Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне пальне; Бензин А-92).
Очікувана вартість
1 876 756,75 UAH
UA-2019-11-12-001808-b 5c699748959f4facbf6a7d2068147b33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Анжеліка Михайлівна

380935213649 0935213649@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськзелентрест"
Код ЄДРПОУ: 31185820
Вебсайт: http://gorzelentrest.od.ua/
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, Хімічна, 3
Контактна особа: Петренко Анжеліка Михайлівна
380935213649
0935213649@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 12:34
Очікувана вартість: 1 876 756,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 753,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28250 літр
Дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Хімічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Хімічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:39
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000209 ● a3956b5b94b6495898421766bdfebba1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2019 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2019 Одеса № 430

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.12.2019.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2019 № 430
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1.UA-2019-11-12-001808-b 12.11.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-06 16:24:11

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2019 № 430 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться Комунальним підприємством «Міськзелентрест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-12-001808-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі – ТОВ «ВОГ КАРД»), якого визнано переможцем:
Згідно Розділу 3 (Підготовка тендерних пропозицій) ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями,
де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи,
що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
В той же час, абзацом 3 частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Згідно статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити причини не відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВОГ КАРД», яким не накладено кваліфікаційний електронний підпис на документи своєї тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Розділу 3 ТД та абзацу 3 частини третьої статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-10 14:03:49

пояснення

На Ваш запит про надання пояснення, щодо моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться Комунальним підприємством «Міськзелентрест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-12-001808-b), повідомляємо наступне:\
згідно статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон)
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У п. 3 тенедерної документації, замовником не було встановлено вимоги, щодо накладання ЕЦП на тендерні пропозиції учасників. Таким чином не має підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВОГ КАРД".


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" 1 432 775,00
UAH з ПДВ
1 432 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 1 632 165,00
UAH з ПДВ
1 632 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 17:38
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:32
АЗС Аренда5.rar
27 листопада 2019 17:32
АЗС Аренда4.rar
27 листопада 2019 17:32
АЗС Аренда3.rar
27 листопада 2019 17:32
АЗС Аренда2.rar
27 листопада 2019 17:32
АЗС Аренда1.rar
27 листопада 2019 17:32
Інші документи.pdf
27 листопада 2019 17:32
Кваліфікаційні критерії.pdf
27 листопада 2019 17:32
Тенд. пропозиція.pdf
27 листопада 2019 17:32
Технічна частина.pdf
27 листопада 2019 17:32
Уповноважені особи.pdf
27 листопада 2019 17:32
Установчі документи.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 12:32
Пропозиція.pdf
04 грудня 2019 12:32
Довідка про рахунки.pdf
04 грудня 2019 12:32
Довідка(28.11.19).zip
04 грудня 2019 12:32
Довідка ДФС.pdf
04 грудня 2019 12:32
Довідка(3).zip
04 грудня 2019 12:32
Довідка МВС.pdf
04 грудня 2019 12:32
Вог Кард_ліцензія.pdf
04 грудня 2019 12:32
Банкрут від 19.11.2019 року.pdf
04 грудня 2019 12:32
Довідка про кредити.pdf
27 листопада 2019 18:02
документи пропозиції.pdf
27 листопада 2019 18:02
Договір Одескомунтранс.pdf
27 листопада 2019 18:02
копiя паспорта Усова Т.М..pdf
27 листопада 2019 18:02
Паспорт MUSTANG ДП-Л-Євро5-В0.pdf
27 листопада 2019 18:02
Документи про освіту.pdf
27 листопада 2019 18:02
протокол,виписка,наказ.pdf
27 листопада 2019 18:02
Проект договору додаток 2.pdf
27 листопада 2019 18:02
проткол Йоржик ориг..pdf
27 листопада 2019 18:02
Договір СБУ-ВОГ КАРД ДТ.pdf
27 листопада 2019 18:02
Паспорт Mustang А-92-Євро5-Е5.pdf
27 листопада 2019 18:02
Паспорт Мустанг ДП З.pdf
27 листопада 2019 18:02
Сертифікат MUSTANG ДП-З-Євро5-В0.pdf
27 листопада 2019 18:02
Сертифікат Mustang А-92-Євро5-Е5.pdf
27 листопада 2019 18:02
Сертифікат MUSTANG ДП-Л-Євро5-В0.pdf
27 листопада 2019 18:02
довiренiсть 319 усова.pdf
27 листопада 2019 18:02
Вог Кард_ліцензія.pdf
27 листопада 2019 18:02
Копія паспорта Йоржика Ю.В..pdf
27 листопада 2019 18:02
Наказ Йоржик оригінал.pdf
27 листопада 2019 18:02
копія кода Усова Т.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ"
#39197130
Відхилено 1 432 775,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 12:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 1 632 165,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
1 632 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 15:26
додаткова угода .pdf зміни до договору
17 січня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:23
Договір бензин 2020.pdf укладений
23 грудня 2019 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: ГЗТ-454/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 492 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 248 786,67 UAH)