Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:44520000 – 1 - Замки, ключі та петлі (Засувка дверна (защіпка), замки, ручки дверні)
Очікувана вартість
5 190,80 UAH
UA-2019-11-12-002371-b ● ccb522be2a2f4718931023daec6d8b0a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985400 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Барильченко +380567534549 nataliyabarilchenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 5 190,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Ручка дверна роздільна на розетці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
10 штука
Засувка дверна до ручки дверної на розетці (защіпка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
10 штука
Замок врізний для дверей з МДФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджета. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 14:41 |
Документація замки, ручки листопад 2019.docx | |
12 листопада 2019 14:41 |
Договір замки, листопад 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:26
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В Документації до закупівлі конкретно не вказана модель, торгова марка товару. Тому будуть розглядатися всі марки, моделі товару, які будуть відповідати технічним вимогам, які прописані в документації. Згідно Закону, яким ви постійно апелюєте, якщо уважно його читаєте, до участі у закупівлях допускаються і ФОП, і ТОВ, і ПП, і платники ПДВ, і не платники ПДВ іт .д.. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не має можливості не розглядати пропозиції ФОП, і ТОВ, і ПП, і платників ПДВ, і не платників ПДВ і т.д. В Документації чітко прописано "З питаннями стосовно якісних, технічних характеристик звертатися до інженера служби ремонту Людмили Іванівни, тел. 067-636-79-60
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі (в сумарному еквіваленті) в дводенний термін після оприлюднення відповідної інформації повинен надати зразки (усього вищезазначеного товару) замовнику, які повністю повинні відповідати якісним вимогам до предмету закупівлі. Дякую.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі (в сумарному еквіваленті) в дводенний термін після оприлюднення відповідної інформації повинен надати зразки (усього вищезазначеного товару) замовнику, які повністю повинні відповідати якісним вимогам до предмету закупівлі. Дякую.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ |
3 670,00
UAH з ПДВ
|
3 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" |
5 009,40
UAH з ПДВ
|
5 009,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ #2450017154 |
Переможець |
3 670,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2020 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 11:53
|
Договір замки, ручки, защіпка.pdf | укладений |
28 листопада 2019 14:27
|