Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:44520000 – 1 - Замки, ключі та петлі (Засувка дверна (защіпка), замки, ручки дверні)
Очікувана вартість
5 190,80 UAH
UA-2019-11-12-002371-b ccb522be2a2f4718931023daec6d8b0a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Барильченко

+380567534549 nataliyabarilchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Наталія Барильченко
+380567534549
nataliyabarilchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:19
Очікувана вартість: 5 190,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Ручка дверна роздільна на розетці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
10 штука
Засувка дверна до ручки дверної на розетці (защіпка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
10 штука
Замок врізний для дверей з МДФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджета. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:41
Документація замки, ручки листопад 2019.docx
12 листопада 2019 14:41
Договір замки, листопад 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:26
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В Документації до закупівлі конкретно не вказана модель, торгова марка товару. Тому будуть розглядатися всі марки, моделі товару, які будуть відповідати технічним вимогам, які прописані в документації. Згідно Закону, яким ви постійно апелюєте, якщо уважно його читаєте, до участі у закупівлях допускаються і ФОП, і ТОВ, і ПП, і платники ПДВ, і не платники ПДВ іт .д.. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не має можливості не розглядати пропозиції ФОП, і ТОВ, і ПП, і платників ПДВ, і не платників ПДВ і т.д. В Документації чітко прописано "З питаннями стосовно якісних, технічних характеристик звертатися до інженера служби ремонту Людмили Іванівни, тел. 067-636-79-60
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі (в сумарному еквіваленті) в дводенний термін після оприлюднення відповідної інформації повинен надати зразки (усього вищезазначеного товару) замовнику, які повністю повинні відповідати якісним вимогам до предмету закупівлі. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 3 670,00
UAH з ПДВ
3 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" 5 009,40
UAH з ПДВ
5 009,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 16:38
паспорт.pdf
20 листопада 2019 16:38
Витяг з реєстру.pdf
20 листопада 2019 16:38
код_паспорт.pdf
20 листопада 2019 16:38
Лист згода з проектом дог..pdf
20 листопада 2019 16:38
Техн.вимоги.pdf
20 листопада 2019 16:38
Пропозиція.pdf
20 листопада 2019 16:38
Довідка зах.довкілля.pdf
20 листопада 2019 16:38
Інформація про учасника.pdf
20 листопада 2019 16:38
довідка анал.договорів.2018pdf.pdf
20 листопада 2019 16:38
Свідоцтво ФОП.pdf
20 листопада 2019 16:38
довідка анал.договорів.2018pdf.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 10:35
Електронний підпис
19 листопада 2019 10:35
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2019 10:35
Технічні вимоги.pdf
19 листопада 2019 10:35
Сертифікат якості заскочка.pdf
19 листопада 2019 10:35
Лист-згода.pdf
19 листопада 2019 10:35
Довідка про підпис.pdf
19 листопада 2019 10:35
6 Протокол №1.pdf
19 листопада 2019 10:35
5 Наказ №1.pdf
19 листопада 2019 10:35
4 Протокол № 3.pdf
19 листопада 2019 10:35
2. Витяг з ЄДРЮОФОПТГФ.pdf
19 листопада 2019 10:34
1 Статут Нова редакція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Переможець 3 670,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:34

Документи

22 листопада 2019 16:33
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:33
Акцепт ручка, замки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
3 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 16:33
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:33
Акцепт ручка, замки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 11:53
Договір замки, ручки, защіпка.pdf укладений
28 листопада 2019 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 670,00
UAH