ; - Аналітик (Спеціаліст з аналізу); - Спеціаліст з розміщення реклами у мережі Інтернет.» Учасник повинен надати сканований штатний розпис, а також копії документів, що підтверджують встановлені правові відносини між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (витяги з трудових книжок таких працівників із ідентифікацією та записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо).» У вказаному рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України чітко вказано, що дії Замовника в частині встановлення в Документації наведених вище вимог порушують вимоги ст. 3 Закону, якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Саме тому рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11534-р/пк-пз від 20.08.2019р зобов’язано ДП «Центр захисту інформаційного простору України» внести зміни до тендерної документації, з метою усунення порушень, які викладено у мотивувальній частині рішення. Також, п.1 та п.5 р. ІІІ тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, згідно яких, на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (п.1 Додатку 3 до тендерної документації), передбачено надання учасниками у складі своїх пропозицій довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та їх стан. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. ТОВ «Євромедіа Компані» вважає зазначену вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права та інтереси Учасників, що обґрунтовується наступним. Пунктом 1 розділу І тендерної документації Замовником зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Частиною 2 статті 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки, зазначена вимога передбачена Замовником для підтвердження наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, то варто зауважити, що довідка видана, не раніше ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, обслуговуючим банком з інформацією про відкриті рахунки жодним чином не свідчить та не може підтвердити наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що суперечить вимогам ст. 16 Закону. Замовником належним чином не обґрунтовано належність зазначеної довідки до критерію відповідності наявності обладнання та матеріально-технічної бази, тому зазначену вимогу Замовником передбачено з порушенням норм ст. 16 Закону. Щодо наявності дискримінаційних вимог у тендерній документації у частині технічних вимог до предмету закупівель то варто зазначити наступне. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачено вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника до учасника торгів, в тому числі згідно Додатками 3, 5, 7. Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено Замовником, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Пунктом 4 Додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено вимоги щодо відповідності запропонованих Послуг цим технічним вимогам: - Послуги, запропоновані Учасником, мають відповідати цим технічним вимогам, що додатково підтверджується Сертифікатом Google DoubleClick BidManager менеджера проекта або аналогічним (еквівалентним). - Виконавець повинен бути сертифікованим партнером компанії Google категорії Ad Exchange Certified External Vendors за напрямками Demand Side Platform і VAST In-Stream Ad Serving або мати аналогічний (еквівалентний) статус, що дозволяє якісно та своєчасно надати Послуги. ТОВ «Євромедіа Компані» вважає зазначену вимогу дискримінаційною, такою, що порушує права та інтереси Учасників та обмежує конкуренцію серед учасників, що обґрунтовується наступним. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Варто зауважити, що технічні вимоги до предмету закупівлі (додаток 5 до тендерної документації) не містять жодної інформації, опису та характеристик згідно яких Замовником було б обґрунтовано наявність вищезгаданих вимог щодо відповідності запропонованих Послуг встановленим Замовником технічним вимогам, що суперечить п.3 ч. 2 ст. 22 Закону. Чинним законодавством не передбачено наявності у суб’єктів господарювання документів що визначені у вищезгаданих вимогах для надання послуг, що є предметом закупівлі. Враховуючи викладене вище, є очевидним, що Замовник у тендерну документацію свідомо включив положення, які є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, що є порушенням ст.ст. 3, 5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2019 21:12
Рішення від 26.11.2019 №17357+лист Замонвику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 21:12
Рішення від 11.12.2019 №18407.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2019 19:06

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 15:37
Скарга
22 листопада 2019 15:37
рішення АМКУ №11534

Документи подані замовником

25 листопада 2019 15:32
ТД зі змінами.docx
10 грудня 2019 17:02
Заперечення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000062 ● de7c1b1eb05f4a66a8b52ebe06939b3f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
41 UA-2019-11-12-002948-b 12.11.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінені

2020-04-07 13:54:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((частина 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі"))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((частина 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі")) • усунуто

-

2020-08-13 13:20:56

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Євромедіа Компані 2 970 000,00
UAH з ПДВ
2 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «С8 НЕТВОРК» 3 490 000,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології 3 489 900,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІА ХАБ" 3 480 000,00
UAH з ПДВ
3 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 18:03
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:01
22. гарантійний лист витрати.pdf
29 листопада 2019 18:01
21. лист обмежувальні заходи.pdf
29 листопада 2019 18:01
20. Лист про відповідність.pdf
29 листопада 2019 18:01
17. пояснювальна записка.pdf
29 листопада 2019 18:01
15. проект договору.pdf
29 листопада 2019 18:01
13.1. технічні вимоги.pdf
29 листопада 2019 18:01
12. Довідка ст. 17 - ч. 2.pdf
29 листопада 2019 18:01
11. Досвід ст. 17 - п. 10.pdf
29 листопада 2019 18:01
10. Довідка ст. 17 - п. 6.pdf
29 листопада 2019 18:01
9. Довідка ст. 17 - п. 5.pdf
29 листопада 2019 18:01
8. Довідка ст. 17 - п. 4.pdf
29 листопада 2019 18:01
7. Досвід ст.17 - п. 2.pdf
29 листопада 2019 18:01
6.5. Довідка Додаток 7.pdf
29 листопада 2019 18:01
6.4. Відгук ДП ЦЗІПУ.pdf
29 листопада 2019 18:01
6.2. Відгук Люксен.pdf
29 листопада 2019 18:00
6. Довідка про досвід.pdf
29 листопада 2019 18:00
5.1. штатний розпис 02.09.pdf
29 листопада 2019 18:00
4.3. договір оренди склад.pdf
29 листопада 2019 18:00
4.2. Договір оренди офіс.pdf
29 листопада 2019 18:00
3.1 Статут ЕМС 2019.pdf
29 листопада 2019 18:00
2. відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 18:00
1. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:42
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:41
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:41
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 15:39
Договір оренди.pdf
29 листопада 2019 15:39
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:39
Протокол на директора.pdf
29 листопада 2019 15:39
Договора сервера.pdf
29 листопада 2019 15:39
ГАРАНТІЯ_778.2019-НГЕ_28.11.2019.7z
29 листопада 2019 15:39
Наказ Тимко.pdf
29 листопада 2019 15:39
Довідка довкілля.pdf
29 листопада 2019 15:39
Устав.pdf
29 листопада 2019 15:39
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 15:39
Договір ДП.pdf
29 листопада 2019 15:39
Договір МІП.pdf
29 листопада 2019 15:38
Накази на співробітникі.pdf
29 листопада 2019 15:38
Штатний розпис.pdf
29 листопада 2019 15:38
Сетрификаты Google.pdf
29 листопада 2019 15:38
Google.pdf
29 листопада 2019 15:38
Переводчик.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 13:56
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:48
27_ 299_д_захист_довкілля.pdf
29 листопада 2019 13:48
26_ 301_довідка_про_санкції.pdf
29 листопада 2019 13:48
25_ Гарантия 14732.zip
29 листопада 2019 13:48
24_ 303_беніфіціарний_власник.pdf
29 листопада 2019 13:48
23_ 300_лист_обробка_даних.pdf
29 листопада 2019 13:48
22_1 проект_договору.pdf
29 листопада 2019 13:48
20_ Наказ Єфремов.PDF
29 листопада 2019 13:48
21 протокол про призначення.pdf
29 листопада 2019 13:48
20_ довідка_ заборгованість.PDF
29 листопада 2019 13:48
19_ довідк_судимість.PDF
29 листопада 2019 13:48
16_ 304_ТЯК_характеристики.pdf
29 листопада 2019 13:48
15_ Відгук.pdf
29 листопада 2019 13:48
13_ 293_аналогічні_договори.pdf
29 листопада 2019 13:48
12_ Накази про призначення.PDF
29 листопада 2019 13:48
11_штатний_розпис.pdf
29 листопада 2019 13:48
10_ 292_працівники.pdf
29 листопада 2019 13:48
8_ Рахунки_22.11.19.pdf
29 листопада 2019 13:48
7_ 305_доступ_до_е_статуту.pdf
29 листопада 2019 13:48
6_ 295_наявність обладнання.pdf
29 листопада 2019 13:48
4_1 ОЗ_КІТ_листопад 2019.pdf
29 листопада 2019 13:48
4_ Інвентир..PDF
29 листопада 2019 13:48
3_ 294_МТБ.pdf
29 листопада 2019 13:48
2_ 290_відомості_про_учасника.pdf
29 листопада 2019 13:48
1_ 291_цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 10:44
цпх_Сафонова.pdf
02 грудня 2019 10:44
цінова.pdf
02 грудня 2019 10:44
трудова_Семенов.pdf
02 грудня 2019 10:44
трудова_Куровська.pdf
02 грудня 2019 10:44
лист_згода.pdf
02 грудня 2019 10:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 грудня 2019 10:44
згода_п_дані.pdf
02 грудня 2019 10:44
Згода_п_д_директор.pdf
02 грудня 2019 10:44
договір_обладнання.pdf
02 грудня 2019 10:44
договір_аналогічний.pdf
02 грудня 2019 10:44
довідка_штат.pdf
02 грудня 2019 10:44
довідка_ст_17.pdf
02 грудня 2019 10:44
довідка_досвід.pdf
02 грудня 2019 10:44
довідка_довкілля.pdf
02 грудня 2019 10:44
довідка_база.pdf
02 грудня 2019 10:44
відомості_учасник.pdf
02 грудня 2019 10:44
відомості_договір.pdf
02 грудня 2019 10:44
витягПДВ.pdf
02 грудня 2019 10:44
виписка_з_реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Євромедіа Компані

Товариство з обмеженою відповідальністю «С8 НЕТВОРК»

ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології

ТОВ "МЕДІА ХАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «С8 НЕТВОРК»
#37079893
Очікує рішення 3 200 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 14:34
ТОВ Євромедіа Компані
#32828435
Відхилено 2 970 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 14:34

Документи

Документи

23 грудня 2019 14:33
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:32
Протокол.pdf
19 грудня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 квітня 2020 13:53
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних
Документи:
07 квітня 2020 13:53
Протокол №25.docx