Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям по вул. Шкільній, 18 с. Піски Житомирського району
Очікувана вартість
1 477 570,38 UAH
UA-2019-11-12-001598-b e918e28737684b99aa8aac0f585c4fc4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

492744 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
492744
stansilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям по вул. Шкільній, 18 с. Піски Житомирського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30

Тендерна документація

12 листопада 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛМ-ПЛАСТ"
#39567941
Переможець 1 477 570,38
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 12:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 15:59
дод. угода №3 від 10.07.20.pdf укладений
10 липня 2020 15:58
дод. угода №3 від 10.07.20.pdf зміни до договору
10 липня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 10:35
kyoScan-‎4‎.‎9‎.‎2020-‎10‎.‎11‎.‎17.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 10:32
3.pdf укладений
12 листопада 2019 13:07
1.pdf укладений
12 листопада 2019 13:07
4.pdf укладений
12 листопада 2019 13:07
2.pdf укладений
12 листопада 2019 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Договірна ціна робіт, що доручаються Підряднику по цьому договору складає: 1 477 570,38 грн. (один мільйон чотириста сімдесят сім тисяч п’ятсот сімдесят гривень 38 коп.) в тому числі ПДВ – 246 261,73 грн. (двісті сорок шість тисяч двісті шістдесят одна гривня 73 коп.). Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 700 000,00 грн. (сімсот тисяч гривень 00 коп.) в т. ч. ПДВ – 116 666,66 грн. (сто шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 66 коп.). Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ - 83 333,33 грн. (вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Сума фінансування на 2021 рік становить 277 570,38 грн. (двісті сімдесят сім тисяч п’ятсот сімдесят гривень 38 коп.) в т.ч. ПДВ – 46 261,73 грн. (сорок шість тисяч двісті шістдесят одна гривня 38 коп.). Фінансування робіт буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів». 13.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 348
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із продовженням фінансування та виконанням робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 348
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML