Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськзелентрест" |
Код ЄДРПОУ: | 31185820 |
Вебсайт: | http://gorzelentrest.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, Хімічна, 3 |
Контактна особа: |
Петренко Анжеліка Михайлівна 380935213649 0935213649@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 1 876 756,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 753,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 13:39 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-05-000209 ● a3956b5b94b6495898421766bdfebba1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2019 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2019 Одеса № 430
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.12.2019.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2019 № 430
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1.UA-2019-11-12-001808-b 12.11.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-06 16:24:11
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2019 № 430 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться Комунальним підприємством «Міськзелентрест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-12-001808-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі – ТОВ «ВОГ КАРД»), якого визнано переможцем:
Згідно Розділу 3 (Підготовка тендерних пропозицій) ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями,
де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи,
що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
В той же час, абзацом 3 частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Згідно статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити причини не відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВОГ КАРД», яким не накладено кваліфікаційний електронний підпис на документи своєї тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Розділу 3 ТД та абзацу 3 частини третьої статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-10 14:03:49
пояснення
На Ваш запит про надання пояснення, щодо моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться Комунальним підприємством «Міськзелентрест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-12-001808-b), повідомляємо наступне:\
згідно статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон)
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У п. 3 тенедерної документації, замовником не було встановлено вимоги, щодо накладання ЕЦП на тендерні пропозиції учасників. Таким чином не має підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВОГ КАРД".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" |
1 432 775,00
UAH з ПДВ
|
1 432 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 632 165,00
UAH з ПДВ
|
1 632 165,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" #39197130 |
Відхилено |
1 432 775,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 12:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
1 632 165,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 15:26
|
додаткова угода .pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 15:23
|
Договір бензин 2020.pdf | укладений |
23 грудня 2019 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | ГЗТ-454/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |