Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (принтер)
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2019-11-12-001954-b 31bce853b1f446b2bcdfdd9def866f01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:26
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (принтер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (принтер)
Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи:- видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар з дати підписання накладної на поставлений товар Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:55
Дод 4 Проєкт договору.doc
12 листопада 2019 13:55
ДОДАТОК №3 Перелік документів.doc
12 листопада 2019 13:55
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
12 листопада 2019 13:55
Додаток №1 Технічний опис.doc
12 листопада 2019 13:55
ДКТ - комп. обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:30
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 102 942,00
UAH з ПДВ
102 942,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА" 121 758,00
UAH з ПДВ
121 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 16:44
Dovidka_19316532320020118515.pdf
04 грудня 2019 16:44
ВВМ (Довідка ДПС).pdf
04 грудня 2019 16:44
Dovidka_19316532320020118515.pdf.p7s
28 листопада 2019 11:55
ВВМ UA-2019-11-12-001954-b.pdf
28 листопада 2019 11:55
ВВМ (Договір).pdf
28 листопада 2019 11:55
_ВВМ (наказ на директора).pdf
28 листопада 2019 11:55
Epson ISO 9001.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 11:00
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:59
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 10:59
Технічні характеристики.pdf
28 листопада 2019 10:59
Сан висновок.pdf
28 листопада 2019 10:59
Проект договора.pdf
28 листопада 2019 10:59
Про санкції.pdf
28 листопада 2019 10:59
паспорт дані.pdf
28 листопада 2019 10:59
Навколишнє середовище.pdf
28 листопада 2019 10:59
код.pdf
28 листопада 2019 10:59
Документи при постачанні.pdf
28 листопада 2019 10:59
Декларація відповідності.pdf
28 листопада 2019 10:59
Гарантійний ремонт.pdf
28 листопада 2019 10:59
Відповідність вимогам.pdf
28 листопада 2019 10:59
Відомості про підприємство.pdf
28 листопада 2019 10:59
Витяг ФОП.pdf
28 листопада 2019 10:59
Витяг ЕП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 102 942,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
102 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:49
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:36
договір №199 від 13.12.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 102 942,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 157,00 UAH)