Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання ( Персональний комп’ютер).
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002509-b cfd802e4f40543f481399cf28699a9db
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казанівська Наталія Вячеславівна

+380324932174 pzmr80100@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Червоноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04055920
Вебсайт: http://www.chervonograd-city.gov.ua
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, будинок 19
Контактна особа: Казанівська Наталія Вячеславівна
+380324932174
pzmr80100@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 14:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2019 14:58
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Комп’ютерне обладнання ( Персональний комп’ютер).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, Червоноград, пр.Шевченка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:56
Тендерна документація
12 листопада 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:56
Тендерна документація
12 листопада 2019 14:54
ТД Персональний компютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, якщо запропонований товар повністю відповідає заявленим вимогам
Товар буде визначатися як «еквівалент» чи «аналог» за такими характеристиками:
- загальної стратегії функціонування і розвитку локальної мережі установи,
- запланованого навантаження, вимог надійності та відмовостійкості,
- відповідності процесора та системної логіки вибраній мікроархітектурі Core,
- накопленого досвіду використання та ремонтопридатності компонентів різних торгових марок
2. В формі цінової пропозиції міститься вимога щодо фірми, марки, моделі товару
3.В Тендерній документації до оголошення в п 6.2 зазначено "6.2 Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 19 200,00
UAH з ПДВ
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 13:28
Документы Компаком 2000_1.rar
14 листопада 2019 13:28
Сервіс_центри.pdf
14 листопада 2019 13:28
!Пропозиція - 19200.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 19 200,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 08:55

Документи

20 листопада 2019 08:55
Електронний підпис
20 листопада 2019 08:54
дисваліфікація.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій